Beautyblunders
+24
Beachgirl
Mamsie
Sarah1985
Lieke128
Possom
Jerry
Sorella
Toet
Feline
BJA
Angela_1986
Flippin' Bitch
Lovely
Petteflet
Didi
Inge
Silver
Niekske
Highway
Spring
Paper Crown
Rush
Melis_je
SoGood
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Beautyblunders
Ik werk in een groot kantorenpand en loop meestal netjes in een colbertje enzo. Vandaag weer precies hetzelfde. Ik ging net naar het toilet en toen ik mijn handen ging wassen kwam ik tot de conclusie dat ik na het opmaken vergeten ben een wattenstaafje te gebruiken. Ik maak altijd een zooitje van mijn bovenste oogleden bij het opbrengen van mascara, vandaar de wattenstaafjes; om de zwarte boel schoon te maken.
Maken jullie ook weleens van die stomme dingen mee?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Beautyblunders
Haha, dat is vervelend inderdaad, ziet er zo rommelig uit.
Een paar jaar geleden werkte ik als management assistente en ik droeg toen altijd foundation, poeder, masacara en oogpotlood.
Op een ochtend vroegen veel mensen aan me of ik me wel lekker voelde. Ik snapte er niets van.
Totdat ik naar de WC ging en zag dat ik wel foundation en poeder had opgedaan, maar ik was helemaal vergeten m'n ogen op te maken. En omdat ik ze altijd vrij donker opmaakte was het verschil heel groot.
Een paar jaar geleden werkte ik als management assistente en ik droeg toen altijd foundation, poeder, masacara en oogpotlood.
Op een ochtend vroegen veel mensen aan me of ik me wel lekker voelde. Ik snapte er niets van.
Totdat ik naar de WC ging en zag dat ik wel foundation en poeder had opgedaan, maar ik was helemaal vergeten m'n ogen op te maken. En omdat ik ze altijd vrij donker opmaakte was het verschil heel groot.
Gast- Gast
Ik heb vorige week mijn nagels gelakt. Ik smeerde het ook op mijn gezicht (blunder 1) en toen ik het wilde weghalen, stroomde de nagellakremover in mijn oog (2). Het deed veel pijn maar het is gelukkig helemaal goedgekomen. Ik ben ook een keer op badslippers op school gekomen (maar wie niet ).
Twee weken geleden zat ik op een terras en zag ik een mevrouw teruglopen van de wc naar haar tafel. Ik kon haar dus niet subtiel achterna lopen om te zeggen dat haar jurk binnenstebuiten zat. Ik hoop dat ze hem zonder te kijken in de was gegooid heeft!
Twee weken geleden zat ik op een terras en zag ik een mevrouw teruglopen van de wc naar haar tafel. Ik kon haar dus niet subtiel achterna lopen om te zeggen dat haar jurk binnenstebuiten zat. Ik hoop dat ze hem zonder te kijken in de was gegooid heeft!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Uhm ik nietMelis_je schreef: Ik ben ook een keer op badslippers op school gekomen (maar wie niet ).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zoveel..
Ik teken altijd mijn wenkbrauwen bij smorgens tijdens het opmaken. Nou die zelfde dag ook en de bus in en liep ik op centraal en iedereen keek me gek aan en ik dacht pfffff wat moeten ze nou.. kom ik op mijn werk de lift in.. zag ik dat 1 had getekend en de ander niet.. Zag er uit man!
Of die keer dat ik perongeluk in mijn haast een veel te donkere foundation had gepakt die ik ook opdoe na een vakantie of als ik veel bruiner ben dan normaal. Ik had ook niets in de gaten want ik maakte me toen op onder een klein lampje in mijn kamertje dan zie je t niet echt heel goed maar toen ik eenmaal buiten liep... pff!
Oh en wat denk je van mijn bijna zwarte lipliner met leverkleurige lippenstift?!!!
Ik teken altijd mijn wenkbrauwen bij smorgens tijdens het opmaken. Nou die zelfde dag ook en de bus in en liep ik op centraal en iedereen keek me gek aan en ik dacht pfffff wat moeten ze nou.. kom ik op mijn werk de lift in.. zag ik dat 1 had getekend en de ander niet.. Zag er uit man!
Of die keer dat ik perongeluk in mijn haast een veel te donkere foundation had gepakt die ik ook opdoe na een vakantie of als ik veel bruiner ben dan normaal. Ik had ook niets in de gaten want ik maakte me toen op onder een klein lampje in mijn kamertje dan zie je t niet echt heel goed maar toen ik eenmaal buiten liep... pff!
Oh en wat denk je van mijn bijna zwarte lipliner met leverkleurige lippenstift?!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh CKC, wat een fijne blunders haha.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Vroeger droeg ik vaak zwarte lippenstift (al een blunder op zich ;p) maar ik heb weleens aan mijn mond gezeten en gewetenloos vervolgens nog gekrabt op mijn voorhoofd. zag er vrij lullig uit
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ow heerlijk die blunders
Ik heb er zelf vast heel veel gehad, maar het enige dat ik nu kan bedenken is dat ik afgelopen zomer mijn topje verkeerd om aanhad en dat pas ontdekte toen ik na mijn werk op de trein naar huis stapte.
Ik heb er zelf vast heel veel gehad, maar het enige dat ik nu kan bedenken is dat ik afgelopen zomer mijn topje verkeerd om aanhad en dat pas ontdekte toen ik na mijn werk op de trein naar huis stapte.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
- te lichte foundation op, waardoor iedereen dacht dat ik ziek was
- in de wind gefietst kreeg traanogen door de mascara waardoor ik een spook leek (had toen nog geen waterproof)
- glow in the dark stempel op handpalm bij een kroeg, vervolgens met de handpalm door mijn gezicht, en op mijn voorhoofd, dat zag er wel heel erg charmant uit Ik genoot toen het glows in the dark licht het even begaf
- in de wind gefietst kreeg traanogen door de mascara waardoor ik een spook leek (had toen nog geen waterproof)
- glow in the dark stempel op handpalm bij een kroeg, vervolgens met de handpalm door mijn gezicht, en op mijn voorhoofd, dat zag er wel heel erg charmant uit Ik genoot toen het glows in the dark licht het even begaf
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
De blunder van je in de winter bij gebrek aan daglicht op te maken bij een klein lampje ken ik ook. Vooral ook leuk als je met foundation werkt.
SoGood- Ratel
FryskeFlinter schreef:
Herkenbaar
Ik heb een keer na mijn werk mijn sloffen aangehouden. Als ik een slaapdienst heb loop ik altijd op sloffen in de ochtend. Echter was ik dat vergeten toen ik even naar de winkel ging en liep ik op sloffen in de winkel :o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Te donkere foundation ken ik idd ook. Vooral als ik me niet in daglicht opmaak. Vreselijk.
Of een keer dat ik dacht dat ik me heel mooi had opgemaakt met een soort blauw/groenige oogschaduw van lóreal.
Kom mijn vriend thuis, die schrok zich rot want die dacht ik dat ik 2 blauwe ogen had haha.
Ik was diep beledigd natuurlijk
Of een keer dat ik dacht dat ik me heel mooi had opgemaakt met een soort blauw/groenige oogschaduw van lóreal.
Kom mijn vriend thuis, die schrok zich rot want die dacht ik dat ik 2 blauwe ogen had haha.
Ik was diep beledigd natuurlijk
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Inge schreef:
Ik heb een keer na mijn werk mijn sloffen aangehouden. Als ik een slaapdienst heb loop ik altijd op sloffen in de ochtend. Echter was ik dat vergeten toen ik even naar de winkel ging en liep ik op sloffen in de winkel :o
Ik ging een keer bowlen met een stel vrienden en werd ineens helemaal niet goed. Vrienden bij het bowlen gelaten en ik lekker naar huis. Toen ik thuis mijn gang inliep en mijn schoenen uit wilde trekken, kwam ik erachter dat ik de bowlingschoenen (van die hele mooie met rood, paars en groen) nog aan had.... hahaha. Snel vrienden dus gebeld dat ze mijn schoenen moesten meenemen.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb één keer perzikkleurige oogschaduw opgedaan. Dat is echt geen flatteuze kleur voor je oogleden als je erg blank bent.
Gelukkig vertelde mijn moeder me snel dat het geen gezicht was.
Gelukkig vertelde mijn moeder me snel dat het geen gezicht was.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
@ haha petteflet, ik zie het helemaal voor me.
Op mijn werk heb ik een keer zo'n prachtverhaal over bowlen gehoord over iemand die vroeger op mijn werk heeft gewerkt. Ze waren aan het bowlen, die man was aan de beurt, neemt een aanloop en gaat gigantisch onderuit. Andere collega op het zelfde moment: 'hé dat zijn mijn schoenen''
Op mijn werk heb ik een keer zo'n prachtverhaal over bowlen gehoord over iemand die vroeger op mijn werk heeft gewerkt. Ze waren aan het bowlen, die man was aan de beurt, neemt een aanloop en gaat gigantisch onderuit. Andere collega op het zelfde moment: 'hé dat zijn mijn schoenen''
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Rush schreef:Uhm ik nietMelis_je schreef: Ik ben ook een keer op badslippers op school gekomen (maar wie niet ).
Ik ook niet
Máár... ik droom dat wel regelmatig, dat ik op slippers/pantoffels/in pyjama/blote voeten/enz. ben terwijl ik aangekleed had moeten zijn. Vroeger droomde ik dan dat ik zo door de basisschool liep, toen ik op de middelbare school zat werd dat het dus ook in mijn droom en nu is het mijn werk.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pfoe, ik dacht dat ik de enige was! Ik kan niet zonder wattenstaafjes. Dit is dus ook weleens mijn blunder geweest.Sogood schreef:Ik werk in een groot kantorenpand en loop meestal netjes in een colbertje enzo. Vandaag weer precies hetzelfde. Ik ging net naar het toilet en toen ik mijn handen ging wassen kwam ik tot de conclusie dat ik na het opmaken vergeten ben een wattenstaafje te gebruiken. Ik maak altijd een zooitje van mijn bovenste oogleden bij het opbrengen van mascara, vandaar de wattenstaafjes; om de zwarte boel schoon te maken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Petteflet schreef:Inge schreef:
Ik ging een keer bowlen met een stel vrienden en werd ineens helemaal niet goed. Vrienden bij het bowlen gelaten en ik lekker naar huis. Toen ik thuis mijn gang inliep en mijn schoenen uit wilde trekken, kwam ik erachter dat ik de bowlingschoenen (van die hele mooie met rood, paars en groen) nog aan had.... hahaha. Snel vrienden dus gebeld dat ze mijn schoenen moesten meenemen.
SoGood- Ratel
Ik had laatst bij m'n scharrel geslapen en ben niet zo goed 's ochtends bij iemand anders in douchen/aankleden/opmaken, mis dan echt m'n eigen spiegel/licht en spulletjes.. Ik snel naar m'n werk. Na 2 uur durfde iemand me te vertellen dat ik m'n vest binnenstebuiten aan had. Lekker genant.
En vanochtend nog, heb een colbertje aan met daarover m'n korte leren jasje. Dus had m'n colbert naar binnen gevouwen want die kwam er stom onderuit. Nadat ik koffie had gehaald en bij de automaat had staan flirten met 2 mannen vroeg m'n collega of m'n colbertje zo hoorde.. hahaha.. Genant!
Één keer verslapen voor een belangrijk tentamen dus geen tijd meer om te douchen en op te maken. Echt iedereen vroeg of ik ziek was.. make-up maakt bij mij echt een wereld van verschil!
En toen ik nog 3-kwartbroeken droeg (jáááááren terug) heb ik rondgelopen met afgezakte kniekousen tot op m'n enkels in m'n hippe ballerina's.. op school
En vanochtend nog, heb een colbertje aan met daarover m'n korte leren jasje. Dus had m'n colbert naar binnen gevouwen want die kwam er stom onderuit. Nadat ik koffie had gehaald en bij de automaat had staan flirten met 2 mannen vroeg m'n collega of m'n colbertje zo hoorde.. hahaha.. Genant!
Één keer verslapen voor een belangrijk tentamen dus geen tijd meer om te douchen en op te maken. Echt iedereen vroeg of ik ziek was.. make-up maakt bij mij echt een wereld van verschil!
En toen ik nog 3-kwartbroeken droeg (jáááááren terug) heb ik rondgelopen met afgezakte kniekousen tot op m'n enkels in m'n hippe ballerina's.. op school
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Als kind ben ik wel eens per ongeluk in mijn pyjama naar school gegaan haha, ik was toen 9 of 10.
Toen ik nog met de scooter naar het werk ging liep mijn mascara wel eens heel erg uit. Vooral als het mistig was. Nou belde ik een keer aan op het werk, collega doet open en zegt NIKS. Ik loop de winkel in en pas de 5e klant zegt me dat ik even in de spiegel moet kijken, nou de mascara zat echt op m'n kin! Zo lullig dat mensen dat niet even zeggen.
En met oud & nieuw twee jaar terug, ik kwam om half 1 binnen na het vuurwerk afsteken, wou nog even gauw wat extra make-up/deo/parfum op doen en zou dan naar de bus fietsen samen met vriendinnen. Ik doe nog een laagje foundation op en ineens begint mijn gezicht helemaal te gloeien en er kwam een knalrode vlek op. Het zag er niet uit! Koud washandje meegenomen waardoor mijn hele make-up dus werd verpest en iedereen natuurlijk vragen wat het was. Geen idee, het is na een uurtje weer weggetrokken maar sinds toen heb ik dit vaker. Eens in de paar weken, zomaar ineens midden op de dag/avond in de kroeg of op het werk. Heel raar.
Toen ik nog met de scooter naar het werk ging liep mijn mascara wel eens heel erg uit. Vooral als het mistig was. Nou belde ik een keer aan op het werk, collega doet open en zegt NIKS. Ik loop de winkel in en pas de 5e klant zegt me dat ik even in de spiegel moet kijken, nou de mascara zat echt op m'n kin! Zo lullig dat mensen dat niet even zeggen.
En met oud & nieuw twee jaar terug, ik kwam om half 1 binnen na het vuurwerk afsteken, wou nog even gauw wat extra make-up/deo/parfum op doen en zou dan naar de bus fietsen samen met vriendinnen. Ik doe nog een laagje foundation op en ineens begint mijn gezicht helemaal te gloeien en er kwam een knalrode vlek op. Het zag er niet uit! Koud washandje meegenomen waardoor mijn hele make-up dus werd verpest en iedereen natuurlijk vragen wat het was. Geen idee, het is na een uurtje weer weggetrokken maar sinds toen heb ik dit vaker. Eens in de paar weken, zomaar ineens midden op de dag/avond in de kroeg of op het werk. Heel raar.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een leuk topic om zo door te lezen !
Helaas loop ik er altijd perfect bij dus kan jullie niet opvrolijken met een verhaal van mij..
(Grapje, ik kan zo snel niks bedenken maar ik heb er vast vele gehad)
Helaas loop ik er altijd perfect bij dus kan jullie niet opvrolijken met een verhaal van mij..
(Grapje, ik kan zo snel niks bedenken maar ik heb er vast vele gehad)
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Toen ik nog wat jonger was en wat last had van puistjes, had ik zo'n cover up stick. Dat stipte ik er altijd op, dan met m'n vinger wat vervagen en dan wat poeder erop.
Alleen was ik vergeten 't uit te smeren en te bepoederen, dus ik liep met allemaal lichtbruine stippen op m'n gezicht...
Alleen was ik vergeten 't uit te smeren en te bepoederen, dus ik liep met allemaal lichtbruine stippen op m'n gezicht...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik liep laatst rond met de maatsticker nog op mijn nieuwe broek, over mijn hele boven been zittend, geplakt.. Gelukkig zei een collega er wat van.
Gast- Gast
Ik ben een keer vergeten blush op te doen toen ik wel foundation op had.. dus iedereen ook vragen of ik ziek was
Toen ik een nieuwe tas had gekocht, ben ik vergeten het kaartje eraf te halen.. gelukkig zei het aardige meisje achter de kassa in de buurtsuper het tegen me
En toen ik een jaar of tien was ging ik een x naar mijn opa en oma lopen, een stukje van 5-10 minuten. Halverwege kwam ik erachter dat ik mn sloffen nog aanhad Gelukkig was ons dorp altijd uitgestorven want ik ben serieus niemand tegengekomen!
Toen ik een nieuwe tas had gekocht, ben ik vergeten het kaartje eraf te halen.. gelukkig zei het aardige meisje achter de kassa in de buurtsuper het tegen me
En toen ik een jaar of tien was ging ik een x naar mijn opa en oma lopen, een stukje van 5-10 minuten. Halverwege kwam ik erachter dat ik mn sloffen nog aanhad Gelukkig was ons dorp altijd uitgestorven want ik ben serieus niemand tegengekomen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Dan kennen jullie vast ook wel het 'jurkje in je string'-fenomeen?
Was ik dit jaar eindelijk zo ver dat mijn lichaam het (naar mijn gevoel) toestond om jurkjes aan te trekken (en voelde ik me daar ook behoorlijk sexy in...), kom ik heel charmant terug van het toilet, paraderend op mijn hakken en genietende van al die mannen die aan het kijken waren (dat doe ik normaal nooit, maar was toch niet in mijn woonplaats, haha!). Beetje jammer dat ik er toen ik weer opstond van het terras achter kwam dat ik na het toiletbezoek mijn string óver mijn jurkje had aangetrokken, hoe genant!
Was ik dit jaar eindelijk zo ver dat mijn lichaam het (naar mijn gevoel) toestond om jurkjes aan te trekken (en voelde ik me daar ook behoorlijk sexy in...), kom ik heel charmant terug van het toilet, paraderend op mijn hakken en genietende van al die mannen die aan het kijken waren (dat doe ik normaal nooit, maar was toch niet in mijn woonplaats, haha!). Beetje jammer dat ik er toen ik weer opstond van het terras achter kwam dat ik na het toiletbezoek mijn string óver mijn jurkje had aangetrokken, hoe genant!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: