Lachen op MP!
+31
Penny Blossom
Shisha
Aagje!
Lady Starstruck
pitbullgup
Vanilla Queen
zwaai zwaai
Possom
girli
Roxi3
Phileine
Bliss
Sarah1985
Sorella
Sterre
flower
Jerry
Caresses
Toet
Flippin' Bitch
Lovely
Lejow
luenca
Bay
Atelier Madame
Sugarfall
Caroow
Filoria
Highway
ExpressoB
Rush
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Lachen op MP!
tja ik heb mijn trouwjurk op mp staan, en daar heb ik een heleboel rare reacties op gehad. Maar de raarste was nog wel dat ik een man aan de telefoon kreeg die zei dat hij zich stond af te trekken op me foto dusssssss.....
En er is pas ook gevraagd of ik de fatboy die te koop stond kwam brengen (was ruim 40 km weg) euh.... neeee haha
En er is pas ook gevraagd of ik de fatboy die te koop stond kwam brengen (was ruim 40 km weg) euh.... neeee haha
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
XXAnnieXX schreef:tja ik heb mijn trouwjurk op mp staan, en daar heb ik een heleboel rare reacties op gehad. Maar de raarste was nog wel dat ik een man aan de telefoon kreeg die zei dat hij zich stond af te trekken op me foto dusssssss.....
Gatver! Wat zijn er toch rare mensen!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heerlijk al die verhalen! Al valt het me wel op dat er veel viezerds op marktplaats zitten zeg. Er zijn blijkbaar best wat mannen die kicken op gedragen schoenen en ondergoed, of zelfs trouwjurken... wat is dat voor vreemds?
Weet even niet meer van wie dat verhaal was, maar dat van dat gasfornuis dat mensen uit Groningen kwamen ophalen: ik ben een keer het halve land door geweest voor een playstation voor mijn broertje. Ik had toen nog een studenten OV dus kon gratis reizen. Heb lekker in de trein zitten leren voor een tentamen.
De verkoopster van de playstation vond me een beetje raar, dat ik twee uur onderweg was voor haar, maar ik vond het juist wel relaxt
Weet even niet meer van wie dat verhaal was, maar dat van dat gasfornuis dat mensen uit Groningen kwamen ophalen: ik ben een keer het halve land door geweest voor een playstation voor mijn broertje. Ik had toen nog een studenten OV dus kon gratis reizen. Heb lekker in de trein zitten leren voor een tentamen.
De verkoopster van de playstation vond me een beetje raar, dat ik twee uur onderweg was voor haar, maar ik vond het juist wel relaxt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Deze kwam ik net tegen..
Link
En deze... let vooral ook op de verzendkosten die erbij horen:
Link
Link
Link
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, wauw! Ik sla meteen mijn slag hoor!
Filoria- Ratel
BlackRabbit schreef:Deze kwam ik net tegen..
Link
Link
Gast- Gast
Eline schreef:BlackRabbit schreef:Deze kwam ik net tegen..
Link
Link
Bij mij geeft hij steeds een error als ik op de link klik
Edit: Na een keer de pagina vernieuwen doet hij het wel!
Vooral die eerste, ben benieuwd of hij ook nog een reactie krijgt van iemand die hem wil kopen haha!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dat ver reizen doe ik ook wel hoor, ik heb ook nog OV dus dan is het toch gratis. Die paar uurtjes die ik dan weg ben ga ik lekker lezen, leren of sinds kort psp'en
Ik vind het ook fijn want ik vertrouw marktplaats voor geen meter. Zo weet je zeker dat je ook echt krijgt waar je voor betaalt.
Ik vind het ook fijn want ik vertrouw marktplaats voor geen meter. Zo weet je zeker dat je ook echt krijgt waar je voor betaalt.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Possom schreef:Dat ver reizen doe ik ook wel hoor, ik heb ook nog OV dus dan is het toch gratis. Die paar uurtjes die ik dan weg ben ga ik lekker lezen, leren of sinds kort psp'en
Dat je ergens ver voor reist is op zich niet zo raar. Maar een gastfornuis met de bus? Dat is toch wel erg onhandig!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
hahah super om die verhalen te lezen zeg!! ik vind het altijd spannend als ik wat ophaal of als er iets opgehaalt wordt, wat voor mensen je tegenkomt. ik heb gelukkig nog geen vieze hijgende mannetjes meegemaakt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dat lijkt me lastig met in- en uitstappen ja. Gaat het eigenlijk over zo'n combi met een oven eronder, of alleen een los gasstel?Snoopy schreef:Possom schreef:Dat ver reizen doe ik ook wel hoor, ik heb ook nog OV dus dan is het toch gratis. Die paar uurtjes die ik dan weg ben ga ik lekker lezen, leren of sinds kort psp'en
Dat je ergens ver voor reist is op zich niet zo raar. Maar een gastfornuis met de bus? Dat is toch wel erg onhandig!
Filoria- Ratel
Ik krijg na het lezen van het verhaal over die trouwjurk echt zooo de slappe lach! Ik heb ooit een keer laarzen op marktplaats te koop gezet. Een man belde voor de laarzen en ik gaf hem mijn gegevens zoals mijn bank rekening nummer en naam. Hij zou via de mail zijn adres sturen. Aan het eind van het gesprek zei hij mag ik je dan nog 1 vraag stellen? Tuurlijk zei ik, waarop hij vroeg of ik voor 100 euro extra een gedragen slipje erbij wilde doen. Daar heb ik toen echt vriendelijk voor bedankt
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» voor iederen die even wil lachen.
» Zin om te lachen op de manic monday!
» Lachen! (filmpje)
» Fout kerstnummer, even lachen.
» Om welke foto moet je steeds weer lachen...
» Zin om te lachen op de manic monday!
» Lachen! (filmpje)
» Fout kerstnummer, even lachen.
» Om welke foto moet je steeds weer lachen...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: