Show je babykamer!
+44
Clapperdie
nillis
Flip Fluitketel
Alex
Flower_L
JD
Sjirafje
liesje
Lejow
Filoria
MissD
Amber-
Floor
-Ieniemienie-
Mamsie
ExpressoB
Earane
blondje1313
Muppetje
koNijntje
piertje
Tania
Smaragdje
Laced
Poisongirl
PapillonRose
pitbullgup
Thunder
Parisienne
Mida4you
moepie
SarahKey
Marin
mickey
Pien
studiebol
Monnie
joyce0606
Happydobby
kwak
Funk
Printje
truestar
Aimee
48 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je babykamer!
truestar schreef:Pippa schreef:truestar schreef:
Wij zijn nog niet echt bezig met het kamertje..
Hele late reactie waarschijnlijk, maar je bent zwanger?
Haha ja dat klopt, vrijdag 19 weken. Heb ook geen ticker en post niet echt meer actief mee.. Nu ik thuis zit en niet meer mag werken heb ik er meer tijd voor
Mag ik vragen waarom je niet meer mag werken, door je bekken oid? Leuk om te lezen, ik wist wel dat je nog een tweede wilde in ieder geval, maar dat is ook al het geval haha!
Gast- Gast
Pippa schreef:truestar schreef:Pippa schreef:truestar schreef:
Wij zijn nog niet echt bezig met het kamertje..
Hele late reactie waarschijnlijk, maar je bent zwanger?
Haha ja dat klopt, vrijdag 19 weken. Heb ook geen ticker en post niet echt meer actief mee.. Nu ik thuis zit en niet meer mag werken heb ik er meer tijd voor
Mag ik vragen waarom je niet meer mag werken, door je bekken oid? Leuk om te lezen, ik wist wel dat je nog een tweede wilde in ieder geval, maar dat is ook al het geval haha!
Ik ben 2 weken geleden op de spoed poli geweest omdat ik erg veel bloed verloor en erg veel harde buiken had.. Ongeveer 6 per uur. Nu word ik extra streng onder controle gehouden en word m'n baarmoedermond iedere controle gemeten, tot nu toe is ie nog goed maar ze zijn bang dat het om gaat slaan in weeën als ik teveel doe. De rust werkt redelijk maar heb er nog teveel. Mag dus ook niks meer tillen, geen huishoudelijk werk en eigenlijk ook niet teveel lopen. Ze weten ook niet waar die harde buiken vandaan komen.. Erg vervelend maar goed het is niet anders.. Liever rust en geen vroegtijdige weeën als nog alles doen en dalijk opgenomen worden in het ziekenhuis.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Dit is ons kamertje... alleen nog niet 'aangekleed'
Daar heb ik nog geen foto's van bedenk ik me net.
Daar heb ik nog geen foto's van bedenk ik me net.
Gast- Gast
Leuk kamertjes allemaal hoor!
Aimee bij jullie word die leuk met die boom! En de kubussen hangen ook al zie ik! Gaaf hoor!!
Aimee bij jullie word die leuk met die boom! En de kubussen hangen ook al zie ik! Gaaf hoor!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Aimee schreef:Puggle schreef:Mooie meubeltjes aimee! Waar heb je die gekocht? Ziet er leuk uit zo
Dankje Puggle! De meubeltjes komen van de babydump, het is de Denver set.
Echt heel mooi hoor! Dat zou onze keus ook wel kunnen zijn als het zover is.
Gast- Gast
Aimee: geweldige boom! En ik ben benieuwd waar je de kubussen vandaan hebt, erg mooi!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Aimee: geweldige boom! En ik ben benieuwd waar je de kubussen vandaan hebt, erg mooi!
Om even voor haar te antwoorden volgens mij had zij ze net als ik via eBay gekocht.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb de foto's uit het nov.-dec.-jan.-topic gekopieerd, dus het kan zijn dat jullie ze al gezien hebben. Wij hebben overigens ook het Denver kamertje van Babydump.
Bedje onder de sterren:
*weg*
Kast en badje:
*weg*
Commode en plankje:
*weg*
De eerste 2 foto's zijn 's avonds gemaakt, die van de commode overdag. Op die foto zie je de kleur van de meubeltjes wat beter.
Bedje onder de sterren:
*weg*
Kast en badje:
*weg*
Commode en plankje:
*weg*
De eerste 2 foto's zijn 's avonds gemaakt, die van de commode overdag. Op die foto zie je de kleur van de meubeltjes wat beter.
Laatst aangepast door mickey op ma 10 okt 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mickey, wat een geweldig lief kamertje, ik vind die sterrenhemel echt zo leuk gedaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dank je wel Printje... Heeft me nog flink wat uurtjes gekost, die sterren... Doordat de muur niet helemaal glad is, kon ik de mal die ik gemaakt had, niet gebruiken. Het vlekte dan enorm. Heb de sterren dus eerst op de muur getekend met de mal, en daarna met een klein penseeltje ingekleurd. Uiteraard was het niet meteen dekkend, dus kon ze allemaal 2 of 3x over doen... Maar ik ben wel heel trots en blij met het resultaat
mickey- Kletskop
Je mag er zeker heel erg trots op zijn. Vind het heel veel warmte uitstralen.
Mocht je zin hebben ik weet nog een adresje waar ze dit ook leuk vinden ( de kamer van mijn zoontje)
Mocht je zin hebben ik weet nog een adresje waar ze dit ook leuk vinden ( de kamer van mijn zoontje)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hahahaha, ik vond het wel heel leuk om te doen, maar was ook wel erg intensief Maar nogmaals bedankt voor de complimenten
mickey- Kletskop
Mickey: ik had het idd ook al in het andere topic gezien, mooie meubeltjes En je sterren zijn echt heel mooi geworden!
Happydobby: Wat leuk dat groen,geel en oranje! Heel fris en toch ook heel gezellig
Joyce0606: Wat een mooi lief en romantisch kamertje hebben jullie ervan gemaakt!
Monnie: Leuk dat oranje! En wat een mooie meubeltjes..
Kruumel: Heb je zelf nijntje op de muur geschilderd? Mooi rustig kamertje, maar toch ook heel lief!
Happydobby: Wat leuk dat groen,geel en oranje! Heel fris en toch ook heel gezellig
Joyce0606: Wat een mooi lief en romantisch kamertje hebben jullie ervan gemaakt!
Monnie: Leuk dat oranje! En wat een mooie meubeltjes..
Kruumel: Heb je zelf nijntje op de muur geschilderd? Mooi rustig kamertje, maar toch ook heel lief!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pien schreef:Aimee: geweldige boom! En ik ben benieuwd waar je de kubussen vandaan hebt, erg mooi!
Zoals Studiebol al schreef heb ik de kubussen idd van Ebay!
Even mijn eigen quote uit een ander topic:
Aimee schreef:Ik reageer even niet op iedereen, heb er even geen energie meer voor Maar ik dacht dat er nog meer meiden op zoek waren naar de witte kubussen voor op de babykamer, en ik heb ze net via ebay gevonden! Ze zijn niet heel goedkoop (er komt ook nog 16 euro aan verzendkosten bij), maar in Nederland zijn ze bijna niet meer te vinden. En als je net als ik te lui bent om ze zelf te maken, en er net zo je zinnen op hebt gezet is het misschien ook wel wat!
http://cgi.ebay.nl/WANDREGAL-HANGEREGAL-REGAL-LOUNGE-KUBUS-CUBE-DESIGN-27-/260540990958?pt=DE_Haus_Garten_M%C3%B6bel_Regale&hash=item3ca97405ee
http://cgi.ebay.nl/3tlg-KUBUS-SET-WANDREGAL-WEISS-ABLAGEREGAL-RETRO-NEU29-/250606151718?pt=DE_Haus_Garten_M%C3%B6bel_Regale&hash=item3a594a6826
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ik heb njntje zelf met hulp van eenvriendin op de muur geschilderd. Ik zal morgen eens foto's maken hoe het er nu uitziet nu het af is ën in gebruik.
Gast- Gast
Wat een super leuk idee, zo'n sterrenhemel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een prachtige babykamers! Vind dat altijd zo leuk om te bekijken
Onze babykamer is nog lang niet af, aankleding moet nog, maar hier alvast het beginnetje:
(vage foto, was nog met de oude camera)
En de wieg :
Deze foto's zijn alweer van 6-7 weken terug. Inmiddels staan er wel wat meer dingetjes en 'troepjes' die nog opgehangen moeten worden.
Onze babykamer is nog lang niet af, aankleding moet nog, maar hier alvast het beginnetje:
(vage foto, was nog met de oude camera)
En de wieg :
Deze foto's zijn alweer van 6-7 weken terug. Inmiddels staan er wel wat meer dingetjes en 'troepjes' die nog opgehangen moeten worden.
Onze dochter is dan wel geen baby meer dus haar kamer is inmiddels ook meer een peuterkamer, maar vind het toch leuk om haar kamertje nog even te showen, ben er nog altijd blij mee.
*weg*
Inmiddels heeft het ledikantje plaats gemaakt voor dit bedje;
*weg*
*weg*
Inmiddels heeft het ledikantje plaats gemaakt voor dit bedje;
*weg*
Laatst aangepast door moepie op ma 24 okt 2011 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nog even nieuwe foto's gemaakt zoals het er nu uitziet:
Ik krijg het hele kamertje niet op 1 foto, daarom meerdere foto's.
Ik krijg het hele kamertje niet op 1 foto, daarom meerdere foto's.
Gast- Gast
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ons (heel kleine) babykamertje voor N.:
Ledikant en commode:
Commode en kledingkast:
Kapstokje:
Lief! behang:
Haar wieg in onze slaapkamer:
Ledikant en commode:
Commode en kledingkast:
Kapstokje:
Lief! behang:
Haar wieg in onze slaapkamer:
Laatst aangepast door Parisienne op wo 14 sep 2011 - 21:43; in totaal 6 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@ Moepie, waar heb dat gewelidige overtrek vandaan!! Onze kids hebben dezelfde stijl in de kamer zoals je misschien nog weet .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
ik zie niks parisienne
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Klopt, had even aardige ruzie met Photobucket! Het lukte me niet ze te verkleinen, ze stonden megagroot hier in het topic. Het duurde dus even, maar ze doen het nu wel.. normaal formaat gelukkig!pitbullgup schreef:ik zie niks parisienne
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jaaa Leuk hoor.
Als de meubeltjes zijn geleverd over een paar weken zal ik ons kamertje er ook eens op zetten!
Als de meubeltjes zijn geleverd over een paar weken zal ik ons kamertje er ook eens op zetten!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Show je babykamer
» Show je babykamer.
» Show je babykamer ter inspiratie
» Wat heb je in de babykamer staan?
» Babykamer...
» Show je babykamer.