Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Knutseltopic
flower: de strepen zijn inderdaad niet strak uitgeknipt! Het shirtje trekt niet.
Wel jammer dat de strepen nét iets te kort zijn, maar de folie was niet langer
Wel jammer dat de strepen nét iets te kort zijn, maar de folie was niet langer
Gast- Gast
Oehh.. ik wil ook!
Ga zo ook maar even een bestelling plaatsen!
Ga zo ook maar even een bestelling plaatsen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@rejoy: Lol Het is dat ik je hyves ook had gezien, kwartje valt nu pas dat jij dat bent..
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
mickey schreef:Dankzij dit topic heb ik een super idee gekregen Ik wil graag voor onze baby een mutsje met naam bestellen, maar aangezien wij het geslacht niet weten, zou ik twee mutsjes moeten bestellen. Dan zou ik per mutsje minstens €10 kwijt zijn, wat ik toch wel veel geld vind, voor iets waar ik er één niet van kan gebruiken. Als ik die folie bestel, kost me dat voor 2 vellen, incl. verzenden €5,66 en witte mutsjes kosten bij Babydump ook maar 2,75 per stuk. Scheelt toch weer in de kosten, als ik 1 van de 2 niet kan gebruiken dalijk. Dus ik ga binnenkort ook maar eens een bestelling plaatsen
zou je het willen laten weten als het gelukt is? Wil ook een naam mutsje, maar vind zowieso 10 euro veel geld voor die paar letters wat er hier op moet
Snoezel:
Sarah: kun je gerust proberen hoor, dat gaat je wel lukken. Het is echt super makkelijk! Letters printen vanaf de computer, uitknippen, omtrekken op de flockfolie, uitknippen, goed leggen op het mutsje, 30 sec met je strijkijzer erop en klaar!
Sarah: kun je gerust proberen hoor, dat gaat je wel lukken. Het is echt super makkelijk! Letters printen vanaf de computer, uitknippen, omtrekken op de flockfolie, uitknippen, goed leggen op het mutsje, 30 sec met je strijkijzer erop en klaar!
Gast- Gast
snoezel schreef:@rejoy: Lol Het is dat ik je hyves ook had gezien, kwartje valt nu pas dat jij dat bent..
+1
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Helaas is het er hier nog niet van gekomen om met de flockfolie aan de slag te gaan. Ik had wat basic shirtjes gekocht en die moesten eerst gewassen worden. Volgend weekend heb ik het minder druk, dus dan hoop ik eindelijk creatief te kunnen gaan doen.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Rejoy. schreef:Snoezel:
Dat zal me gerust lukken, doe wel meer creatiefs, alleen een mutsje is toch wat dikker dan een normaal tshirt? Of maakt de dikte van een kledingstuk, of in dit geval een mutsje, niets uit?
Ik zou het ook gewoon proberen Sarahkey. Bij mij is het in ieder geval al gelukt en ik ben nu weer met letters bezig.
In plaats van omtrekken op het flockfolie, kan je ook de letters erop plakken en dan uitknippen. Dat vind ik zelf makkelijker.
Rejoy, ik ben nu bezig met jouw geweldige idee , wilde 'm vanavond afmaken, maar was het shirtje vergeten te wassen (is een nieuw shirtje). En ik ben ongeduldig, haha.
In plaats van omtrekken op het flockfolie, kan je ook de letters erop plakken en dan uitknippen. Dat vind ik zelf makkelijker.
Rejoy, ik ben nu bezig met jouw geweldige idee , wilde 'm vanavond afmaken, maar was het shirtje vergeten te wassen (is een nieuw shirtje). En ik ben ongeduldig, haha.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:Rejoy. schreef:Snoezel:
Dat zal me gerust lukken, doe wel meer creatiefs, alleen een mutsje is toch wat dikker dan een normaal tshirt? Of maakt de dikte van een kledingstuk, of in dit geval een mutsje, niets uit?
de dikte van de stof maakt niet uit, je strijkt óp de folie, dus niet aan de achterkant van de stof zelf.
@ Liadan: mijn shirtje is af, maar niemand herkent 't Had ik zó mijn best op gedaan, allemaal priegelige bloemetjes en krulletjes
Gast- Gast
Ahhhhh, ik heb medelijden met je , haha. Maar dat vraagt wel om een foto!Rejoy. schreef:
@ Liadan: mijn shirtje is af, maar niemand herkent 't Had ik zó mijn best op gedaan, allemaal priegelige bloemetjes en krulletjes
Liadan- Ratel
Hij zit net in de wasmachine, ze heeft 'm vandaag aan gehad! Als ik eraan denk zal ik komende week even een foto maken als hij weer schoon is!
Gast- Gast
Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht... Ik ga komende week de folie bestellen en dan laat ik wel weten of het gelukt is. Zonder foto... dat dan weer welSarahKey schreef:Rejoy. schreef:Snoezel:
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
_Jet schreef:snoezel schreef:@rejoy: Lol Het is dat ik je hyves ook had gezien, kwartje valt nu pas dat jij dat bent..
+1
+1! hahaha
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb het shirtje toch nog af kunnen maken en ik ben er blij mee :
Liadan- Ratel
Liadan; heb je al die mini rondjes uitgeknipt? Wel héél mooi hoor!!!!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wat mooi Liadan! Lijkt me wel een rotwerk, al die minirondjes knippen Maar het resultaat mag er dan ook zeker wezen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee hoor, ik heb de rondjes niet uitgeknipt (ik denk dat ik dan helemaal knettergek was geworden). Ik heb zo'n tang waar je gaatjes mee in een riem kan maken. Daarmee heb ik die rondjes uit het folie gedrukt. Was nog wel een rotwerk want het waren er nogal veel....
Liadan- Ratel
Dat is ook handig, als je zo'n tang hebt. Mijn moeder heeft er ook een, ik zal het onthouden voor het geval ik ook een keer rondjes nodig heb
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Liadan schreef:Nee hoor, ik heb de rondjes niet uitgeknipt (ik denk dat ik dan helemaal knettergek was geworden). Ik heb zo'n tang waar je gaatjes mee in een riem kan maken. Daarmee heb ik die rondjes uit het folie gedrukt. Was nog wel een rotwerk want het waren er nogal veel....
Haha, je moet er maar opkomen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik vind de shirtjes hier wel echt leuk zeg... wie weet als mijn kinderen weer kleren nodig hebben dat ik er ook eens wat mee ga doen.
Gast- Gast
wat leuk die strijkdingen. Denk dat ik ook maar wat ga bestellen!
Mijn knutsels:
lamp aankleedkussenhoes en gordijnen zelf gemaakt
kist met aan elke zijde een ander pip behangetje
lampenkapjes
schilderijtjes aan de deur.
Kaboutertje, super leuk zeg!
Snoezel jij maakt ook mooie dingen!
Mijn knutsels:
lamp aankleedkussenhoes en gordijnen zelf gemaakt
kist met aan elke zijde een ander pip behangetje
lampenkapjes
schilderijtjes aan de deur.
Snoezel jij maakt ook mooie dingen!
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe komen jullie aan al die leuke stofjes? Je hebt steeds maar kleine stukjes nodig (zoals bv bij die schilderijtjes of lampen), koop je dan ook kleine stukjes of zijn dat restjes die je ergens vandaan hebt?
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
[
schilderijtjes aan de deur.[/color]
Snoezel jij maakt ook mooie dingen![/quote]
Hoi mag ik vragen hoe je deze hebt gemaakt vind dat namelijk wel erg gaaf!!!
De rest ook hoor , maar dat met die namen vind ik wel heel erg leuk.
En die letters heb je die gewoon ergens gehaald?
schilderijtjes aan de deur.[/color]
Snoezel jij maakt ook mooie dingen![/quote]
Hoi mag ik vragen hoe je deze hebt gemaakt vind dat namelijk wel erg gaaf!!!
De rest ook hoor , maar dat met die namen vind ik wel heel erg leuk.
En die letters heb je die gewoon ergens gehaald?
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
en voor iemand die nog wil breien: bij de hema hebben ze een boekje met 33 patronen voor 7.50 euro
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: