Een bloemetje!
+5
Tania
Jeanette
Lejow
Marin
Burn
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Een bloemetje!
Mamavan2, omdat ik haar heel krachtig en dapper vind, en dan verdiend ze wel even een bloemetje!
Laatst aangepast door Pippa op wo 14 sep 2011 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oow zoveel eigenlijk!
Storm> omdat ze zoveel voor mij s gaan betekenen en ik bij haar alles kwijt kan ook dingen die ik niet bij iedereen kwijt kan. En ze reageert er dan heel goed op zonder vooroordelen en dat vind ik onwijs fijn. En omdat ze gewoon een geweldig persoon is en het super goed doet met M.
Snoes> omdat ik haar nu al zo lang ken en ze ook echt een schat is.
Stuit> omdat ze mij het gevoel heeft gegeven er bij te horen nadat ze mij echt mee wilde hebben op stap en ze gewoon een onwijs leuk gek ding is
Okidoki> omdat ze een moeilijke tijd heeft gehad, nu bezig met een eigen plekje en ze ook een heel leuk lief persoon is.
Maura> omdat ik onwijs gezellig kan kletsen hier hahah En het ook erg leuk vind als ze weer online is,
Ik vergeet er echt heeeeeel veel want iedereen verdient gewoon een bloemetje om wie hij zij is
Storm> omdat ze zoveel voor mij s gaan betekenen en ik bij haar alles kwijt kan ook dingen die ik niet bij iedereen kwijt kan. En ze reageert er dan heel goed op zonder vooroordelen en dat vind ik onwijs fijn. En omdat ze gewoon een geweldig persoon is en het super goed doet met M.
Snoes> omdat ik haar nu al zo lang ken en ze ook echt een schat is.
Stuit> omdat ze mij het gevoel heeft gegeven er bij te horen nadat ze mij echt mee wilde hebben op stap en ze gewoon een onwijs leuk gek ding is
Okidoki> omdat ze een moeilijke tijd heeft gehad, nu bezig met een eigen plekje en ze ook een heel leuk lief persoon is.
Maura> omdat ik onwijs gezellig kan kletsen hier hahah En het ook erg leuk vind als ze weer online is,
Ik vergeet er echt heeeeeel veel want iedereen verdient gewoon een bloemetje om wie hij zij is
Gast- Gast
Dan wil ik Joy toevoegen. Omdat ik het zo mooi vind om te zien hoe ze weer is opgebloeid de afgelopen tijd.
Gast- Gast
Een bloemetje voor..
Stuiterbal, omdat ze zelf wel weet waarom!
Jordana, omdat ik alles bij haar kwijt kan. En ze nog steeds niet gek word met mijn verhalen over F.
Maura, omdat ik haar lief vind!
PM, omdat ik het knap vind hoe ze het doet als moeder! En ze heeft gewoon 2 onwijs knappe jongens!
Alex, omdat ik het knap vind dat ze vol blijft houden in alles!
En voor iedereen die vindt dat ze zelf een bloemetje verdienen!
Stuiterbal, omdat ze zelf wel weet waarom!
Jordana, omdat ik alles bij haar kwijt kan. En ze nog steeds niet gek word met mijn verhalen over F.
Maura, omdat ik haar lief vind!
PM, omdat ik het knap vind hoe ze het doet als moeder! En ze heeft gewoon 2 onwijs knappe jongens!
Alex, omdat ik het knap vind dat ze vol blijft houden in alles!
En voor iedereen die vindt dat ze zelf een bloemetje verdienen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha Theedoosje & Burn, je kunt bijna zeggen een bloemetje voor het dagcafé, want daar komen jullie/zij allemaal!
Gast- Gast
Een een bloemetje voor Pippa, TD, en Megara!
Omdat deze ook wel bij het dagcafé "horen"
Burn- Lady Post-a-lot
Burn ook voor jou omdat jij zo met je stage bezig bent en je studie en je nu per ongeluk iet niet goed op hebt geslagen.
Gast- Gast
Burn schreef:Een een bloemetje voor Pippa, TD, en Megara!
O zo bedoelde ik het niet haha, maar valt me gewoon op, jullie zijn echt een 'leuke groep' geworden om het zo te zeggen; dan moet je niet Maple vergeten
Gast- Gast
Theedoosje schreef:omdat?Pippa schreef:Ik geef trouwens ook een bloemetje aan Lejow!
Omdat ze dat wel even verdiend. Zwanger, maar niet echt heel happy daarvan op dit moment en tóch is ze vandaag gaan werken!
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:omdat?Pippa schreef:Ik geef trouwens ook een bloemetje aan Lejow!
Omdat ze dat wel even verdiend. Zwanger, maar niet echt heel happy daarvan op dit moment en tóch is ze vandaag gaan werken!
oke haha ja dat omdat kwam er misschien lomp uit maar was benieuwd wat je reden was
Gast- Gast
Megara schreef:Dan wil ik Joy toevoegen. Omdat ik het zo mooi vind om te zien hoe ze weer is opgebloeid de afgelopen tijd.
Wat lief, daar is een bloemetje wel gepast voor dan
Ik geef er eentje aan Pippa gewoon omdat ze lief is, en Mamavan2, omdat ze zo sterk is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dan doe ik het maar even wat algemener..
Een bloemetje voor iedereen van Yes!
Ik wil niemand overslaan!
Een bloemetje voor iedereen van Yes!
Ik wil niemand overslaan!
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Theedoosje schreef:omdat?Pippa schreef:Ik geef trouwens ook een bloemetje aan Lejow!
Ahwwww dank je!!!!
Ik geef mijn bloemetjes aan Pippa, omdat ik haar een lieverd vind, en we het volgens mij best goed kunnen vinden samen
Aan proudmama, omdat ze het zo goed doet met haar 2 kleine mannetjes
En aan Alex, omdat ze zo dapper en krachtig volhoudt!!!!
En aan Stuiter, voor haar lieve konijntje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
@Theedoosje: hahaha gekke muts ! Dank je wel hoor
@Burn: Je bent een lieverd
@Lejow: Wat lief van je !!
Zo dan ik heb al 3 vazen gevuld wat lief van jullie
@Burn: Je bent een lieverd
@Lejow: Wat lief van je !!
Zo dan ik heb al 3 vazen gevuld wat lief van jullie
Gast- Gast
Ik wil aan iedereen een bloemetje geven.
Al die maanden dat ik me zo slecht heb gevoeld heb ik zoveel medeleven gekregen ! Zoveel steun en goede woorden. Het deed me elke keer weer zoveel goed !
Ik heb nog regelmatig alles terug gelezen en echt er gaat dan een enorm fijn gevoel door me heen !
Ik ben blij hier mijn ding kwijt te kunnen en dat jullie ook nog de tijd nemen om erop te reageren !!!
Echt allemaal bedankt
Al die maanden dat ik me zo slecht heb gevoeld heb ik zoveel medeleven gekregen ! Zoveel steun en goede woorden. Het deed me elke keer weer zoveel goed !
Ik heb nog regelmatig alles terug gelezen en echt er gaat dan een enorm fijn gevoel door me heen !
Ik ben blij hier mijn ding kwijt te kunnen en dat jullie ook nog de tijd nemen om erop te reageren !!!
Echt allemaal bedankt
Gast- Gast
Ik geef ook iedereen een bloemetje omdat het gezellig is om hier te komen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat Maple wel een bloemetje verdient.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij krijgt iedereen een bloemetje!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2