Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M vraag

2 plaatsers

Ga naar beneden

H&M vraag Empty H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:20

Misschien dat iemand dit weet?

Momenteel zit ik niet bepaald lekker in mijn vel. Shoppen in een winkel is voor mij teveel "angst" en dus bestel ik online. Mijn exacte maat weet ik echter niet. Dus ik bestel in drie verschillende maten. Dat mag toch gewoon? Maar goed, mijn limiet van bestellen is 400 euro. Weet iemand of dat limiet ook te verhogen is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:26

Nee, die limiet moet je volgens mij 'verdienen'.. Bij elke bestelling wordt hij weer opgehoogd.

Tenmiste zo was het 'vroeger'.. weet niet of ze het veranderd hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:27

Je weet toch wel welke maat kleding je nu aan hebt en hoe dat dus ongeveer valt, en dat je dus kan gokken qua maat? En 400 euro is het maximum op dit moment inderdaad, maar dan bestel je toch, kies je de dingen uit, stuur je terug, en bestel je nog een keer? Genoeg codes te vinden om gratis verzendkosten te hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:28

Kan je niet meerdere keren bestellen? Dus nu een bestelling en morgen weer? Of is het 400 euro krediet per maand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:30

Pippa, ik heb werkelijkwaar geen idee. En dat komt omdat ik niets in mijn daadwerkelijke maat in mijn kast heb zitten. Ik weet dat dit vreemd is voor anderen, maar het is werkelijkwaar zo. Ik kan het ook niet uitleggen. Op een gegeven moment ben ik gestopt met shoppen en wat ik houd is of veel te groot (maat 42/xxl heb ik ook), wat weer lekker zit, of veel te klein (36/38) (althans, het kan dicht, maar ziet het er ook uit? :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:32

Jolicious schreef:Kan je niet meerdere keren bestellen? Dus nu een bestelling en morgen weer? Of is het 400 euro krediet per maand?

Dat weet ik niet. Ik heb nu een bestelling liggen van over de 400 euro. Het is ook niet zo dat de site begon te steigeren, toen ik er overheen kwam. Ik bel morgen wel even. Ik kan me herinneren dat Reva voor 500 euro wist te bestellen destijds. Ik weet niet of dat haar limiet was toen. Maar goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Possom za 10 sep 2011 - 10:50

Volgens mij is dat het limiet tot waar je evenveel moet afbetalen per maand. Tenminste, zo staat het er bij mij. Als ik wat bestel, staat er ook altijd "nog voor ... euro kun je bestellen voor hetzelfde bedrag per maand". Nu staat het limiet op 250 euro en ik heb toch aardig wat besteld dus kan me niet voorstellen dat ik dat niet heb verdiend :P
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 11:12

Possom schreef:Volgens mij is dat het limiet tot waar je evenveel moet afbetalen per maand. Tenminste, zo staat het er bij mij. Als ik wat bestel, staat er ook altijd "nog voor ... euro kun je bestellen voor hetzelfde bedrag per maand". Nu staat het limiet op 250 euro en ik heb toch aardig wat besteld dus kan me niet voorstellen dat ik dat niet heb verdiend :P

Wat je eigenlijk zegt is dat als je een acceptgiro bij de bestelling krijgt, dat het limiet eigenlijk nutteloze informatie is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Possom za 10 sep 2011 - 11:42

Dat zou ik bijna denken, ja. Zeker omdat hij niet op tilt slaat als je eroverheen gaat in je mandje. Wat is er anders het nut van als het je niet tegenhoud meer te bestellen? Bovendien stuur je 2/3e terug dus als hij achteraf gaat tilten is dat zo weer voorbij.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Melis_je za 10 sep 2011 - 18:26

Kun je niet meten aan de hand van een maattabel? Verder vind ik het nog steeds heel jammer dat je niet lekker in je vel zit. Zeker met jouw verleden (zeg het maar als ik het weg moet halen) valt het me op hoeveel negatieve dingen je zegt over je gewicht. Je bent je gewicht niet. Ik herinner me ook nog goed dat je je misschien wel beter voelde met maat 36, maar ook toen niet tevreden was. Ik heb jou nog nooit tevreden gehoord over je figuur. Misschien zou je wat minder tijd kunnen steken in afvallen en wat meer in werken aan je zelfbeeld.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 21:19

Oeps! Ben op de site wat aan het googlen geweest en nu heb ik opeens nog maar een credit van 250 euro. Laughing

Melisje - De afgelopen maanden heb ik geleerd dat ik mijn gewicht niet ben. Dat mijn collega's mij aardig vinden om wie ik ben en niet om wat ik weeg. Ik heb jarenlang gedacht dat ik enkel goed genoeg was om aardig gevonden te worden, als mijn gewicht op peil was. Dat is dus niet zo en het was echt een verademing om dit te "leren".

Ik weet dat ik nooit gelukkig ben geweest met mijn gewicht en dit ook wellicht nooit zal zijn. Maar momenteel ben ik enorm uit de kluiten gewassen. Ik ben volgens mij, in mijn hele leven, nog nooit zo dik geweest. En sommige meiden hebben het "geluk" dat ondanks dat ze iets aankomen, een mooi gezicht houden. Ik krijg gelijk een plofkop. En dat is wat ik het meeste hekel. Een figuur kan ik nog met kleding verhullen, maar een plofkop is zelfs met een laag make-up niet minder een plofkop.

Ook al ben ik hetgeen in mijn ticker afgevallen, nog zal ik klagen. Dat weet ik. Maar dan klaag ik wellicht over twee kg en nu klaag ik over ruim 20 kg. Dat is in mijn ogen toch een heel verschil. Ook al is het niet gezond om het gewicht zo in het middelpunt van mijn leven te zetten. Ik ben het me bewust. Maar ik ben er wel aardig achter dat ik met dit gewicht ook gewoon aardig ben en dat vind ik voor mezelf al een hele overwinning. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 21:32

Als je boven de limiet uitkomt wordt de rest onder rembours verzonden. Ik heb inmiddels een limiet van 770 euro, bij mij werd dat inderdaad steeds opgehoogd. Ik bestel eens in de twee maanden ongeveer heel veel, echt voor het hele gezin en dan van veel artikelen meerdere maten of kleuren. Dat mag gewoon. Ik vraag me alleen wel eens af wat ze denken als ik weer voor 400 euro bestel en voor 50 euro hou, haha Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M vraag Empty Re: H&M vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum