Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang duurt een concert ongeveer?

+5
Caramba
Susan
Novalee
Marin
Sushi
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 0:36

Ik ga morgen met een vriendin naar Avril Lavigne (heeeerlijk jeugdsentiment haha) nu gaan de deuren open om half 7 en aanvang staat dan 8 uur. Betekent dat dat het echte concert dan begint om 8 uur of het voorprogramma pas? Die vriendin zit met de laatste trein naar huis namelijk...die gaat om half 11.

Zou ze dat halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 0:40

Pfoe, ik weet niet, ik ga eigenlijk nooit naar concerten. Ik ben een keer naar Five geweest toen ik 12 was Wink
Ik weet dat de aanvang toen ook 20.00 uur was, maar voordat het begon was het tegen negenen. Ik denk dat een concert zo'n anderhalf uur duurt (gokje), dus de trein van 22.30 uur wordt lastig denk ik... Al kan je natuurlijk eerder weggaan. Of ze blijft slapen bij jou?
Veel plezier alvast!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 0:41

Meestal heb je dan eerst t voorprogramma. Waarschijnlijk zal t rond half 9 beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Marin ma 12 sep 2011 - 0:42

Nee dat gaat ze niet halen, tenzij ze eerder weg gaat.

Rond 8 uur zal het voorprogramma dan wel beginnen, alhoewel ik dat nog vroeg vind, meestal is dat rond half 9. Die spelen een half uurtje a drie kwartier, en dan zal Avril Lavigne wel tussen 9 en half 10 beginnen, en spelen tot 11 uur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Novalee ma 12 sep 2011 - 0:44

Dan begint het voorprogramma om 20:00 uur, en Avril zelf waarschijnlijk om 21:00 uur. Om half elf de trein halen lijkt dan niet heel haalbaar, tenzij de concertzaal naast het station is en Avril maar een uurtje speelt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Susan ma 12 sep 2011 - 0:47

Eerst voorprogramma, dan vaak nog pauze. Hoe lang een concert duurt, dat is meestal niet zo makkelijk te zeggen, soms duurt het nog niet eens een uurtje en soms veel langer. Ik zou niet rekenen op de trein van half elf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Marin ma 12 sep 2011 - 0:51

Je kunt wel zeggen dat als ze de trein van half 11 wél haalt, je niet echt waar voor je geld hebt gekregen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Marin ma 12 sep 2011 - 0:51

Oh en waar is het? HMH? Ahoy? Want HMH zou redelijk te doen zijn met de trein, dat ligt recht aan station Bijlmer. Ahoy moet je eerst nog met de metro naar 't station.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Caramba ma 12 sep 2011 - 0:55

Er staat wel aanvang 20:00 uur, maar dan wil het nog niet zeggen dat het voorprogramma om 20:00 uur begint. Na het voorprogramma is vaak nog een pauze, daarna komt het hoofdoptreden. Het ene concert is met een uurtje afgelopen en het andere is met 2 uren afgelopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  girli ma 12 sep 2011 - 1:02

Kun je niet de organisatie bellen en vragen hoe lang het concert ongeveer duurt?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 1:13

Waar het concert ook is, weet bijna zeker dat ze die trein niet gaat halen. Dan zou ze echt eerder weg moeten. Ook als het afgelopen is duurt het nog wel even voor je echt buiten staat met al die mensen die tegelijkertijd de zaal willen verlaten op het eind. Zou zonde zijn als ze daarvoor eerder weg zou moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Suus ma 12 sep 2011 - 1:21

Ik ga er ook heen Wink Het is in de HMH, dus wel vlakbij het station, maar half 11 gaat wel heel krap worden...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 1:42

Niet elk concert heeft een voorprogramma, dus misschien komt ze zelf gewoon meteen.
Ik zou de locatie even bellen om te vragen hoelaat het ongeveer afgelopen is, geven ze gewoon antwoord op en je hebt meteen duidelijkheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  patjuhhh ma 12 sep 2011 - 1:44

Vaak is een concert rond half 11 11 uur afgelopen, dus waarschijnlijk gaat ze de laatste trein niet halen, alleen als jullie eerder weggaan.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Nora ma 12 sep 2011 - 3:46

Volgens de site is er een voorprogramma. http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1007/avril%20lavigne

18:30 uur gaan de deuren open. 20:00 aanvang
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Marin ma 12 sep 2011 - 3:47

Dan zou ik er op rekenen dat je om 11 uur klaar bent, en dus half 12 er uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang duurt een concert ongeveer? Empty Re: Hoe lang duurt een concert ongeveer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum