Lachen op MP!
+31
Penny Blossom
Shisha
Aagje!
Lady Starstruck
pitbullgup
Vanilla Queen
zwaai zwaai
Possom
girli
Roxi3
Phileine
Bliss
Sarah1985
Sorella
Sterre
flower
Jerry
Caresses
Toet
Flippin' Bitch
Lovely
Lejow
luenca
Bay
Atelier Madame
Sugarfall
Caroow
Filoria
Highway
ExpressoB
Rush
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Lachen op MP!
shygirl87 schreef:oja en ik had een keer een lingersie setje oid op mp gezet, was nog nieuw
krijg ik zon mailtje van een jongen/man die vroeg of ik ook slipjes/strings had en of ik ze dan zonder te wassen wou opsturen :S en dat hij er dan wel veel voor zou geven, BAH!!
Dat heb ik ook gehad!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Haha ik lees nu net een advertentie: '4 kitten! Lief, speels en afhankelijk'
Naast het vergeten van de s, geloof ik dat ze aanhankelijk bedoelen
Naast het vergeten van de s, geloof ik dat ze aanhankelijk bedoelen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Toetje, en dan ook nog de mail afsluiten met m.v.g. Dat is dan wel weer netjes haha!
Ik heb nog nooit wat gekocht/verkocht op MP dus heb geen ervaring!
Ik heb nog nooit wat gekocht/verkocht op MP dus heb geen ervaring!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik had vorig jaar concert kaartjes, maar doordat mijn vader onverwacht in het ziekenhuis kwam en het niet goed ging had ik ze op mp gezet. Op de dag van het concert belde iemand dat hij ze wou, en hij vroeg waarom ik er niet heen ging dus ik het uitleggen. Toen maakte hij het bedrag over wat ik er voor betaald had. Terwijl in de advertentie stond 25 euro, (kaartjes waren 40per stuk) En een dag later mailde die nog terug dat die een hele leuke avond had gehad. Vond ik wel erg netjes en aardig
Vorig jaar hadden we onze meubels op mp en zou een meisje komen ze op te halen maar ze kwam maar niet dus wij dachten al van die komen nooit meer. Kregen we savonds laat een mail had ze een auto ongeluk gehad onderweg. Een dag later zou ze weer komen en toen kwam ze wel. Maar niet alles paste in de auto dus namen ze 1 deel mee. Ze had al betaald maar ze kwamen weer niet terug. Pas dagen laten kwamen ze weer. Ook niet mailen ofzo. Zo vreemd vonden wij dat.
O en had nog eens wat. Ik had een dvd gekocht via iemand en die kon ik ophalen bij iemand, toen ik daar aan kwam hing er een briefje op de deur voor mij, stond op dat ze er niet waren en of ik het geld in het envelopje wou doen en dan in de brievenbus wou doen. En er hing ook een tasje en daar zat de dvd in. Vond het zo vreemd die mensen hadden goed vertrouwen
Vorig jaar hadden we onze meubels op mp en zou een meisje komen ze op te halen maar ze kwam maar niet dus wij dachten al van die komen nooit meer. Kregen we savonds laat een mail had ze een auto ongeluk gehad onderweg. Een dag later zou ze weer komen en toen kwam ze wel. Maar niet alles paste in de auto dus namen ze 1 deel mee. Ze had al betaald maar ze kwamen weer niet terug. Pas dagen laten kwamen ze weer. Ook niet mailen ofzo. Zo vreemd vonden wij dat.
O en had nog eens wat. Ik had een dvd gekocht via iemand en die kon ik ophalen bij iemand, toen ik daar aan kwam hing er een briefje op de deur voor mij, stond op dat ze er niet waren en of ik het geld in het envelopje wou doen en dan in de brievenbus wou doen. En er hing ook een tasje en daar zat de dvd in. Vond het zo vreemd die mensen hadden goed vertrouwen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Haha wat een verhalen zeg, altijd lachen met MP Zo had ik van de week nog iets. Ik had zondag drie dingen op MP gezet, een tv (gratis af te halen, nog nooit zoveel reacties gehad haha), een salontafel van Ikea en een Expedit kast van Ikea. Voor die salontafel vroeg ik een tientje, paar reacties op gehad en uiteindelijk met een meisje gemaild dat hem wilde voor in haar studentenhuis. Zij bood over het bod van € 10 van iemand anders heen, dus € 11.
Even later krijg ik weer een mailtje van MP dat er een nieuw bod is op de tafel: € 9.999.999,00!! Whaha, iemand verveelde zich zeker Kon er wel om lachen, maar gisteren heb ik het bod verwijderd en dan moet je een reden opgeven waarom je dat doet en toen heb ik gekozen voor "bod is niet hoog genoeg", hahaha
Vandaag is de tafel opgehaald door iemand uit dat studentenhuis.
Even later krijg ik weer een mailtje van MP dat er een nieuw bod is op de tafel: € 9.999.999,00!! Whaha, iemand verveelde zich zeker Kon er wel om lachen, maar gisteren heb ik het bod verwijderd en dan moet je een reden opgeven waarom je dat doet en toen heb ik gekozen voor "bod is niet hoog genoeg", hahaha
Vandaag is de tafel opgehaald door iemand uit dat studentenhuis.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik had vorig jaar een aantal studieboeken op marktplaats gezet en een meisje reageerde op 1 boek die ze nodig had. Na een aantal mails over en weer meldde ze dat ze het boek wel over wilde nemen voor een bepaald bedrag inclusief verzenden, maar dat ze wel eerst met mij wilde bellen Daar had ik geen zin in en toen heeft ze het boek ook niet meer overgenomen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik had een keer een kleed op marktplaats staan, echt een heel leuk kleed van ikea en het zag er ook nog goed uit. Een vrouw belde me helemaal enthousiast op en wilde diezelfde dag nog komen kijken. Ze kwam binnen, vond het kleed helemaal geweldig, betaalde de 20 euro en was binnen 5 minuten weer weg. Het ging allemaal zo snel! Vervolgens gaat 2 minuten later de deurbel en staat die vrouw weer voor de deur. Ze vond het kleed toch niet zo mooi in het daglicht?! Ik moest toch even lachen toen ik dat hoorde, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis en dat was een heel licht huis met ontzettend veel ramen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wat heb je toen gezegd?Roxi3 schreef:Ik had een keer een kleed op marktplaats staan, echt een heel leuk kleed van ikea en het zag er ook nog goed uit. Een vrouw belde me helemaal enthousiast op en wilde diezelfde dag nog komen kijken. Ze kwam binnen, vond het kleed helemaal geweldig, betaalde de 20 euro en was binnen 5 minuten weer weg. Het ging allemaal zo snel! Vervolgens gaat 2 minuten later de deurbel en staat die vrouw weer voor de deur. Ze vond het kleed toch niet zo mooi in het daglicht?! Ik moest toch even lachen toen ik dat hoorde, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis en dat was een heel licht huis met ontzettend veel ramen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Wat heb je toen gezegd?Roxi3 schreef:Ik had een keer een kleed op marktplaats staan, echt een heel leuk kleed van ikea en het zag er ook nog goed uit. Een vrouw belde me helemaal enthousiast op en wilde diezelfde dag nog komen kijken. Ze kwam binnen, vond het kleed helemaal geweldig, betaalde de 20 euro en was binnen 5 minuten weer weg. Het ging allemaal zo snel! Vervolgens gaat 2 minuten later de deurbel en staat die vrouw weer voor de deur. Ze vond het kleed toch niet zo mooi in het daglicht?! Ik moest toch even lachen toen ik dat hoorde, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis en dat was een heel licht huis met ontzettend veel ramen.
Ik heb haar het geld terug gegeven maar het was echt een ongemakkelijke situatie, vooral omdat ik eerst dacht dat het een grapje was.
Roxi3- Prater
Pippa schreef:Nou dat had ik dus écht niet gedaan, dikke doei.
Ik ook niet, gekocht is gekocht!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Er is hier een keer een Turkse man geweest om onze oude PS2 te kopen en hij had best een eind gereden (+30min) en keek een beetje naar het ding en kocht hem niet.. zo raar. Toen kwam er een paar dagen later weer een Turkse man met zijn zoontje en die heeft hem wel gekocht. Alleen kwamen we er later achter dat er nog een spel in zat... stom! Dus wij die mensen mailen en bellen (maar kon ze niet verstaan, dus toen maar weer mailen ) of ze dat terug wilden sturen. Alleen alles ging via dat zoontje, en die had overal lak aan. Ik eerst heel aardig vragen, een aantal keer, en gebeurde er echt een week of twee gewoon niks, dus toen werd ik boos, ook omdat het zo'n kleine moeite is en je technisch gezien gewoon iets mee hebt genomen waar je niet voor hebt betaald. Toen gebeurde er weer niks. Toen is mijn vriend aardig gaan doen, en toen, na weer twee weken, kregen we eindelijk het spel door de bus. Gelukkig maar, want het was een superoude collector's edition van een oude Final Fantasy, die mijn vriend spaart.
Een poos geleden hebben we ook een spelletje verkocht via MP, voor echt 7 of 8 euro. Dus die mensen maken het geld over, ik stuur het spel op. Krijgen we drie dagen later een mail waar dat spel blijft. Dat kan sowieso lang duren met tnt, dus zouden ze nog even wachten. Toen een paar dagen later weer een mail, dat ze haar geld terug wilde hebben want wij waren oplichters en hadden dat spel nooit opgestuurd. Dus toen heb ik haar uitgelegd dat als ik uberhaupt mensen op zou lichten, dat echt wel voor meer dan 7 euro ging doen. De volgende dag kreeg ze het spel, wat vertraagd was omdat ze het verkeerde huisnummer had doorgegeven en de buren het niet snel hadden doorgegeven. Muts.
En toen ik een psp wilde kopen, had ik een leuke gezien, voor een leuk prijsje dus ik afspreken wanneer ik hem op kan halen en checken of alles nog goed is. Krijg ik, als alles al afgesproken is, een mail waarin hij me even tussen neus en lippen door vertelt dat er meerdere krasjes op het scherm zitten en het geluid het niet doet! Terwijl dat helemaal niet in de advertentie staat. Dus ik boos en mailen (netjes) dat ik ervan af zie, mailt hij dat hij me op gaat geven als oplichter (??) want ik zeg dat ik dingen koop en dan doe ik het niet.. ja hoor.
Een poos geleden hebben we ook een spelletje verkocht via MP, voor echt 7 of 8 euro. Dus die mensen maken het geld over, ik stuur het spel op. Krijgen we drie dagen later een mail waar dat spel blijft. Dat kan sowieso lang duren met tnt, dus zouden ze nog even wachten. Toen een paar dagen later weer een mail, dat ze haar geld terug wilde hebben want wij waren oplichters en hadden dat spel nooit opgestuurd. Dus toen heb ik haar uitgelegd dat als ik uberhaupt mensen op zou lichten, dat echt wel voor meer dan 7 euro ging doen. De volgende dag kreeg ze het spel, wat vertraagd was omdat ze het verkeerde huisnummer had doorgegeven en de buren het niet snel hadden doorgegeven. Muts.
En toen ik een psp wilde kopen, had ik een leuke gezien, voor een leuk prijsje dus ik afspreken wanneer ik hem op kan halen en checken of alles nog goed is. Krijg ik, als alles al afgesproken is, een mail waarin hij me even tussen neus en lippen door vertelt dat er meerdere krasjes op het scherm zitten en het geluid het niet doet! Terwijl dat helemaal niet in de advertentie staat. Dus ik boos en mailen (netjes) dat ik ervan af zie, mailt hij dat hij me op gaat geven als oplichter (??) want ik zeg dat ik dingen koop en dan doe ik het niet.. ja hoor.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Toen mijn vriend en ik net samenwoonden, hadden we een hele zooi overbodig huisraad op marktplaats staan, waaronder zijn oude gasstel.
Wij wonen in zw Friesland, belde er iemand uit groningen, die zou met het openbaar vervoer komen om het gasstel op te halen (voor een tientje). En inderdaad, hij kwam met een kameraad van hem en is later ook weer met de bus vertrokken (reistijd > 3 uren in totaal)
Die is gek.
Wij wonen in zw Friesland, belde er iemand uit groningen, die zou met het openbaar vervoer komen om het gasstel op te halen (voor een tientje). En inderdaad, hij kwam met een kameraad van hem en is later ook weer met de bus vertrokken (reistijd > 3 uren in totaal)
Die is gek.
Gast- Gast
Hahaha BOD, dat is erg!
Ik heb ook wel eens mails gekregen dat ik een oplichter ben omdat ik geen mensen thuis wil ontvangen om te komen kijken. M`n ouders hebben dat liever niet, dus respecteer ik dat.
Ik heb ook wel eens mails gekregen dat ik een oplichter ben omdat ik geen mensen thuis wil ontvangen om te komen kijken. M`n ouders hebben dat liever niet, dus respecteer ik dat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij zijn ook eens uitgemaakt voor oplichter. De oom van mijn vriend was overleden en het huis moest leeg. De spullen werden verdeeld onder familie en alles wat over was zouden wij op marktplaats zetten. Zo ook een set speakerboxen van jaren oud. We kregen meerdere mailtjes van iemand die er vanalles over wilde weten en ze graag wilde horen voordat hij ze kocht. Maar toen kwam de neef van mijn vriend of visite en toen kwamen die boxen van hun oom ter sprake en bleek dat hun oom altijd beloofd had dat die neef de boxen mocht hebben als zijn oom nieuwe zou kopen. Wij vonden het normaal dat die neef de boxen mocht hebben aangezien hij het heel graag wilde.
Toen hebben we de man van marktplaats gemaild dat we hem aan een neef beloofd hebben en dat de koop niet door gaat. Toen kregen we een mail dat hij aan marktplaats aangeeft dat wij oplichters zijn en dat hij ging zorgen dat niemand meer wat bij ons ging kopen enzo. Toen maar even een mailtje teruggestuurd met het hele verhaal van zijn oom erin en toen subtiel gemeld dat we zijn reactie niet op prijs stelden. Daarna nooit meer wat van hem gehoord en die neef is hartstikke blij met zijn boxen
Toen hebben we de man van marktplaats gemaild dat we hem aan een neef beloofd hebben en dat de koop niet door gaat. Toen kregen we een mail dat hij aan marktplaats aangeeft dat wij oplichters zijn en dat hij ging zorgen dat niemand meer wat bij ons ging kopen enzo. Toen maar even een mailtje teruggestuurd met het hele verhaal van zijn oom erin en toen subtiel gemeld dat we zijn reactie niet op prijs stelden. Daarna nooit meer wat van hem gehoord en die neef is hartstikke blij met zijn boxen
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Jaren geleden kwam ik deze advertentie op MP tegen...
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Roxi3 schreef:Ik had een keer een kleed op marktplaats staan, echt een heel leuk kleed van ikea en het zag er ook nog goed uit. Een vrouw belde me helemaal enthousiast op en wilde diezelfde dag nog komen kijken. Ze kwam binnen, vond het kleed helemaal geweldig, betaalde de 20 euro en was binnen 5 minuten weer weg. Het ging allemaal zo snel! Vervolgens gaat 2 minuten later de deurbel en staat die vrouw weer voor de deur. Ze vond het kleed toch niet zo mooi in het daglicht?! Ik moest toch even lachen toen ik dat hoorde, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis en dat was een heel licht huis met ontzettend veel ramen.
Dat vind ik opzich niet zo raar, als je gordijnen koopt moet je ze ook altijd eerst bij het daglicht houden, dan kan de kleur ineens zoveel verschillen. Maar dat had ze zich wel eerder kunnen bedenken ja.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
@ vq; ach ja t kan maar in de weg staan he
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik wilde dolgraag van die torenhoge Doc. Martens schoenen hebben toen ik 19 was. Ik draag ze nu nog steeds maar dat even terzijde. Dus ik had op MP een advertentie gezet dat ik hoge zwarte Doc. Martens zocht. Al snel kwam er een mailtje van "Christine" ze kwam uit Papendrecht. Dat was een heel eind rijden voor mij maar ik had het er voor over. Ik kon ze op een woensdag avond komen halen want toen was haar vriend niet thuis. Afijn mijn vriend en ik kwamen aan in Papendrecht bij haar huis. We belde aan, en toen deed er een gezette man open, die zich voorstelde als "Chris". Hij vertelde dat hij zichzelf "Christine" noemde. En hij vrouwen Doc. Martens prachtig vond. De torenhoge Doc Martens had hij staan, en heb ik gekocht. Maar hij heeft mij nog maanden gemaild of hij mijn oude Doc. Martens mocht hebben, omdat hij dus daarop kickte. Ik heb vriendelijk bedankt.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
flower schreef:shygirl87 schreef:oja en ik had een keer een lingersie setje oid op mp gezet, was nog nieuw
krijg ik zon mailtje van een jongen/man die vroeg of ik ook slipjes/strings had en of ik ze dan zonder te wassen wou opsturen :S en dat hij er dan wel veel voor zou geven, BAH!!
Dat heb ik ook gehad!!
heette die gast ook toevallig a.ndy
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:flower schreef:shygirl87 schreef:oja en ik had een keer een lingersie setje oid op mp gezet, was nog nieuw
Dat heb ik ook gehad!!
heette die gast ook toevallig a.ndy
Dat weet ik niet meer.. is al wel even terug
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Sugarfall schreef:Roxi3 schreef:Ik had een keer een kleed op marktplaats staan, echt een heel leuk kleed van ikea en het zag er ook nog goed uit. Een vrouw belde me helemaal enthousiast op en wilde diezelfde dag nog komen kijken. Ze kwam binnen, vond het kleed helemaal geweldig, betaalde de 20 euro en was binnen 5 minuten weer weg. Het ging allemaal zo snel! Vervolgens gaat 2 minuten later de deurbel en staat die vrouw weer voor de deur. Ze vond het kleed toch niet zo mooi in het daglicht?! Ik moest toch even lachen toen ik dat hoorde, ik woonde toen nog bij mijn ouders thuis en dat was een heel licht huis met ontzettend veel ramen.
Dat vind ik opzich niet zo raar, als je gordijnen koopt moet je ze ook altijd eerst bij het daglicht houden, dan kan de kleur ineens zoveel verschillen. Maar dat had ze zich wel eerder kunnen bedenken ja.
Haha het was een kleed in verschillende kleuren (knal) blauw, het was geen tint wit die je beter moet bekijken. Daarnaast had ze ook gerust kunnen zeggen: Kunnen we misschien even naar buiten lopen zodat ik kan kijken?! maar ze wilde het kleed zo graag hebben dat ze het geld snel in mijn handen duwde en ervandoor ging. Ik kan er nog steeds om lachen en heb het kleed een week later verkocht aan iemand anders. Misschien was het wel zo'n situatie waar je bij moet zijn om het grappig te vinden.
Roxi3- Prater
Filoria schreef:Oja ik heb zelf ook iets leuks meegemaakt. Ik had een paar dvd's van Gooische Vrouwen op marktplaats gezet. Ze stonden er nog maar net op, of er belde een man dat hij ze wilde hebben. Hij kon ze meteen op komen halen zei hij. En inderdaad: twintig minuten later stond hij voor de deur met zijn brommer.
Hij was keihard naar me toe komen scheuren voor die dvd's zei hij. Omdat zijn zwangere vrouw thuis Gooische Vrouwen aan het kijken was, en niet kon wachten tot de winkels weer open zouden gaan. Ze MOEST verder kijken. Dus die arme man is meteen op pad gegaan haha. Doe mij zo'n man!
Haaaahahaa dat vind ik echt het toppunt van liefde voor je vrouw.
Gast- Gast
Haha wat lief van hem!!Tea-Leaf schreef:Filoria schreef:Oja ik heb zelf ook iets leuks meegemaakt. Ik had een paar dvd's van Gooische Vrouwen op marktplaats gezet. Ze stonden er nog maar net op, of er belde een man dat hij ze wilde hebben. Hij kon ze meteen op komen halen zei hij. En inderdaad: twintig minuten later stond hij voor de deur met zijn brommer.
Hij was keihard naar me toe komen scheuren voor die dvd's zei hij. Omdat zijn zwangere vrouw thuis Gooische Vrouwen aan het kijken was, en niet kon wachten tot de winkels weer open zouden gaan. Ze MOEST verder kijken. Dus die arme man is meteen op pad gegaan haha. Doe mij zo'n man!
Haaaahahaa dat vind ik echt het toppunt van liefde voor je vrouw.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» voor iederen die even wil lachen.
» Zin om te lachen op de manic monday!
» Lachen! (filmpje)
» Fout kerstnummer, even lachen.
» Om welke foto moet je steeds weer lachen...
» Zin om te lachen op de manic monday!
» Lachen! (filmpje)
» Fout kerstnummer, even lachen.
» Om welke foto moet je steeds weer lachen...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: