Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kopen jullie de juiste foundation?

+11
Jeanette
Possom
Paper Crown
Lavendel
Rush
SoGood
PapillonRose
Melis_je
Toet
Beachgirl
Monte
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kopen jullie de juiste foundation?

Bericht  Monte di 20 sep 2011 - 7:07

Oh die catrice kan ik ook nog eens naar kijken, want die heeft ook geen olie. Alleen dan nog de juiste kleur vinden en dat lukt me bij catrice nooit zo(de lichtste kleur is altijd te geel)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kopen jullie de juiste foundation?

Bericht  SoGood za 24 sep 2011 - 6:27

Sogood schreef:
Monte schreef:Sogood: wat voor soort huid heb jij dan(is het compleet dekkend?) en zijn er verschillende kleuren? Of en welk merk heb jij dan?

Ik heb een gemengde huid, soms als mijn huid van slag is, wordt hij heel snel vet. Ik heb soms last van rode vlekjes en mijn neus/wangen zijn soms niet dezelfde kleur.

Ik gebruik BareMinerals die te koop is bij V&D. Er zijn meerdere kleuren, eentje past precies bij mijn huid (weet niet of dat in de winter ook nog zo is, maar goed..)

Dit is het probeerpakketje, er zit ook een soort van consealer bij en een transparant finishpoedertje. Ik zou het echt even proberen, ook zijn hele fijne kwasten toegevoegd. Wat ik ook helangrijk vind is dat er een SPF van 15 inzit. Ja ik ben fan!Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 BareMinerals-Get-Started-Kit-Michelle

Ik heb vandaag een nieuw onderhoudssetje gekocht met 2 foundations, een primer, een finishingpowder en een soort sunglowpowder. Er zitten 3 kwasten bij (die zijn los al even duur als het hele setje bij elkaar) voor 65 euro, maar als je nu gaat krijg je 15% korting. Dus als iemand geinteresseerd is.. Op de kleine startsetjes wordt ook 15% korting gegeven.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:14

Ik zou ook wat proefjes vragen en een paar foundations gaan testen. Dan kom je er het beste achter welke kleur bij je past en welke je fijn vindt qua textuur enzo.

Ik heb een moeilijke huidskleur, bijna alle foundations zijn voor mij te roze, maar die gelige zijn dan vaak te donker. Ik heb er een van Chanel, na lang zoeken en diverse proefjes te hebben getest bleek die het mooist bij mijn huid te passen en kan mijn huid er tegen (ik moet het niet te vaak gebruiken, maar 1x per week kan mijn huid wel hebben). Ik heb er ook poeder van, dat je met een sponsje kunt opdoen voor een dekkender effect en met een kwastje voor een dunner effect.
Verder heb ik een compactpoeder van L'Oreal, ooit gekocht bij etos ofzo, en de kleur bleek helemaal perfect te zijn voor mijn huid en ik krijg er geen jeuk, bulten of branderige huid van. Deze is het:
Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 Cos3_1

Wat ik overigens ook heel fijn spul vind, is Estee Lauder Daywear Plus. Dat is een dagcreme, maar een die je huid een beetje een tintje geeft. Niet zo dat het eruit ziet alsof je foundation op hebt, maar je huid gaat er echt heel mooi van stralen en hij wordt er egaler van. Ik vindhet heel fijn en het ziet er heel natuurlijk uit. Je hebt ook meteen een dagcreme op met SPF.
Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 Estee-lauder-day-care-50ml-1-7oz-daywear-plus-moisturizer-spf-15-sheer-tint-release-formula-women

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 25 sep 2011 - 3:08

BB cream schijnt ook echt fantastisch te zijn. Het is foundation en voedende creme in 1. Ik heb een tube besteld, dus ben benieuwd.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:13

Ik probeer het ook nooit meer uit op mijn pols, ik merk dat dat heel anders is dan mijn gezicht.
De tips van CKC zijn hele goede tips.

Ik gebruik trouwens alleen foundation van Maybelline, ik vind ze best prijzig maar ik heb het er voor over, zeker met mijn vlekkerige eczeem-huid.

Deze gebruik ik en dan de kleur Sand. Affinitone vond ik ook heel erg fijn maar die is uit de handel Sad

Hoe kopen jullie de juiste foundation? - Pagina 2 Dreamsatin

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:15

Poederen jullie allen ook af?

Dus na de foundation poeder? Krijg je dat niet zo'n "opmaak" gezicht van?

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 25 sep 2011 - 8:58

Volgens mij is dat alleen als je poeder te licht is, dan vallen je donshaartjes heel erg op.
Ik poeder wel altijd af, sowieso om te voorkomen dat het snel vet wordt.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 5:03

Ik zweer bij Bare Minerals!

Koop het dan vaak maar via Ebay, in NL is het zo slecht verkrijgbaar. Of weten jullie nog adresjes?

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 26 sep 2011 - 5:19

ProudMama schreef:Ik zweer bij Bare Minerals!

Koop het dan vaak maar via Ebay, in NL is het zo slecht verkrijgbaar. Of weten jullie nog adresjes?
Op pagina 2 heeft sweety het erover(ook over een aanbieding die nu is)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry ma 26 sep 2011 - 20:15

Ik gebruik nooit foundation, hooguit wat poeder smile Ben gezegend met een mooie huid.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 26 sep 2011 - 20:31

Ik had al jaren een foundation van essence van kruidvat, maar die gebruikte ik eigenlijk amper. Vorige week van Sephora eentje gekocht tijdens het prijzencircus, die heb ik nu al meerdere keren gebruikt. Heb alleen de kleur op de gok gekozen, goed getest op mn hand en polsen... maar durf dus eigenlijk niet te zeggn of het wel klopt Embarassed

En ik heb nog een vraagje: ik heb vandaag dus een laagje op gesmeerd. gewoon redelijk dun en netjes uitgesmeerd. maar ik kan nog steeds wel onevenheden in mn huid zien, zoals puistjes en diepere porieren, hoort dit of moet ik hier meer foundation opsmeren of... ik ben echt een foundationlake Question angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Feyd ma 26 sep 2011 - 22:07

Ik heb nu voor de 4e ker BBcream van Skin79 op Ebay gekocht, ben er erg tevreden over Very Happy
Feyd
Feyd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 77
Registratiedatum : 08-09-11

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/luna/

Bericht  S1mplicity wo 28 sep 2011 - 5:07

ProudMama schreef:Ik zweer bij Bare Minerals!

Tot nu toe alleen bij de Sephora bij de V&D gezien Wink
S1mplicity
S1mplicity
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: