Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Knutseltopic
hoe kan ik er 1 bestellen viva !
echt heel mooi!
echt heel mooi!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Superleuk!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat een man op de Duitse kerstmarkt kon, kan Lejow met papier!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, wat leuk gedaan zeg!! past helemaal in d'r kamertje met dat groen en roze!
afgekeken dus van een duitse man ?
afgekeken dus van een duitse man ?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, die deed het met een figuurzaag enzo. Nou kan ik dat voor geen meter, maar knippen in papier wel whaha, dus heb ik het met karton gedaan!
Ja ik wilde het ook in haar kamertje hangen, maar heb hem om te testen even hier in de woonkamer gehangen en dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk.
Wellicht eerst even hier, en als ik er dan vaak genoeg trots naar gekeken heb (whaha slijm), kan het naar haar kamertje!
Ja ik wilde het ook in haar kamertje hangen, maar heb hem om te testen even hier in de woonkamer gehangen en dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg leuk.
Wellicht eerst even hier, en als ik er dan vaak genoeg trots naar gekeken heb (whaha slijm), kan het naar haar kamertje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dankjullie!
Kwak (hier stond jouw naam ), ik dacht het dus na te maken om goedkoper uit te zijn, veel goedkoper is het niet geworden hoor dan het orgineel. Positieve eraan is dat ik nog stof over heb voor kruikzakken/een aankleedkussen
Lejow, leuk idee zo zeg!
Kwak (hier stond jouw naam ), ik dacht het dus na te maken om goedkoper uit te zijn, veel goedkoper is het niet geworden hoor dan het orgineel. Positieve eraan is dat ik nog stof over heb voor kruikzakken/een aankleedkussen
Lejow, leuk idee zo zeg!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wauw, hij is erg mooi geworden Viva!!
Heb jij hem ook door de fiberfill heen gestikt?
Dat leek mij juist het lastige met zo`n groot en dik stuk stof.
En welke dikte fiberfill heb jij gebruikt?
Misschien als ik straks toch niks leuks zie tussen de nieuwe boxkleden van Kunstkindje dat ik nog zelf aan de gang ga, mits mijn lichaam het natuurlijk toestaat!
Maar ik wil nog zoveel doen in mijn verlof... Haha.
Heb jij hem ook door de fiberfill heen gestikt?
Dat leek mij juist het lastige met zo`n groot en dik stuk stof.
En welke dikte fiberfill heb jij gebruikt?
Misschien als ik straks toch niks leuks zie tussen de nieuwe boxkleden van Kunstkindje dat ik nog zelf aan de gang ga, mits mijn lichaam het natuurlijk toestaat!
Maar ik wil nog zoveel doen in mijn verlof... Haha.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip, leuk idee!
Ik heb niet door de fiberfill heengestikt, vond het er wel mooi uitzien, maar ik heb mijn hoes als een kussensloop gemaakt, zodat hij eruit kan en de fiberfill niet gewassen hoeft te worden. Weet niet in hoeverre fiberfill daartegen kan. Wel een extra flanel stof tussen de stof en de fiberfill genaaid, aan de stof dus.
Als het kindje spuugt is niet gelijk de fiberfill vies.
Ik heb 400grams gebruikt, en dat lijkt mij ook echt wel een lekkere dikte, niet dat je kindje gelijk op de bodem ligt.
Ik heb niet door de fiberfill heengestikt, vond het er wel mooi uitzien, maar ik heb mijn hoes als een kussensloop gemaakt, zodat hij eruit kan en de fiberfill niet gewassen hoeft te worden. Weet niet in hoeverre fiberfill daartegen kan. Wel een extra flanel stof tussen de stof en de fiberfill genaaid, aan de stof dus.
Als het kindje spuugt is niet gelijk de fiberfill vies.
Ik heb 400grams gebruikt, en dat lijkt mij ook echt wel een lekkere dikte, niet dat je kindje gelijk op de bodem ligt.
Viva- Kletskop
iemand enig idee waar je stof kunt kopen zonder dat je 6.75 aan verzendkosten betaalt? Ik werk helaas op de dag dat het hier markt is, stoffenwinkels hebben we geloof ik niet in de buurt en bij veel internetwinkels betaal je flink verzendkosten. Stukje stof dat ik wilde kopen was 4.95, dan vind ik het wel zonde om dan 6.75 verzendkosten te moeten betalen.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:iemand enig idee waar je stof kunt kopen zonder dat je 6.75 aan verzendkosten betaalt? Ik werk helaas op de dag dat het hier markt is, stoffenwinkels hebben we geloof ik niet in de buurt en bij veel internetwinkels betaal je flink verzendkosten. Stukje stof dat ik wilde kopen was 4.95, dan vind ik het wel zonde om dan 6.75 verzendkosten te moeten betalen.
Ik bestel weleens stof via onlinestoffen.nl, zij passen de verzendkosten aan, nadat je de bestelling hebt geplaatst...
Eerst staat er in de factuur dus 6,75, maar zodra je de bestelling hebt geplaatst krijg je een mail met de aangepaste verzendkosten. Je kunt er daarna ook nog voor kiezen om de bestelling te annuleren, als je de verzendkosten dan nog hoog vindt.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Rejoy, ik heb besteld bij destoffenkraam.nl / destoffenstunter.nl / dekkersstoffen.nl
bij de stoffenstunter betaal je eerst 6,75 en storten ze het later eventueel terug.
Bij de stoffenkraam is het ook goedkoper als het door de brievenbus past, net als bij dekkersstoffen.nl
bij de stoffenstunter betaal je eerst 6,75 en storten ze het later eventueel terug.
Bij de stoffenkraam is het ook goedkoper als het door de brievenbus past, net als bij dekkersstoffen.nl
Viva- Kletskop
Mooi Viva! Ik ben ook nog steeds met een boxkleed bezig, toevallig ook met lapjes maar van andere grootte dan die van jou. Ik moet alleen nog het fiberfill ertussen stikken maar dat blijft er steeds bij. Binnenkort toch maar even doen...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wow viva echt supermooi. Waar kan ik bestellen hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
lookie, ik ben benieuwd! Vind het met fiberfill vastgestikt ook erg mooi, maar wilde perse een hoes ervan maken die ik apart kon wassen.
Weet niet eens of fiberfill ook minder mooi wordt van wassen, maar dat had ik in mijn hoofd
Printje, dankje
Weet niet eens of fiberfill ook minder mooi wordt van wassen, maar dat had ik in mijn hoofd
Printje, dankje
Viva- Kletskop
Sofie schreef:Voor B. heb ik jurkjes gemaakt voor haar baby born. Ik heb voor moederdag een naaimachine gekregen. Het is het eerste wat ik ooit gemaakt heb en ik vond het best meevallen met hoe moeilijk het eigenlijk is.
Sofie, waar heb jij het patroon voor de poppenjurkjes vandaan? Ik vind ze leuk en ze lijken me niet al te moeilijk om te maken. Ik wil wat jurkjes voor de poppen op mijn werk maken:-)
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Vanmorgen heb ik een poppendekentje gemaakt voor Yara's pop:
Morgen ga ik met mijn moeder naar een stoffenwinkel, ik wil een zomerjas voor Yara gaan maken, dus eerst mooie stof uitzoeken.
Morgen ga ik met mijn moeder naar een stoffenwinkel, ik wil een zomerjas voor Yara gaan maken, dus eerst mooie stof uitzoeken.
Liadan- Ratel
O, ik zie zúlke leuke dingen hier! Ik wil ook een kind, dan kan ik helemaal los
Gast- Gast
ooooooh Liadan, maak jij zoiets ook op verzoek? dit zullen mijn kids in de klas helemaal geweldig vinden, en ik ben daar niet zo goed in vrees ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:O, ik zie zúlke leuke dingen hier! Ik wil ook een kind, dan kan ik helemaal los
Het kind heb ik..
Nu nog kunnen naaien hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil er best 1 voor je maken hoor, ik wil er ook nog 1 maken voor de poppenhoek op mijn werk. Dan maak ik er gewoon gelijk 2.Printje schreef:ooooooh Liadan, maak jij zoiets ook op verzoek? dit zullen mijn kids in de klas helemaal geweldig vinden, en ik ben daar niet zo goed in vrees ik.
Liadan- Ratel
Dat zou top zijn! Heb je enig idee wat je ervoor wilt hebben? En past het dan door de brievenbus?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoef er niks voor en het past wel door de brievenbus .Printje schreef:Dat zou top zijn! Heb je enig idee wat je ervoor wilt hebben? En past het dan door de brievenbus?
Liadan- Ratel
Jawel joh Liadan, anders iets voor de kids ofzo?
Sowieso dan de verzendkosten, je hoeft dit toch niet zomaar te doen joh.
Sowieso dan de verzendkosten, je hoeft dit toch niet zomaar te doen joh.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: