Show je babykamer
+43
Paper Crown
volkswagenbusje
Raven
joyce0606
Bruintje Beer
holaagirl
schuddebuikje
Maris1985
Parisienne
Amber-
Lejow
Ugly Betty
nillis
Diese
_Jet
sabje
M@niek
studiebol
Burn
Dolphinne
Pien
Mida4you
Floor
-Ieniemienie-
Limburg85
Filoria
PapillonRose
Fearie
smooch
Theeleut
Monnie
Darius
Mamsie
rapa nui
moepie
Gray
Blueschick
Schism
*Lookie*
Mizzie
Tazz
Fiwen
yes1984
47 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je babykamer
Tip voor degene die van romantische kinderkamertjes houden: Zara-home (oa amsterdam) hebben een assortiment hele schattige en mooie spullen voor babys en kinderen. Denk aan lakentjes en dekentjes die zo voor antiek door zouden kunnen. Prijzen vallen mee, rond de 25 euro voor een ledikantdekentje (barok geborduurd)
Maar ze hebben er ook hippere dingen met zachte kleurtjes en een kleine collectie pyamas en hele schattige sandalen (leer).
Als je een keer in de buurt van een vestiging bent is het zeker de moeite waard om er even langs te gaan. Ik wist gewoon niet wat ik moest kiezen, wilde alles wel meenemen :p
Maar ze hebben er ook hippere dingen met zachte kleurtjes en een kleine collectie pyamas en hele schattige sandalen (leer).
Als je een keer in de buurt van een vestiging bent is het zeker de moeite waard om er even langs te gaan. Ik wist gewoon niet wat ik moest kiezen, wilde alles wel meenemen :p
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Puggle, lejow en amber, Dank jullie wel, we zijn er helemaal blij mee, dit is was vorig jaar al het kamertje wat we het mooiste vonden, dus voordat ik zwanger was. Bij de eerste zwangerschap zijn we nog wat winkels langs gegaan en kwamen we weer hierop uit. Nu nog wat winkels bekeken maar dit bleef 'het' kamertje.
Nu eerst maar eens een kamer boven leeg maken en verven/behangen. In week 35 komen ze het kamertje brengen.
Parisienne, ik vind het een geweldig leuk kamertje! ook al is het een kleiner kamertje. Leuk ingericht en dat plafond met opbergruimte lijkt me wel erg handig.
Nu eerst maar eens een kamer boven leeg maken en verven/behangen. In week 35 komen ze het kamertje brengen.
Parisienne, ik vind het een geweldig leuk kamertje! ook al is het een kleiner kamertje. Leuk ingericht en dat plafond met opbergruimte lijkt me wel erg handig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ons kamertje
Maris1985- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 9
Registratiedatum : 13-05-11
Maris, dat oude kastje op je onderste foto vind ik echt super gaaf (ook die gebruikte op de tweede foto!) Die wil ik wel in mijn woonkamer. Zijn die vintage? Of heb je die zelf zo bewerkt?
Gast- Gast
Hoii!
Ik heb ze van buurvrouw overgenomen. En die heeft ze zo bewerkt.
Gewoon oude kastjes wit geschilderd en daarna nog een keer met schuurmachine er beetje overheen zodat het oude er weer doorheen komt. Bij onderste kastje voornamelijk aan de randen een beetje en bovenop het blad.
Erg makkelijk eigenlijk en niet duur
Ik heb ze van buurvrouw overgenomen. En die heeft ze zo bewerkt.
Gewoon oude kastjes wit geschilderd en daarna nog een keer met schuurmachine er beetje overheen zodat het oude er weer doorheen komt. Bij onderste kastje voornamelijk aan de randen een beetje en bovenop het blad.
Erg makkelijk eigenlijk en niet duur
Maris1985- Zwijger
vandaag 37 weken..... laat ons ukkie maar lekker in het wiegje komen liggen...
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Maris1985 schreef:
Ons kamertje
Wow, die wieg is echt super waar heb je die gekocht?
Gast- Gast
Hier wat van onze foto's van de kamer van mijn zoontje... De kamer was nog lang niet klaar, maar heb daar nu ook geen foto's van.
De kast heeft nog geen deuren, nu uiteraard wel!! hahahah
Het is dus heel kaal en leeg enz, maar je hebt wel een idee van de sfeer.
We hebben het nu meer aangekleed hoor! (bijv letters van zijn naam boven het bed, in hetzelfde ruitjes behang als de lamp!)
Graag niet quoten, haal de foto's weer weg nl!
Laatst aangepast door holaagirl op zo 25 sep 2011 - 7:41; in totaal 2 keer bewerkt
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
@holaagirl: die houten boom is leuk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja hoor Papillon, ik heb hem bij de karwei gekocht. Hier was stond hij toen in de uitverkoophoek.
Ik zie hem vaker staan!! Is heel erg handig, badjasje, vestje enz...kan je eraan hangen.
En wij hadden hem ook als opvulling, omdat onze babykamer belachelijk groot is!
Ik zie hem vaker staan!! Is heel erg handig, badjasje, vestje enz...kan je eraan hangen.
En wij hadden hem ook als opvulling, omdat onze babykamer belachelijk groot is!
holaagirl- Prater
Ok, bedankt Dan ga ik er eens naar op zoek, lijkt me wel leuk voor in het kamertje hier, heb nog een bepaalde hoek die ik nu een beetje doelloos vindt. En daar zou zoiets mooi staan!
PapillonRose- Ratel
Holaagirl wat ben je een mooie meid!
En natuurlijk een heel mooi kamertje!
Dit kamertje hebben wij besteld ;
Waarschijnlijk stylen we het af met zilveren items, maakt niet uit jongen of meisje, en dan een mooi turkoois of roze behangetje ofzo! Ik vind het allemaal wel heel spannend, en nog steeds onwerkelijk haha
En natuurlijk een heel mooi kamertje!
Dit kamertje hebben wij besteld ;
Waarschijnlijk stylen we het af met zilveren items, maakt niet uit jongen of meisje, en dan een mooi turkoois of roze behangetje ofzo! Ik vind het allemaal wel heel spannend, en nog steeds onwerkelijk haha
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ok, bedankt Dan ga ik er eens naar op zoek, lijkt me wel leuk voor in het kamertje hier, heb nog een bepaalde hoek die ik nu een beetje doelloos vindt. En daar zou zoiets mooi staan!
even voor je opgezocht:
http://www.basiclabel.nl/323/boom-lotte.html
holaagirl- Prater
Bedanktholaagirl schreef:PapillonRose schreef:Ok, bedankt Dan ga ik er eens naar op zoek, lijkt me wel leuk voor in het kamertje hier, heb nog een bepaalde hoek die ik nu een beetje doelloos vindt. En daar zou zoiets mooi staan!
even voor je opgezocht:
PapillonRose- Ratel
Toevallig stond die boom verleden week in het krantje van Karwei voor 39 euro.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@ Holagirl: Leuk kamertje zeg! Heel knus.
@ Parels: Ook een mooi kamertje hoor!
@ All: Hier ons kamertje, nu zo goed als af. Boven het bedje komt zijn naam nog in houten letters maar verder wil ik het niet al te druk maken.
Niet quoten aub, haal de foto's denk ik weer weg.
@ Parels: Ook een mooi kamertje hoor!
@ All: Hier ons kamertje, nu zo goed als af. Boven het bedje komt zijn naam nog in houten letters maar verder wil ik het niet al te druk maken.
Niet quoten aub, haal de foto's denk ik weer weg.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
wij gaan na de 20 weken echo beginnen met de babykamer zelf (al wat eerder met wat kleine andere aanpassingen/verbouwingen). dus zo halverwege juli.
dus kan em helaas nog niet showen want wij hebben het 2de hands gekocht, en staat op zolder te wachten.
ik kan niet wachten om er aan te beginnen
dus kan em helaas nog niet showen want wij hebben het 2de hands gekocht, en staat op zolder te wachten.
ik kan niet wachten om er aan te beginnen
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Schuddebuikje: wat een geweldige versieringen hebben jullie op de muur, echt heel grappig! Zijn het stickers?
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Bedanktholaagirl schreef:PapillonRose schreef:Ok, bedankt Dan ga ik er eens naar op zoek, lijkt me wel leuk voor in het kamertje hier, heb nog een bepaalde hoek die ik nu een beetje doelloos vindt. En daar zou zoiets mooi staan!
even voor je opgezocht:
Wij hebben ook zo'n soort boom, maar dan bij de Prénatal vandaan. Misschien heb je daar ook nog wat aan
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
@ Puggle : Dankje! Het frame van de wieg heb ik via marktplaats gekocht, en hij is daarna door mijn moeder opnieuw bekleed! De wieg is alweer doorverkocht, maar was echt mijn trots
Maris1985- Zwijger
Razz_ schreef:@ Parisienne, ook al is het een klein kamertje ik vind dat jullie het zo mooi hebben opgelost hoor.
Alleen is het niet irritant als je het raam open en dicht moet doen ?
Ik vind het ook een mooie oplossing. Ik heb ook maar een klein kamertje over. en wil volgend jaar beginnen met zwanger proberen te worden. Nu ik jou kamertje heb gezien weet ik zeker dat er iets moois van te maken is.
Het ziet er erg rustig en mooi uit ondanks dat het idd een heel klein kamertje is.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Twellie schreef:@ Schuddebuikje: wat een geweldige versieringen hebben jullie op de muur, echt heel grappig! Zijn het stickers?
nee het zijn knuf en ko. dat zijn beestjes die op heel veel dingen staan. boxkleden, spuugdoekjes, badjassen, slabbetjes enz.
me schoonzus heeft een mal getekend en uitgesneden. en ik heb die ingekleurd op de muur.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
@ HolaaGirl, wat hangt er nou boven het bedje (dat blauwe) is dat nou een nachtlampje?
Gast- Gast
HEY razz,
Ja, dat is een nachtlampje. Wij hadden flink gereisd om een passende lamp te vinden..en toen zag ik dit schattige nachtlampje. Ik kon hem niet laten hangen...Nog niet echt nuttig nu, maar dat komt vast nog wel...
Ja, dat is een nachtlampje. Wij hadden flink gereisd om een passende lamp te vinden..en toen zag ik dit schattige nachtlampje. Ik kon hem niet laten hangen...Nog niet echt nuttig nu, maar dat komt vast nog wel...
holaagirl- Prater
Ik wil ook even onze babykamer showen
Laatst aangepast door volkswagenbusje op zo 19 jun 2011 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
volkswagenbusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 38
Registratiedatum : 13-06-11
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Show je babykamer.
» Show je babykamer!
» Show je babykamer ter inspiratie
» Ideeen babykamer
» Babykamer...
» Show je babykamer!