Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
+7
Rovine
Leine
Ellusss
Lotus_
sanne-84
Zonnetje
Snoes
11 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
Zonnetje en snoes het zou erg jammer zijn als jullie niet komen. Kunnen jullie niet gewoon rond half 1 komen en dan 2 uurtjes ofzo blijven ????
Gast- Gast
ik ben er al bijgezet op het lijstje merk ik haha, en Snoes en Zonnetje kunnen jullie inderdaad ook niet eventjes komen (heb ik toendertijd ook bij Storm gedaan)
Ik ga trouwens een poging wagen tot iets wat in het kookboek staat als appelkoek.
Ik ga trouwens een poging wagen tot iets wat in het kookboek staat als appelkoek.
Gast- Gast
Ik moet denk ik anderhalf uur rijden (enkel) tot bij Stuit, dus voor eventjes is het niet de moeite denk ik.
En net als zonnetje geldt voor mij ook dat ik wel evt met iemand zou kunnen meerijden, maar absoluut niet zou willen dat die persoon door mij vroeger mee door zou moeten gaan.
Ik wil jullie héél graag weer zien, maar ik weet niet goed of het wel haalbaar is.
En net als zonnetje geldt voor mij ook dat ik wel evt met iemand zou kunnen meerijden, maar absoluut niet zou willen dat die persoon door mij vroeger mee door zou moeten gaan.
Ik wil jullie héél graag weer zien, maar ik weet niet goed of het wel haalbaar is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes, als het niet gaat dan gaat het niet hoor en dan zien we je gewoon de 10e
Ik heb nu ook een recept gevonden met iets van gebakjes dus ik ben even in dubio wat ik ga maken ... denk dat het de gebakjes worden haha (als ze lukken)
Ik heb nu ook een recept gevonden met iets van gebakjes dus ik ben even in dubio wat ik ga maken ... denk dat het de gebakjes worden haha (als ze lukken)
Gast- Gast
Ik heb ook nog zitten twijfelen tussen wel of niet, maar wij hebben nu zaterdag verplichte dag met schoonfam
Gast- Gast
Balen PrinsesBo!
Meiden, is er nog iemand met wie ik mee mag rijden?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Lily schreef:ik ben er al bijgezet op het lijstje merk ik haha, en Snoes en Zonnetje kunnen jullie inderdaad ook niet eventjes komen (heb ik toendertijd ook bij Storm gedaan)
duh...rij samen met jou dus je komt zeker hhahah.
Heb overigens nog geen idee wat ik maak ligt aan budget.
Gast- Gast
ik ga vrijdagavond gewoon iets in elkaar zetten weet ook nog niet wat precies, heb nu een recept voor bakkersroom maar weet niet goed wat ik er mee moet haha. Ach komt goed
edit, en wil kaboutertje misschien ook niet komen?
edit, en wil kaboutertje misschien ook niet komen?
Gast- Gast
Met mij eventueel?Leine schreef:Balen PrinsesBo!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Theedoosje schreef:Zullen we ff je naam neerzetten als je definitief wel komt:
Stuit
Theedoosje
Leine
Zelda
Lily
Nobucta
Bakkersroom is toch voor bijvoorbeeld tussen taarten? Of kun je de structuur ook veranderen?
Ha, Zelda terug.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ja ik meende op school dat ik het tussen van die zaanse koekjes heb gesmeerd maar twijfel nu of dat wel iets is :S
Gast- Gast
hopenlijk is het de volgende keer weer iets dichter bij huis, dan wordt het voor sommigen toch makkelijker om (even) te komen. en hoe meer man, hoe gezelliger!
ik zie sommigen de 10e:) en ben alvast benieuwd naar de volgende datum!
ik zie sommigen de 10e:) en ben alvast benieuwd naar de volgende datum!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
ja maar het is nu bij stuiter en als stuiter wil komen is het voor haar ook heel vaak ver weg dan is het net zo eerlijk om nu een keer bij haar te doen. Tenminste zo zie ik het.
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar het is nu bij stuiter en als stuiter wil komen is het voor haar ook heel vaak ver weg dan is het net zo eerlijk om nu een keer bij haar te doen. Tenminste zo zie ik het.
mee eens
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar het is nu bij stuiter en als stuiter wil komen is het voor haar ook heel vaak ver weg dan is het net zo eerlijk om nu een keer bij haar te doen. Tenminste zo zie ik het.
Ja dat vind ik ook. Maar goed ik kan niet voor iedereen bepalen dat ze maar net zo ver moeten rijden. Ik vind het al leuk dat jullie wel komen en daar maken we het gewoon gezellig mee
Gast- Gast
Goed nieuws! Snoes en ik komen met z'n tweeen een paar uurtjes. We hebben even contact gehad via Facebook en vinden het toch wel heel gezellig om er even bij te zijn. Ik moet nog wel even bedenken wat ik ga maken. Is er al een overzichtje wie wat maakt?
Hoe laat hebben jullie afgesproken?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Theedoosje schreef:Lily schreef:ja maar het is nu bij stuiter en als stuiter wil komen is het voor haar ook heel vaak ver weg dan is het net zo eerlijk om nu een keer bij haar te doen. Tenminste zo zie ik het.
mee eens
+1
Zonnetje- Kletskop
zonnetje schreef:Goed nieuws! Snoes en ik komen met z'n tweeen een paar uurtjes. We hebben even contact gehad via Facebook en vinden het toch wel heel gezellig om er even bij te zijn. Ik moet nog wel even bedenken wat ik ga maken. Is er al een overzichtje wie wat maakt?
jaaaaa leuk!!!
Tijd= 12.00 toch?
Ik weet niet of ik wat kan maken ivm budget anders neem ik wat mee uit supermarkt.
Gast- Gast
Wij zijn er iets later, want 12 uur haal ik niet i.v.m. het bekijken van de citybox (waar we onze meubels tijdelijk in gaan opslaan). Het zal half 1 of 1 uur worden.
Zonnetje- Kletskop
zonnetje schreef:Wij zijn er iets later, want 12 uur haal ik niet i.v.m. het bekijken van de citybox (waar we onze meubels tijdelijk in gaan opslaan). Het zal half 1 of 1 uur worden.
ja later is niet erg Maar tis vanaf
Gast- Gast
nu wil ik helemaal geen spelbreker zijn, maar het is een meeting Eindhoven (en niet Geleen)
maar goed, ik wilde alleen maar zeggen dat het voor anderen een makkelijkere keuze is als het wel dichtbij is. prima als dat niet is, maar het zou jammer zijn als daardoor mensen afhaken.
maar als ik dit zo nu lees zijn er nog genoeg meiden die wel gaan! (gelukkig)
maar goed, ik wilde alleen maar zeggen dat het voor anderen een makkelijkere keuze is als het wel dichtbij is. prima als dat niet is, maar het zou jammer zijn als daardoor mensen afhaken.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ach, Geleen is vanaf Eindhoven maar 40 minuutjes rijden dus dat zie ik ook als omg. Eindhovensanne-84 schreef:nu wil ik helemaal geen spelbreker zijn, maar het is een meeting Eindhoven (en niet Geleen)
Gast- Gast
Zelda schreef:Ach, Geleen is vanaf Eindhoven maar 40 minuutjes rijden dus dat zie ik ook als omg. Eindhovensanne-84 schreef:nu wil ik helemaal geen spelbreker zijn, maar het is een meeting Eindhoven (en niet Geleen)
Het is nog wel te doen idd. Maar goed iedereen haar mening
En iedereen haar keus om wel of niet te komen.
Leuk dat SNoes en Zonnetje toch nog even komen!
Gast- Gast
zonnetje schreef:Goed nieuws! Snoes en ik komen met z'n tweeen een paar uurtjes. We hebben even contact gehad via Facebook en vinden het toch wel heel gezellig om er even bij te zijn. Ik moet nog wel even bedenken wat ik ga maken. Is er al een overzichtje wie wat maakt?
Wat super leuk !!!!!!!
Gast- Gast
Zelda schreef:Ach, Geleen is vanaf Eindhoven maar 40 minuutjes rijden dus dat zie ik ook als omg. Eindhovensanne-84 schreef:nu wil ik helemaal geen spelbreker zijn, maar het is een meeting Eindhoven (en niet Geleen)
En aangezien ik niet OVERDREVEN limburgs spreek..... voel ik me tot jullie eindhovenaren aangetrokken
Gast- Gast
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Meeting Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Meeting Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting