Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

+2
keverke26
Flower_L
6 plaatsers

Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Flower_L ma 12 sep 2011 - 9:41

ik zoek eigenlijk leuke, maar ook betaalbare overhemden, spencers en vestjes.
Wil eigenlijk wat meer kopen, dus het liefst niet te prijzig. Hieronder voorbeeldjes wat ik leuk vind qua stijl... [smile]

http://www.noppies.com/newborn2_lijstweergave2/C1C13416/Vesten/Cardigan-knit-Script

http://www.noppies.com/newborn2_lijstweergave2/C1C13506/Shirts/Spencer-knit-Kent

Het liefst rond de 10 euro per kledingstuk. Vooral combi spencer + overhemd vind ik heel leuk, alleen wordt het mij te duur wanneer ze beide richting 30 euro per stuk kosten.

Heb op V&D, H&M, noppies, zara gekeken...toch wel lastig. Iemand tips? Hoeft niet perse online, wil zaterdag toch nog even stad in.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  keverke26 ma 12 sep 2011 - 9:48

heej,

Bij de hema hebben ze ook vaak blousjes en van die spencers... misschien kun je daar eens kijken?

Groetjes K..

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Dolphinne ma 12 sep 2011 - 10:05

V&D heeft soms wel wat hangen (lang niet alles staat op de site geloof ik)
Lief heeft hele leuke, maar die zijn erg duur!

Ik zou de Wibra ook even binnenlopen. Blouses zijn daar vaak wel leuk en ook goedkoop (rond de 6 of 8 euro). En die ik ervan heb blijven ook gewoon mooi na het wassen.

H&M heeft wel leuke polo's en truien met v-hals vind ik. Die truien zag ik van de week in iets van 6 verschillende kleuren, ook gestreept.

De C&A zou je nog kunnen kijken, maar daar ben ik zelf dit seizoen nog niet geweest, weet dus niet wat daar hangt haha.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  maiadebij ma 12 sep 2011 - 10:07

Ik heb kleding besteld bij ' ik en mijn kind ' daar zag ik ook wat blousjes en spencers voorbij komen. Ze verkopen name-it en hebben leuke prijzen

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Smaragdje ma 12 sep 2011 - 10:10

Een tijdje geleden hadden ze wel leuke blouses,spencers en polo's bij de h&M. Weet alleen niet of ze dat op het moment nog hebben.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Darius ma 12 sep 2011 - 18:04

Ik had afgelopen kerst een leuke spencer van name-it voor 15 euro. Esprit is ook leuk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Flower_L di 13 sep 2011 - 6:37

maiadebij schreef:Ik heb kleding besteld bij ' ik en mijn kind ' daar zag ik ook wat blousjes en spencers voorbij komen. Ze verkopen name-it en hebben leuke prijzen

zeker! Ben momenteel mn 'wagentje' aan het volgooien, eens zien wat ik aan het einde van de rit heb en of ik ga bestellen. Wat zijn jouw ervaringen met de site?

@ rest. Bedantk voor de tips! Hema ga ik overmogen even kijken

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Flower_L di 13 sep 2011 - 7:41

bestelling gedaan!

Bedankt voor de tip!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens Empty Re: leuke overhemden, spencers en vestjes voor jongens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum