Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zijn er hier nog meer vreks op het forum?

+4
_Lacey_
Melis_je
Rovine
luenca
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

zijn er hier nog meer vreks op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: zijn er hier nog meer vreks op het forum?

Bericht  Prosecco zo 11 sep 2011 - 1:38

_Lacey_ schreef:
shygirl87 schreef:
_Lacey_ schreef:Als ik mijn voormalige vrienden moet geloven, ben ik een krent...

en waarom vonden ze dat? :P
Oh... omdat ik het lef had te vragen om de benzinekosten te delen toen ik weer eens een keer als chauffeur mocht komen opdraven.
En omdat ik aan het eind van iedere maand al het kleingeld, dat nog mijn portemonnee zit, in een spaarpot stop.

Dan zijn het zelf vrekken omdat ze te beroerd zijn de benzine kosten te delen. Je reed toch ook al voor ze?

En over die spaarpot: dat vind ik eerder slim met geld om gaan dan vrekkerig. Dat losse geld geef je makkelijk uit aan onnozele dingen. Zelf spaar ik het ook in een spaarpot en ik denk dat daar inmiddels al behoorlijk wat in zit.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier nog meer vreks op het forum?  - Pagina 3 Empty Re: zijn er hier nog meer vreks op het forum?

Bericht  Arwyn zo 11 sep 2011 - 1:49

Die spaarpot probeer ik nu ook meer te gebruiken door (als ik er aan denk) aan het eind van de week mijn kleingeld er in te doen. Doe het alleen pas 2 week of zo, haha, dus zo heel veel zit er nog niet in Wink

Ik noem mezelf trouwens geen vrek, maar let wel op mijn geld. Laarzen van 200,- heb ik echt nog nooit gehad. Vorig jaar laarzen van 70,- gekocht voor op m'n werk en dat vond ik eigenlijk al te duur.
Ik koop echt wel eens duurdere dingen als ik ze het geld waard vind, maar een shirtje heb ik net zo lief van de C&A/Hema/H&M als van een duurder merk als Esprit, dat koop ik dan ook alleen heel soms in de uitverkoop.
Bij het boodschappen doen kopen we veel Euroshopper of in de aanbieding. Dat bevalt gewoon prima, dus ik zou niet weten waarom ik het dubbele uit zou geven aan het a-merk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:00

Ik zou willen dat ik wat meer als vrek kon leven haha.

Ik heb op het moment geen werk en we moeten het dus met een stuk minder geld doen. Toch zijn mijn vriend en ik allebei zo dat we nog net zo leven als dat we met 2 inkomens deden.. Heel slecht dus.

Ik wil echt zuiniger gaan doen, dat moet nu ook wel..

Maar hoe?
Ja, dat weet ik wel hoe. Maar toch moet je het zelf eerst nog doen..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:01

Dat is ook moeilijk, Biancy. ik hoop dat je toch wat zuiniger aan kunt gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:05

Dat hoop ik ook, Storm.

Ik zal nog eens het bezuinigen topic opzoeken..

Mijn vriend en ik hebben jaren geleefd als god in frankrijk.. Niet dat we duizenden euro's over hadden ofzo, haha, juist niet. Maar we deden wel continu waar we zin in hadden.

Nu moeten we wel echt zuinig aan doen. Ik heb gewoon 2 keuzes, of aan het werk gaan en onze dochter naar de kinderopvang. Of minder geld hebben en eerst lekker thuis zijn met haar.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:07

Persoonlijk zou ik er dan voor hebben gekozen om te blijven werken, om zo meer geld over te houden.

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:09

Dat wil ik ook wel. Maar nu nog even niet. Vanaf dat ze een jaar is ofzo wil ik weer gaan werken.
Dus het is ook maar voor een korte periode.

Ik heb het er gewoon heel moeilijk mee, echt moeilijk, dat ze naar de kinderopvang zou moeten.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jeanette zo 11 sep 2011 - 2:09

Ik ben geen vrek, aangezien ik koop wat ik leuk vind, maar let er wel op dat ik niet over de scheef ga en boven mijn stand ga leven.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:10

Biancy schreef:Dat wil ik ook wel. Maar nu nog even niet. Vanaf dat ze een jaar is ofzo wil ik weer gaan werken.

Ik heb het er gewoon heel moeilijk mee, echt moeilijk, dat ze naar de kinderopvang zou moeten.
Maar waarom? Omdat je dan niet zo vaak meer met haar kunt zijn?

Als het maar voor 2 of 3 dagen is dan valt dan toch wel mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 2:12

Ik heb ontzettend weinig geld maar dat maakt me nog geen vrek.

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:13

Storm schreef:
Biancy schreef:Dat wil ik ook wel. Maar nu nog even niet. Vanaf dat ze een jaar is ofzo wil ik weer gaan werken.

Maar waarom? Omdat je dan niet zo vaak meer met haar kunt zijn?

Als het maar voor 2 of 3 dagen is dan valt dan toch wel mee?

Ja inderdaad. En dat een 'vreemde' dan voor mijn kindje moet zorgen. Daar hou ik niet van.. Stom, ik weet het. Maar ik krijg er echt buikpijn van. Terwijl ik er geen moeite mee heb, denk ik, als ze later naar de peuterspeelzaal gaat.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: