gipsafdruk voetje en handje
+3
banjer49
Fearie
chipa
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
gipsafdruk voetje en handje
Volgende week is mijn man jarig en nu wil ik hem namens onze zoon een gipsafdrukje geven van zijn handje en voetje.
Ik heb het al eens met klei geprobeerd en dit was geen succes. Iemand ervaring met gips? Heb het magic 3d basic pakket zien staan in de Wij Jonge Ouders.
Ik heb het al eens met klei geprobeerd en dit was geen succes. Iemand ervaring met gips? Heb het magic 3d basic pakket zien staan in de Wij Jonge Ouders.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: gipsafdruk voetje en handje
Ik heb zo'n doosje gekregen van de Prenatal, maar nog niet gebruikt dus weet niet of het werkt
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
bij de action verkopen ze die ook he!! wel leuk idee om dat cadeau te geven
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Hier geprobeerd bij de oudste, maar dat was drama. Ik heb het nog wel slapend geprobeerd, maar ze werd meteen wakker. Hier was het dus geen succes. (ik had de 3d versie)
Gast- Gast
Zo'n blikje was hier ook een heel gedoe, zijn voetafdruk is wel gelukt, maar zijn handafdruk niet. Die 3d heb ik nog niet geprobeerd, die doe ik met 6 maanden. Zou het zo wie zo proberen als hij slaapt.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb dat een paar maanden geleden met mij zoontje gedaan ging heel goed en heb het erna met vinger verf ingekleurd en het zag er mooi uit. Ik had zo'n blikje van de wibra.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb het ook 2x geprobeerd maar was echt geen succes.
Ik zou gewoon een klein canvasdoek kopen (bij action ofzo) en dan met verf een afdrukje maken, ging hier stukken beter iig.
Ik zou gewoon een klein canvasdoek kopen (bij action ofzo) en dan met verf een afdrukje maken, ging hier stukken beter iig.
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Ik heb het ook 2x geprobeerd maar was echt geen succes.
Inderdaad! Verf werkt vele malen beter!
Gast- Gast
Ik heb van mijn zoon en dochter een voetafdrukje in zo'n blikje met gips van Prenatal.
Wij hadden bij mijn dochter ook een 3d versie, maar dat was echt een ramp, helemaal mislukt omdat ze haar hand/voet niet stil hield.
Wij hadden bij mijn dochter ook een 3d versie, maar dat was echt een ramp, helemaal mislukt omdat ze haar hand/voet niet stil hield.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier was het ook een ramp. Meerdere malen geprobeerd. Uiteindelijk wel een redelijk gelukt voetje eraan overgehouden. Maar het handje lukte geen enkele keer. En het was echt een drama voor haar, of ze wakker was of sliep maakte niks uit.
Bij een volgende zou ik het persoonlijk niet eens meer proberen. Wat ik wel gedaan heb later is een canvasdoekje kopen en dan met verf de afdrukjes maken. Ging veel beter! Bij de Action verkopen ze ook speciale setjes om dit te doen, met verf die geschikt is om op handjes en voetjes te doen.
Bij een volgende zou ik het persoonlijk niet eens meer proberen. Wat ik wel gedaan heb later is een canvasdoekje kopen en dan met verf de afdrukjes maken. Ging veel beter! Bij de Action verkopen ze ook speciale setjes om dit te doen, met verf die geschikt is om op handjes en voetjes te doen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gips is dus bij de meeste ook geen succes geweest. Zo'n canvasdoek met handjes en voetjes is ook een leuk idee! Er zit hier geen action in de buurt, maar kan ik ook gewone vingerverf oid gebruiken?
Wil eigenlijk ook het geboortekaartje inlijsten dus het gaat een knutselweek worden haha.
Wil eigenlijk ook het geboortekaartje inlijsten dus het gaat een knutselweek worden haha.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Soortgelijke onderwerpen
» blauw handje
» stand handje
» Elk voetje een andere schoenmaat?!
» Vraagje: Scheefstand voetje zoontje 17 maanden
» rechter voetje "loopt" naar binnen tijdens het lopen
» stand handje
» Elk voetje een andere schoenmaat?!