Heerlijke hulp in de huishouding!
+7
Linda
Pussycat
VeryCherry
Rouge
Nijntje
Le Chat Noir
Printje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heerlijke hulp in de huishouding!
Ons mannetje is dol op poetsen (heeft ie niet van zijn moeder hahahahahha)
Vanmorgen was ik aan het poetsen en meneer is vervolgens uren zoet met van alles poetsen. Wanneer er iets op de grond ligt, een kruimeltje ofzo roept hij Mama kijk Bah, pakt het op en gooit het weg.
Ook met de wasmachine in/uitruimen helpt hij graag.
Eigenlijk alle huishoudelijke werkjes vindt hij super, hopelijk blijft dit nog jaaaaaaaaren zo. (maar ik vrees het ergste hahaha)
Vanmorgen was ik aan het poetsen en meneer is vervolgens uren zoet met van alles poetsen. Wanneer er iets op de grond ligt, een kruimeltje ofzo roept hij Mama kijk Bah, pakt het op en gooit het weg.
Ook met de wasmachine in/uitruimen helpt hij graag.
Eigenlijk alle huishoudelijke werkjes vindt hij super, hopelijk blijft dit nog jaaaaaaaaren zo. (maar ik vrees het ergste hahaha)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heerlijke hulp in de huishouding!
Waauw vooral blijven aanmoedigen zou ik zeggen ! Wat een schatje.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
heerlijk zo'n poetser! blijf er nog maar lang van genieten (en gebruik van maken) Hahaha
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Leuk he! Mijn zoon wil ook altijd helpen (eerst was de stofzuiger favoriet, nu is dat iets minder..hoewel hij af en toe nog samen wil stofzuigen. Ik met de echte en hij met zijn speelgoedstofzuiger) Nu wil hij het liefst de wasmachine en de droger inruimen en aandoen. Ik krijg niet eens de kans om de bak van de droger leeg te gooien, dat wil zoon perse doen (en dan weer terugstoppen en knopje aandoen).
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Hahaha ik vind het zo grappig.
Ook stofzuigen/dweilen alles vindt hij leuk. Als ik zeg ik ga stofzuigen. Ja mama mij mee roept hij dan.
We hadden net cakejes gebakken en ook dan wil hij met alles helpen. Boter,mix etc in de kom, mixen beslag in de cups. het duurt allemaal 3x zo lang maar goed....
Ook stofzuigen/dweilen alles vindt hij leuk. Als ik zeg ik ga stofzuigen. Ja mama mij mee roept hij dan.
We hadden net cakejes gebakken en ook dan wil hij met alles helpen. Boter,mix etc in de kom, mixen beslag in de cups. het duurt allemaal 3x zo lang maar goed....
Printje- Lady Post-a-lot
Oh, mijn zoontje vind het heerlijk. Hij ruimt altijd uit zichzelf de tafel af en nu wil hij per se de vaatwasser in- en uitruimen en stofzuigen en dweilen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Handig! Is je zoon ook te leen?
Ik heb een pestkop gemaakt. Ze plaagt altijd haha ze pakt juist mijn doekjes af enzo...
Of als ik zeg geef maar aan mama dan rijkt ze het aan en trekt ze snel haar arm weer weg en zegt ze: haha
Ik heb een pestkop gemaakt. Ze plaagt altijd haha ze pakt juist mijn doekjes af enzo...
Of als ik zeg geef maar aan mama dan rijkt ze het aan en trekt ze snel haar arm weer weg en zegt ze: haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Handig! Is je zoon ook te leen?
ha
hahahaha ow jawel hoor. Hij komt helpen in ruil voor cakejes hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Wat schattig!
Mijn dochter is gek op stofzuigen! Ze wordt echt boos als ik het weer van haar over wil nemen. En ze is ook vaak in de weer met zo'n kleine swiffer stofding, "die die die" en dan is ze lekker bezig met afstoffen.
Hier heb ik serieus geen idee van wie ze dat heeft. Ik heb echt een hekel aan schoonmaken. Het woord "poetsen" komt ook echt niet in mijn vocabulaire voor, haha.
Mijn dochter is gek op stofzuigen! Ze wordt echt boos als ik het weer van haar over wil nemen. En ze is ook vaak in de weer met zo'n kleine swiffer stofding, "die die die" en dan is ze lekker bezig met afstoffen.
Hier heb ik serieus geen idee van wie ze dat heeft. Ik heb echt een hekel aan schoonmaken. Het woord "poetsen" komt ook echt niet in mijn vocabulaire voor, haha.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Printje schreef:Pussycat schreef:Handig! Is je zoon ook te leen?
ha
hahahaha ow jawel hoor. Hij komt helpen in ruil voor cakejes hahahaha
Haha cool ik ga vast beginnen met de cakejes dan maar...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
hier helpt ze me vaak van regen in de drup, dan heb ik alles bij elkaar geveegd, pakt zij stoffer en blik en veegt ze alles uit elkaar, ipv op het blik.
ze klopt trouwens wel netjes alle kleren voor me uit voordat ik het op hang
ze klopt trouwens wel netjes alle kleren voor me uit voordat ik het op hang
Laatst aangepast door Rejoy. op wo 21 maa 2012 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heerlijk! hier stoft hij elke dag, gooit papiertjes weg en niet te vergeten dweilt elke dag
Stofzuigen doet hij ook regelmatig en papa en mama commanderen als het niet netjes genoeg is.. Heeft hij wel van zijn mama, dat poetsen De dieren moeten ook regelmatig in de hoek als ze iets vies hebben gemaakt
Verder inderdaad helpen met de was, de droger, de dieren eten geven, de vaatwasser.. Wat een leven
Stofzuigen doet hij ook regelmatig en papa en mama commanderen als het niet netjes genoeg is.. Heeft hij wel van zijn mama, dat poetsen De dieren moeten ook regelmatig in de hoek als ze iets vies hebben gemaakt
Verder inderdaad helpen met de was, de droger, de dieren eten geven, de vaatwasser.. Wat een leven
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Mijn meisje vindt het ook af en toe wel eens leuk om mama te helpen. Gaat niet altijd geheel naar mijn wens, maar haar bedoelingen zijn goed!
Ze heeft zelfs een eigen schoonmaakwagen!
Ze heeft zelfs een eigen schoonmaakwagen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Beter vroeg geleerd dan oud gedaan, toch? Hier begint ze ook op haar manier iets aan te geven of ze neemt het stiekem mee om het vervolgend op haar plekje neer te leggen om te drogen en dan zegt ze; kijk! Zo schattig
Gast- Gast
Parisienne, wat een heerlijk koppie!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Leuk Parisienne!
Hier ook een kleine hulp in de huishouding. Ze maakt ook graag schoon op haar manier, met een schone doek van mij, of met een snoetenpoetser. Staat ze overal te poetsen, zo schattig.
Of als ik de stofzuiger nog niet heb opgeborgen dan pakt ze de stang en beweegt hem heen en weer. Zo schattig
Vandaag weer wat nieuws, ze kwam bij de wasmachine en die had ik nog niet dicht gedaan. Begon ze hem heel enthousiast voor me leeg te halen. Er zat alleen wel vuile was in en nog geen schone, want hij moest nog aan
Hier ook een kleine hulp in de huishouding. Ze maakt ook graag schoon op haar manier, met een schone doek van mij, of met een snoetenpoetser. Staat ze overal te poetsen, zo schattig.
Of als ik de stofzuiger nog niet heb opgeborgen dan pakt ze de stang en beweegt hem heen en weer. Zo schattig
Vandaag weer wat nieuws, ze kwam bij de wasmachine en die had ik nog niet dicht gedaan. Begon ze hem heel enthousiast voor me leeg te halen. Er zat alleen wel vuile was in en nog geen schone, want hij moest nog aan
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
B vindt het helemaal geweldig om te stofzuigen. Hij doet dan ook echt zijn "best". Geweldig om te zien.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er een hulp in de huishouding?
» To do... huishouding
» heerlijke schoenen
» Heerlijke bankhang films/series..
» Hulp bij depressie?
» To do... huishouding
» heerlijke schoenen
» Heerlijke bankhang films/series..
» Hulp bij depressie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: