Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
+7
Rovine
Leine
Ellusss
Lotus_
sanne-84
Zonnetje
Snoes
11 plaatsers
Pagina 13 van 14
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
tuurlijk, je bent van harte welkom (en als je wilt morgen nog hoor )
Gast- Gast
Lily schreef:tuurlijk, je bent van harte welkom (en als je wilt morgen nog hoor )
Dankje , morgen word erg lastig, nu al andere plannen staan. Een andere keer sluit ik me graag bij jullie aan!!! Jullie hielden toch vaker eindhoven meetings??
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
ja klopt, dan wordt er gewoon weer een nieuw topic geopend
Gast- Gast
Lily schreef:ja klopt, dan wordt er gewoon weer een nieuw topic geopend
Dan ga ik vanaf nu deze pijler ook in de gate houden! Jullie komen ook allemaal uit de omgeving van ehv? of wonen er nog meer wat verder weg (zoals stuit)?
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Meiden, het gaat weer iets uit de supermarkt worden want ik heb echt geen tijd gehad om zelf iets te bakken I'm sorry! De volgende keer bak ik zeker iets
Nobucta, hoe laat zullen we bij jou zijn morgen?
Nobucta, hoe laat zullen we bij jou zijn morgen?
Gast- Gast
Zelda geeft niks heb ik deze keer ook.
Gast- Gast
Ik red het ook niet om iets culinairs te maken.. Ben even heel hard aan het denken wat ik mee moet nemen.. Vlaai?
Jullie zijn immers in Limboland...
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Hoe laat hebben jullie eigenlijk afgesproken? En een adres is ook wel handig?
Roza- Kletskop
Roza schreef:Ik red het ook niet om iets culinairs te maken.. Ben even heel hard aan het denken wat ik mee moet nemen.. Vlaai?
jaaa echte limburgse vlaai!
En 12.00uur
Gast- Gast
Nu komen :
Stuit
Theedoosje
Leine
Zelda
Lily
Nobucta
Zonnetje
Snoes
Roza
Missen we nog iemand??
Stuit
Theedoosje
Zelda
Lily
Nobucta
Zonnetje
Snoes
Roza
Missen we nog iemand??
Laatst aangepast door Theedoosje op vr 18 nov 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda, zeg maar hoe laat jullie willen vertrekken. Ik hoef morgen alleen uit bed te komen, dus tijd maakt me niet zoveel uit.
Ik heb gehoord dat echte Limburgse vlaai veel anders is dan die abrikozenruitjes waar collega's altijd op trakteren. Ik heb zelf nog nooit een echte op, dus ben voor!
Ik heb gehoord dat echte Limburgse vlaai veel anders is dan die abrikozenruitjes waar collega's altijd op trakteren. Ik heb zelf nog nooit een echte op, dus ben voor!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Zelda, zeg maar hoe laat jullie willen vertrekken. Ik hoef morgen alleen uit bed te komen, dus tijd maakt me niet zoveel uit.
Jaa dus al 2 voor
Gast- Gast
Leine had volgens mij afgezegd omdat ze zich niet zo lekker voelde.
Ik ga even de oven voorverwarmen terwijl ik douche, daarna maar eens een bakpoging wagen.
Ik ga even de oven voorverwarmen terwijl ik douche, daarna maar eens een bakpoging wagen.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Leine had volgens mij afgezegd omdat ze zich niet zo lekker voelde.
aangepast Wat ga jij ook al weer bakken?
Gast- Gast
Ik neem 2 halve vlaaien mee.. Een halve kruimelvlaai (mijn grote liefde) en een halve uh... Jullie mogen kiezen; abrikozenvlaai, rijstenvlaai, kersen/linzenvlaai, appelvlaai, appel/kaneelvlaai, aardbeidenvlaai, advocaatvlaai, appel/citroenvlaai, blauwe bessenvlaai, chocodroomvlaai, fruitvlaai, herfstvlaai (met stoofpeertjes, caramel, slagroom, chocolade).. (Heb even de site van de bakkerij geplunderd. Er staat nog veeeeel meer op, maar dit vond ik wel even genoeg keuze )
Ja échte Limburgse vlaai is pruimenvlaai, maar die vind ik HEEEEEEL vies, dus tja...
Ja échte Limburgse vlaai is pruimenvlaai, maar die vind ik HEEEEEEL vies, dus tja...
Roza- Kletskop
Doe maar wat!
Ik doe cheesecake-brownie. Weet niet zeker of hij gelukt is, het beslag is veel dunner dan de vorige keer.
Ik doe cheesecake-brownie. Weet niet zeker of hij gelukt is, het beslag is veel dunner dan de vorige keer.
Rovine- Ratel
Oh chocodroomvlaai is zooooooo lekker!
Gast- Gast
Roza schreef:Ik neem 2 halve vlaaien mee.. Een halve kruimelvlaai (mijn grote liefde) en een halve uh... Jullie mogen kiezen; abrikozenvlaai, rijstenvlaai, kersen/linzenvlaai, appelvlaai, appel/kaneelvlaai, aardbeidenvlaai, advocaatvlaai, appel/citroenvlaai, blauwe bessenvlaai, chocodroomvlaai, fruitvlaai, herfstvlaai (met stoofpeertjes, caramel, slagroom, chocolade).. (Heb even de site van de bakkerij geplunderd. Er staat nog veeeeel meer op, maar dit vond ik wel even genoeg keuze )
Ehm...kortom doe maar wat hahaha.....klinken er zoooveel zooooo lekker!
Heb voorgenomen dat ik van alles een beetje mag proeven
Gast- Gast
[quote="Theedoosje"]
Zou sowieso niets met appel doen, gezien er al 2 dames iets met appel hebben. Aardbeienvlaai en chocodroomvlaai klinken wel HEEL lekker!
Ik heb laten staan wat ik goede keuzes vindRoza schreef:Ik neem 2 halve vlaaien mee.. Een halve kruimelvlaai (mijn grote liefde) en een halve uh... Jullie mogen kiezen; aardbeidenvlaai, chocodroomvlaai,, fruitvlaai
Zou sowieso niets met appel doen, gezien er al 2 dames iets met appel hebben. Aardbeienvlaai en chocodroomvlaai klinken wel HEEL lekker!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Snoes"]
oh ja daar heb je gelijk in dan ga ik ook voor de aardbeien en de chocodroom
Theedoosje schreef:Ik heb laten staan wat ik goede keuzes vindRoza schreef:Ik neem 2 halve vlaaien mee.. Een halve kruimelvlaai (mijn grote liefde) en een halve uh... Jullie mogen kiezen; aardbeidenvlaai, chocodroomvlaai,, fruitvlaai
oh ja daar heb je gelijk in dan ga ik ook voor de aardbeien en de chocodroom
Gast- Gast
Dames, groot probleem. (Anders zou ik niet 's nachts om half 2 nog forummen ) Mijn auto start niet :S Dus even kijken of die het morgenvroeg wel doet, anders kan ik niet komen..
Stuit, mag ik je adres en je nummer? Anders weet ik niet waar ik heen moet (ga er van uit dat ik gewoon kom namelijk! Probeer de auto van mijn ouders anders mee te krijgen).
Liefs xx
PS; dan ga ik proberen om de chocodroomvlaai te krijgen, die vind ik ook errug lekker klinken. Iets met appel is idd geen goed idee... Daar hebben jullie helemaal gelijk in!
Stuit, mag ik je adres en je nummer? Anders weet ik niet waar ik heen moet (ga er van uit dat ik gewoon kom namelijk! Probeer de auto van mijn ouders anders mee te krijgen).
Liefs xx
PS; dan ga ik proberen om de chocodroomvlaai te krijgen, die vind ik ook errug lekker klinken. Iets met appel is idd geen goed idee... Daar hebben jullie helemaal gelijk in!
Roza- Kletskop
Dat is minder Roza. Hopelijk start hij gewoon weer of kan je die van je ouders lenen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
O ik hoop dat het lukt met de auto Roza!
Gast- Gast
Pm Roza,
Nou meiden ik ben ontwaakt.
Even bijkomen.... en dan snel naar de winkel.
Ff stofzuigen hier en afwassen
Hoelaat komen jullie ongeveer ?
Nou meiden ik ben ontwaakt.
Even bijkomen.... en dan snel naar de winkel.
Ff stofzuigen hier en afwassen
Hoelaat komen jullie ongeveer ?
Gast- Gast
denk tegen 12.00 dat we er zijn...als we het meteen vinden hahah We rijden ong rond 11.15 aan Lily en ik vanuit Leende.
Gast- Gast
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
» Meeting Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Meeting Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting