Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beautyblunders

+24
Beachgirl
Mamsie
Sarah1985
Lieke128
Possom
Jerry
Sorella
Toet
Feline
BJA
Angela_1986
Flippin' Bitch
Lovely
Petteflet
Didi
Inge
Silver
Niekske
Highway
Spring
Paper Crown
Rush
Melis_je
SoGood
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Beautyblunders - Pagina 2 Empty Re: Beautyblunders

Bericht  Sarah1985 do 15 sep 2011 - 9:15

PrinsesBo schreef:Ik liep laatst rond met de maatsticker nog op mijn nieuwe broek, over mijn hele boven been zittend, geplakt.. Gelukkig zei een collega er wat van.
dat heeft mijn man ook regelmatig met nieuwe werkbroeken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 9:26

Ik ben een keer bijna naar mijn werk gegaan met mijn Uggs nog aan. Ik was er al bijna, kon ik weer omdraaien (gelukkig woonde ik maar 200 meter van mijn werk toen).
En van de week had ik iets met mijn haar. Ik draag mijn pony altijd met een schuifspeldje schuin naar achteren, een beetje omhoog zeg maar. En ik denk dat ik ergens achter ben blijven haken, want toen ik tegen de middag een keer naar de wc ging zag ik dat er een plukje haar helemaal omhoog stond, geen gezicht.
En geen beautyblunder, maar ik gebruik dagelijks medicijnen, en heb een keer per ongeluk 's morgens een slaaptablet ingenomen ipv mijn normale medicijnen. Ik heb de halve dag zitten knikkebollen achter mijn pc.

Gast
Gast

Bericht  Jerry do 15 sep 2011 - 9:29

Geen jurkje in string, maar wel een keer 'jurkje tussen billen' gehad... Zag er ook niet zo charming uit
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 9:30

Of vroeger in de discotheek per ongeluk een witte bh aantrekken die dan de hele avond door je shirtje heen knalt door het blacklight...

Gast
Gast

Bericht  Mamsie do 15 sep 2011 - 9:39

Bobbie schreef:Of vroeger in de discotheek per ongeluk een witte bh aantrekken die dan de hele avond door je shirtje heen knalt door het blacklight...

idd whahaa dat heb ik een keer gehad met een witte string onder een rok! Charming!!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl do 15 sep 2011 - 9:43

Toen ik een aantal jaar geleden begon met wenkbrauwen epileren was ik eens iets te enthousiast.... toen liep ik 3 weken met 2 halve wenkbrauwen rond...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  SuperGrover vr 16 sep 2011 - 2:18

Jurkje in string/panty... laughcry

En ook de lichtbruine stippen van de camouflagestick komen me nog bekend voor. Gelukkig zijn mijn vriendinnen niet zo subtiel (wat heb jij nou op je kop???).

Ik heb een keer a pair of odd shoes gedragen. In de haast van de ochtend had ik 1 roze allstar en een groenige aan. Ik heb de hele dag beweerd dat ik een trend aan het zetten was, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lavendel vr 16 sep 2011 - 3:31

Mijn hele middelbare school periode was een grote beauty blunder laughcry
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Possom vr 16 sep 2011 - 7:40

Ik bedenk me nu trouwens na dat epileerverhaal dat ik de eerste was in onze klas die wenkbrauwen ging epileren. Toen vroeg een vriendinnetje dus hoe ik dat had gedaan dus ik had haar verteld dat ik gewoon de haartjes die niet bij de vorm horen weg had geplukt. Komt ze de volgende dag op school, heeft ze serieus twee kleine streepjes en verder niks meer! Ik schaamde me dood... ik had haar ertoe aangezet. Heb haar nooit durven vertellen dat ze echt veel te ver was gegaan Embarassed
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 7:47

Ok, ik schaam me er kapot voor, maar deel het toch.. Ik wilde ook mijn wenkbrauwen epileren op de middelbare school, maar het leek me zo zeer doen. Krijg ik de tip dat je het ook kan bijwerken met een scheermesje. Wat ik dus serieus gedaan heb. Sindsdien zijn mijn wenkbrauwen een zooitje, ook nu ik ze epileer moet ik best moeite doen om het netjes te houden. Er komen steeds haartjes terug waar vroeger helemaal geen donkere haartjes gezeten hebben Evil or Very Mad Wat heb ik spijt van het scheren van mijn wenkbrauwen laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 18:19

PapillonRose schreef:Ok, ik schaam me er kapot voor, maar deel het toch.. Ik wilde ook mijn wenkbrauwen epileren op de middelbare school, maar het leek me zo zeer doen. Krijg ik de tip dat je het ook kan bijwerken met een scheermesje. Wat ik dus serieus gedaan heb. Sindsdien zijn mijn wenkbrauwen een zooitje, ook nu ik ze epileer moet ik best moeite doen om het netjes te houden. Er komen steeds haartjes terug waar vroeger helemaal geen donkere haartjes gezeten hebben Evil or Very Mad Wat heb ik spijt van het scheren van mijn wenkbrauwen laughcry

Troost je, dat komt niet door 't scheren smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  nina vr 16 sep 2011 - 20:35

Jerry schreef:
PapillonRose schreef:Ok, ik schaam me er kapot voor, maar deel het toch.. Ik wilde ook mijn wenkbrauwen epileren op de middelbare school, maar het leek me zo zeer doen. Krijg ik de tip dat je het ook kan bijwerken met een scheermesje. Wat ik dus serieus gedaan heb. Sindsdien zijn mijn wenkbrauwen een zooitje, ook nu ik ze epileer moet ik best moeite doen om het netjes te houden. Er komen steeds haartjes terug waar vroeger helemaal geen donkere haartjes gezeten hebben Evil or Very Mad Wat heb ik spijt van het scheren van mijn wenkbrauwen laughcry
waar dan door?
ik ken meerdere mensen die het ook gedaan hebben en die hebben ook geen mooie wenkbrauwen meer.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 22:03

nina schreef:
Jerry schreef:
waar dan door?
ik ken meerdere mensen die het ook gedaan hebben en die hebben ook geen mooie wenkbrauwen meer.
Ik vraag me ook af waar het dan door komt. De hele vorm van mijn wenkbrauw is veranderd (ok, ik heb hem wel terugveranderd door weer in het goede model te epileren), en als ik mijn wenkbrauwen mijn gang zou laten gaan is mijn halve voorhoofd een donkere wenkbrauw laughcry Terwijl ik daar geen last van had voordat ik met het scheermesje aan de slag ging. Ach, waar het eigenlijk ook door komt, het blijft irritant!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry vr 16 sep 2011 - 22:06

haren worden niet donkerder en dikker door scheren en je krijgt er ook niet meer haar door. Alleen voelt en lijkt dat zo doordat een haartje dat doorkomt nadat het afgeschoren is, een afgeplatte punt heeft en het haartje dat naar buiten komt, nog geen (zon)licht heeft gehad, waardoor ie wat donkerder wordt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 22:20

Jerry schreef:haren worden niet donkerder en dikker door scheren en je krijgt er ook niet meer haar door. Alleen voelt en lijkt dat zo doordat een haartje dat doorkomt nadat het afgeschoren is, een afgeplatte punt heeft en het haartje dat naar buiten komt, nog geen (zon)licht heeft gehad, waardoor ie wat donkerder wordt...
Aha, zit dat zo! Bedankt voor de info smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud