Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Knutseltopic
Ok, verzendkosten dan, maar verder hoef ik er echt niks voor! Het is ook niet zoveel werk om te maken. Pm me je adres maar!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Pippa schreef:O, ik zie zúlke leuke dingen hier! Ik wil ook een kind, dan kan ik helemaal los
Het kind heb ik..
Nu nog kunnen naaien hahaha
Naaien kun je prima gezien het kind, nu nog met stof Ik weet niet of ik het kan, nog nooit gedaan, maar ik wil het gewoon!
Gast- Gast
Pippa toch
Foei haha
Ja, wil eigenlijk eens langs bij mijn tante, maar de dagen vliegen zo snel voorbij.. Het komt er gewoon niet van.
Foei haha
Ja, wil eigenlijk eens langs bij mijn tante, maar de dagen vliegen zo snel voorbij.. Het komt er gewoon niet van.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Liadan, wat leuk! Ik ben v/d week ook begonnen aan een dekentje voor in N.'s poppenwagen. Hoop het binnenkort af te kunnen maken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een naaimachine kopen en proberen . Het is makkelijker dan het lijkt (vind ik)!Pippa schreef:Lejow schreef:Pippa schreef:O, ik zie zúlke leuke dingen hier! Ik wil ook een kind, dan kan ik helemaal los
Het kind heb ik..
Naaien kun je prima gezien het kind, nu nog met stof Ik weet niet of ik het kan, nog nooit gedaan, maar ik wil het gewoon!
Liadan- Ratel
@ viva, wat een mooi boxkleed!! Waarmee heb je het gevuld? Ik heb ook een rare maat box dus zelf maken zou ideaal zijn!
tulpje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 26-11-11
Sorry lees het al haha was in enthousiasme heel snel
tulpje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 26-11-11
Liadan schreef:Een naaimachine kopen en proberen . Het is makkelijker dan het lijkt (vind ik)!Pippa schreef:Lejow schreef:Pippa schreef:O, ik zie zúlke leuke dingen hier! Ik wil ook een kind, dan kan ik helemaal los
Het kind heb ik..
+1
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Jee, ik heb alles gemaakt wat ik wou maken (op de letters na).
Nu heb ik nog wat stof over, nog maar even bedenken wat ik daar mee wil!
Nu heb ik nog wat stof over, nog maar even bedenken wat ik daar mee wil!
PiP- Ratel
Welke naaimachine hebben jullie? Ik wil ook beginnen met naaien, maar heb geen machine en vind het zonde om er meteen één van een paar honderd euro te kopen.
Gast- Gast
Ik heb een Silvercrest, heb hem gekocht bij de Lidl voor zo'n 80 euro. Een prima naaimachine om mee te beginnen. Er zitten heel veel verschillende steken op en instelbare steeklengte, steekbreedte, etc. Anders zou je ook kunnen kijken voor een tweedehands naaimachine, die schijnen ook erg goed te zijn. Ze verkopen in echte naaiwinkels (zoals Matson in R.'dam) ook tweedehands naaimachines, die zijn nagekeken, eventueel gerepareerd en daar krijg je volgens mij ook nog garantie.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een Toyota van de Kijkshop, was 100 euro. Ik ben er tevreden over maar zou eerder voor die van Parisienne gaan want die kan meer dan die van mij!
Liadan- Ratel
Ik ga de Lidl eens in de gaten houden dan! Bedankt voor de tip! Bij de Kruidvat hadden ze pas geleden ook een naaimachine in de aanbieding en bij de Blokker ook, zijn die ook goed om mee te beginnen? Weet niet meer welk merk het was...
Gast- Gast
Dat waren volgens mij ook Toyota's en die konden allebei meer dan de mijne, zijn ook prima om mee te beginnen.
Liadan- Ratel
Ik heb een toyota fsl18, naait prima, maar eerlijk gezegd ook nooit met een andere genaaid...
Ik heb het wiegdekentje+ledikantdekentje nu af.
1 ervan niet, daar is het verven misgegaan, waardoor ik er nu vlekken op heb helaas.
Misschien verf ik die nóg een keer, maar dan rood?
Enfin, deze dekentjes waren eerst wit, dus geverfd en de afwerking helaas met de hand (had ik maar een lockmachine )
(wiegdekentje)
Afwerking, wafeldeken/badstof even van iets dichterbij.
(ledikantdekentje)
En deze;
2 spuug / speendoekjes, moet er nog 2 lussen opnaaien maar heb nu alleen een hele creme achtige, terwijl de biasband wit is.
Ja jullie worden gebombardeerd de aankomende tijd door mij hoor, ik kan het nergens kwijt zowat want ons geslacht is verder niet bekend
Edit, nu wel?
Ik heb het wiegdekentje+ledikantdekentje nu af.
1 ervan niet, daar is het verven misgegaan, waardoor ik er nu vlekken op heb helaas.
Misschien verf ik die nóg een keer, maar dan rood?
Enfin, deze dekentjes waren eerst wit, dus geverfd en de afwerking helaas met de hand (had ik maar een lockmachine )
(wiegdekentje)
Afwerking, wafeldeken/badstof even van iets dichterbij.
(ledikantdekentje)
En deze;
2 spuug / speendoekjes, moet er nog 2 lussen opnaaien maar heb nu alleen een hele creme achtige, terwijl de biasband wit is.
Ja jullie worden gebombardeerd de aankomende tijd door mij hoor, ik kan het nergens kwijt zowat want ons geslacht is verder niet bekend
Edit, nu wel?
Laatst aangepast door Viva op ma 4 jun 2012 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva: Ik kan de foto's niet zien .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Hé wat flauw, wat zie je dan, kruisjes?
Moest via een andere site uploaden want tinypic deed het niet, maar zal het dan nog eens via tinypic proberen...
Moest via een andere site uploaden want tinypic deed het niet, maar zal het dan nog eens via tinypic proberen...
Viva- Kletskop
Viva, wat mooi weer! En die afwerking zo netjes! Heb jij ooit naailes gevolgd?
Ik moet nog flink oefenen met de afwerking, vooral bij de biaisband gaat het nog wel eens mis.
En laat hier maar alles zien, vind ik leuk!
Pip, ik ben benieuwd, foto's?
Parisienne, hoe is het eigenlijk met de jas die je wilde gaan maken, ben je er al aan begonnen?
Ik moet nog flink oefenen met de afwerking, vooral bij de biaisband gaat het nog wel eens mis.
En laat hier maar alles zien, vind ik leuk!
Pip, ik ben benieuwd, foto's?
Parisienne, hoe is het eigenlijk met de jas die je wilde gaan maken, ben je er al aan begonnen?
Liadan- Ratel
Liadan, dank je!
Nee geen naailes.
Biasband, zoals nu met al die rondingen, doe ik ook heel langzaam en dan leun ik met mijn hoofd tegen de naaimachine aan zodat ik precies zie waar ik naai
Ze zijn beide niet heel netjes, dat ze overal evenver ervan af zitten maar ok, daar gaat denk ik niemand naar kijken
Nee geen naailes.
Biasband, zoals nu met al die rondingen, doe ik ook heel langzaam en dan leun ik met mijn hoofd tegen de naaimachine aan zodat ik precies zie waar ik naai
Ze zijn beide niet heel netjes, dat ze overal evenver ervan af zitten maar ok, daar gaat denk ik niemand naar kijken
Viva- Kletskop
Ik zal vandaag of morgen als ik eraan denk om de camera mee naar boven te nemen eens foto's van alles maken. Moet even zo min mogelijk traplopen ivm bekkenIk zal vandaag of morgen als ik eraan denk om de camera mee naar boven te nemen eens foto's van alles maken. Moet even zo min mogelijk traplopen ivm bekkeninstabiliteit. Daarom heb ik ook besloten om alleen nog maar de naam voor op de muur te gaan maken en verder niet meer.
Viva: wauw wat mooi weer en helemaal met de hand
was nog wel een idee geweest voor mijn wagenbak, daar zocht ik een passend dekentje voor.
Heb uiteindelijk maar een wiegdekentje gehaald.
Viva: wauw wat mooi weer en helemaal met de hand
was nog wel een idee geweest voor mijn wagenbak, daar zocht ik een passend dekentje voor.
Heb uiteindelijk maar een wiegdekentje gehaald.
PiP- Ratel
https://s26.photobucket.com/albums/c102/janneke1986/uk2/
Beetje slechte foto's, maar zo hebben jullie een idee van wat ik de afgelopen periode gemaakt heb.
Ww:naaiselsyes
Beetje slechte foto's, maar zo hebben jullie een idee van wat ik de afgelopen periode gemaakt heb.
Ww:naaiselsyes
PiP- Ratel
Erg mooi Pip!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pip, leuk!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pip, super leuk!!!!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Leuk hoor pip!
Blijf je verschoningsmatje erg mooi vinden! Zo lekker gevoerd en alles.
En inderdaad, met de hand, het was best een rot karwei en ben er ook een een x aantal uur mee bezig geweest.
Maar het is af, en ik ben er blij mee
Blijf je verschoningsmatje erg mooi vinden! Zo lekker gevoerd en alles.
En inderdaad, met de hand, het was best een rot karwei en ben er ook een een x aantal uur mee bezig geweest.
Maar het is af, en ik ben er blij mee
Viva- Kletskop
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: