Een bloemetje!
+5
Tania
Jeanette
Lejow
Marin
Burn
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Een bloemetje!
Van mij krijgen de meiden die altijd zo lief voor me zijn een bloemetje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Die is een beetje uit onverwachte hoek, we spreken elkaar hier eigenlijk zelden, haha. Maar dank je, wat lief!!Tania schreef:Ik vind dat Maple wel een bloemetje verdient.
Gast- Gast
Nee maar ik lees je berichtjes welMaple schreef:Die is een beetje uit onverwachte hoek, we spreken elkaar hier eigenlijk zelden, haha. Maar dank je, wat lief!!Tania schreef:Ik vind dat Maple wel een bloemetje verdient.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Maar dank je wel!
Ik wil eigenlijk heel veel meiden een bloemetje geven als dank voor hun lieve woorden, maar ik ben bang om mensen over te slaan als ik namen noem.. Dus ik geef mijn bloemetje gewoon aan iedereen van het dagcafe.
En Jordana geef nog en extra bloemetje, omdat ze het zelf niet makkelijk heeft, en ondat ze ondanks dat toch altijd weer de moeite neemt om naar mijn gezeur te luisteren
En Mama van 2, vanwege alle spannende momenten van de afgelopen weken.
En Storm, Stuiter, Alex en Lotus krijgen van mij ook een bloemetje.
En Susan, omdat ze zo sterk is bij alle zorgen om Ezra, en omdat ik weet hoe moeilijk ze het vindt.
Ik wil eigenlijk heel veel meiden een bloemetje geven als dank voor hun lieve woorden, maar ik ben bang om mensen over te slaan als ik namen noem.. Dus ik geef mijn bloemetje gewoon aan iedereen van het dagcafe.
En Jordana geef nog en extra bloemetje, omdat ze het zelf niet makkelijk heeft, en ondat ze ondanks dat toch altijd weer de moeite neemt om naar mijn gezeur te luisteren
En Mama van 2, vanwege alle spannende momenten van de afgelopen weken.
En Storm, Stuiter, Alex en Lotus krijgen van mij ook een bloemetje.
En Susan, omdat ze zo sterk is bij alle zorgen om Ezra, en omdat ik weet hoe moeilijk ze het vindt.
Gast- Gast
Birgit schreef:aan Alex, omdat ze zo'n volhouder is
Wat lief, dank je wel!
En iedereen die mij ook een bloemetje heeft gegeven ook bedankt! Heeft iemand er ook een vaas bij?
Gast- Gast
Ik geef een bosje aan Sjaantje!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Birgit schreef:aan Alex, omdat ze zo'n volhouder is
Wat lief, dank je wel!
En iedereen die mij ook een bloemetje heeft gegeven ook bedankt! Heeft iemand er ook een vaas bij?
Graag gedaan
Ik bedoelde eigenlijk dat je een doorzetter bent maar ik kon gisteren gewoon niet op dat woord komen haha.
Gast- Gast
Ik wil Sjaantje graag een bosje bloemen geven omdat ze zo lang moet wachten op de operatie!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: