Zijn 100 make up removerpads genoeg voor 2 wkn?
+6
Inge
Barbabella
sonly
Marin
Fayebella
Lejow
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zijn 100 make up removerpads genoeg voor 2 wkn?
Elk jaar neem ik een flesje make up remover + een pak wattenschijven mee.
Heb nu zo potje gekocht met 100 wattenschijven op olie basis aangezien ik waterproof make up op heb.
Thuis gebruik ik beide los en soms heb ik meer olie nodig dan anders. Dus aan 1 schijfje voor 2 ogen en dat elke dag heb ik niet genoeg.
Het uittesten doe ik niet omdat ik het potje dicht wil laten ivm uitdrogen (mocht ik het toch meenemen op vakantie).
Nemen jullie het altijd los mee of ook in de vorm van 2 in 1 schijven?
Redden jullie het daar 2 wkn mee?
Heb nu zo potje gekocht met 100 wattenschijven op olie basis aangezien ik waterproof make up op heb.
Thuis gebruik ik beide los en soms heb ik meer olie nodig dan anders. Dus aan 1 schijfje voor 2 ogen en dat elke dag heb ik niet genoeg.
Het uittesten doe ik niet omdat ik het potje dicht wil laten ivm uitdrogen (mocht ik het toch meenemen op vakantie).
Nemen jullie het altijd los mee of ook in de vorm van 2 in 1 schijven?
Redden jullie het daar 2 wkn mee?
Gast- Gast
Re: Zijn 100 make up removerpads genoeg voor 2 wkn?
2 weken zijn 14 dagen. 100/14= 7 pads per dag. Moet wel goedkomen lijkt mij...
Gast- Gast
Ik wou net zeggen, weet niet hoe vaak jij je gezicht schoon wilt maken per dag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
2 per oog = 4 per dag. 4 x 14 dagen = 64 per dag, je kunt er zelfs 7 gebruiken per dag, dan zit je op 98!
Gast- Gast
Ik neem altijd een flesje make-up remover en losse wattenschijfjes mee.
Maar als ik een beetje tel. 2 weken = 14 dagen. Zeg dat je per oog 1 wattenschijfje gebruikt en dan 's ochtends en 's avonds gebruikt. Dan zijn dan 4 stuks per dag. 4 x 14 = 56 stuks. Dus dan moet je aan 100 stuks meer dan genoeg hebben. Dan kun je er bijna 8 per dag gebruiken.
Maar als ik een beetje tel. 2 weken = 14 dagen. Zeg dat je per oog 1 wattenschijfje gebruikt en dan 's ochtends en 's avonds gebruikt. Dan zijn dan 4 stuks per dag. 4 x 14 = 56 stuks. Dus dan moet je aan 100 stuks meer dan genoeg hebben. Dan kun je er bijna 8 per dag gebruiken.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik maak mij alleen s'avonds op, ben gelukkig niet zo modepopje die perse in de make up aan het zwembad/strand ligt.
Er zijn ook altijd avonden dat ik gewoon geen zin heb om me op te maken en buiten mijn gezicht met creme in te smeren niks op doe behalve parfum dan anders meur ik zo.
Er zijn ook altijd avonden dat ik gewoon geen zin heb om me op te maken en buiten mijn gezicht met creme in te smeren niks op doe behalve parfum dan anders meur ik zo.
Gast- Gast
Maple schreef:2 weken zijn 14 dagen. 100/14= 7 pads per dag. Moet wel goedkomen lijkt mij...
Oh maar dat geloof ik ook wel, maar stel als ik kies om dat dus mee te nemen en het is niks dan zit ik daarmee en heb verder niks.
Gast- Gast
Dan red je het echt wel! Let alleen op dat die pads vaak ontzettend vet zijn. Ik vind dat zelf geen prettige manier van schoonmaken, omdat je gezicht ook echt vet wordt. Dus dan moet je of nog met een doekje er over heen of je gezicht nog met zeep wassen, om het weer te ontvetten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ik gebruik altijd van die doekjes trouwens, die vind ik onwijs fijn, vooral van de Hema.
Marin- Lady Post-a-lot
Weet niet waar je heen gaat, maar daar hebben ze anders misschien ook wel watjes&make-up remover?
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik vind persoonlijk die oliepads niet fijn werken! Ik gebruik zelf altijd olijfolie en vochtige wattenschijfjes maar op vakantie is dat inderdaad niet echt handig (wel goedkoop! ). Dan vind ik de doekjes van de HEMA fijn en makkelijk!
Waar gaat de reis naar toe? Alvast een fijne vakantie!
Gast- Gast
Die dingen zijn daar ook wel te koop mocht je aan 7 pads per dag niet genoeg hebben
Gast- Gast
Joy_ schreef:Dan red je het echt wel! Let alleen op dat die pads vaak ontzettend vet zijn. Ik vind dat zelf geen prettige manier van schoonmaken, omdat je gezicht ook echt vet wordt. Dus dan moet je of nog met een doekje er over heen of je gezicht nog met zeep wassen, om het weer te ontvetten.
Ik houd van vet, ben het zelf ook .
Daarna was ik me gezicht altijd met een warm washandje dus is geen problemo.
Daarna smeer ik me gezicht altijd in met creme en ga dan toch slapen.
Gast- Gast
Ik vind die pads ook niet echt fijn. Ik heb doekjes van de action, die zijjn super fijn. Iets van 80 cent ofzo
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Joan schreef:Ik vind persoonlijk die oliepads niet fijn werken! Ik gebruik zelf altijd olijfolie en vochtige wattenschijfjes maar op vakantie is dat inderdaad niet echt handig (wel goedkoop! ). Dan vind ik de doekjes van de HEMA fijn en makkelijk!
Olijfolie lijkt me niet zo fijn voor je lijf/gezicht, voel ik me net ene oliebol ofzo haha/
Maak jij je ogen niet schoon met wattenschijven da's toch veel handiger dan staafjes?
Mexico en dank je.
Daar kopen kan, maar ben liever hier al goed voorbereid.
Gast- Gast
Als ze jou fijn lijken, zou ik ze gewoon gebruiken! zeker in combi met een washandje en nachtcreme. Dat kan vast wel!
Marin- Lady Post-a-lot
Denk dat ik er per avond zeker 2 a 3 per oog nodig zal hebben anders gaat het er echt niet af en opzich doe ik mascara echt niet overdreven dik op.
Vraag me alleen af of ik dan niet met van die klonten rond loop de volgende dag .
s'Ochtends was ik me gezicht ook altijd en doe dan creme op.
Eigenlijk was ik me gezicht 3x per dag.
* s'Ochtends en dan insmeren met creme
* Eind van de middag/begin van de avond douchen, insmeren met creme
* Voor het slapen gaan, make up eraf (als ik me op heb gemaakt dan he), gezicht wassen, insmeren met creme.
Vraag me alleen af of ik dan niet met van die klonten rond loop de volgende dag .
s'Ochtends was ik me gezicht ook altijd en doe dan creme op.
Eigenlijk was ik me gezicht 3x per dag.
* s'Ochtends en dan insmeren met creme
* Eind van de middag/begin van de avond douchen, insmeren met creme
* Voor het slapen gaan, make up eraf (als ik me op heb gemaakt dan he), gezicht wassen, insmeren met creme.
Gast- Gast
Prima toch? Dan moet het goedkomen. Maar je kunt hem prima open maken en al een dag proberen hier in Nederland, zo snel is dat niet uitgedroogd, die van mij staat er al een half jaar en is nog niet uitgedroogd, want hij zit gewoon goed dicht.
Gast- Gast
Ik zou ze toch eerst even uitproberen als ik jou was. Hoewel ik goed snap dat je het dicht wil laten ivm uitdrogen.
Mijn huid is vrij gevoelig en op bepaalde producten reageert mijn huid heftig. Kruidvat doekjes en ook de oliepads van kruidvat krijg ik allemaal rode vlekjes rondom mijn ogen en mijn huid brand ook. Ondanks dat het spul voor de gevoelige huid is. Kan dus geen kwaad om even te testen of je huid er wel goed op reageert anders zit je met spul waar je huid niet goed op reageert en moet je maar nieuw spul tegen komen
Mijn huid is vrij gevoelig en op bepaalde producten reageert mijn huid heftig. Kruidvat doekjes en ook de oliepads van kruidvat krijg ik allemaal rode vlekjes rondom mijn ogen en mijn huid brand ook. Ondanks dat het spul voor de gevoelige huid is. Kan dus geen kwaad om even te testen of je huid er wel goed op reageert anders zit je met spul waar je huid niet goed op reageert en moet je maar nieuw spul tegen komen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zo'n potje met pads droogt niet snel uit hoor.
Die gaan wel een jaar mee zonder uit te drogen als je het potje los maakt.
Voor mijn vakantie had ik ze in een hersluitbare verpakking gekocht.( waar weet ik niet meer)
Maar ik vond die pads niet goed schoonmaken ik moest echt goed boenen en ze waren niet zo vettig als pads uit een potje.
Ik gebruik voor mijn oog make-up eraf te halen oogmake-up reiningsmelk van de Hema.
Op de verpakking staat voor niet waterproof make-up. Ik heb altijd waterproof mascara op en het gaat er zo vanaf. Top spul. De pads vind ik ook te vettig en heb de volgende dag vaak last van mijn ogen.
Die gaan wel een jaar mee zonder uit te drogen als je het potje los maakt.
Voor mijn vakantie had ik ze in een hersluitbare verpakking gekocht.( waar weet ik niet meer)
Maar ik vond die pads niet goed schoonmaken ik moest echt goed boenen en ze waren niet zo vettig als pads uit een potje.
Ik gebruik voor mijn oog make-up eraf te halen oogmake-up reiningsmelk van de Hema.
Op de verpakking staat voor niet waterproof make-up. Ik heb altijd waterproof mascara op en het gaat er zo vanaf. Top spul. De pads vind ik ook te vettig en heb de volgende dag vaak last van mijn ogen.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik zal wel dom zijn, maar doordat de koffer in het luchtruim zit denk ik dat het eerder uit zal drogen. Ik kan wel tegen de pads dus daarvoor hoef ik ze niet te testen.
Hmmm lastig hoor, nou heb nog ff.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik zal wel dom zijn, maar doordat de koffer in het luchtruim zit denk ik dat het eerder uit zal drogen. Ik kan wel tegen de pads dus daarvoor hoef ik ze niet te testen.
Nee joh gekkie! Dat droogt niet uit, olie kan niet eens uitdrogen! en als je ze hier nou uitprobeerd en ze drogen uit,weet je ook meteen dat ze geen 14dagen op vakantie goedblijven! Zit je daar met je droge wattenschijfjes. Maar eerlijk die 2 in 1 dingen werken nooit geweldig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Welke heb je dan? ik heb zo'n potje van het kruidvat met oliewatjes en heb hem al 4-5 weken geleden opengemaakt en ze zijn nog niet uitgedroogd.2CKC2 schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zal wel dom zijn, maar doordat de koffer in het luchtruim zit denk ik dat het eerder uit zal drogen. Ik kan wel tegen de pads dus daarvoor hoef ik ze niet te testen.
Nee joh gekkie! Dat droogt niet uit, olie kan niet eens uitdrogen! en als je ze hier nou uitprobeerd en ze drogen uit,weet je ook meteen dat ze geen 14dagen op vakantie goedblijven! Zit je daar met je droge wattenschijfjes. Maar eerlijk die 2 in 1 dingen werken nooit geweldig.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Welke heb je dan? ik heb zo'n potje van het kruidvat met oliewatjes en heb hem al 4-5 weken geleden opengemaakt en ze zijn nog niet uitgedroogd.2CKC2 schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zal wel dom zijn, maar doordat de koffer in het luchtruim zit denk ik dat het eerder uit zal drogen. Ik kan wel tegen de pads dus daarvoor hoef ik ze niet te testen.
Ik doe met zo'n potje een jaar en dan zijn ze nog steeds erg vochtig.
Ik heb ze vorig jaar ook mee gehad op vakantie. Ze drogen echt niet uit hoor
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor make-up gebruik jij?
» Wat draag jij voor make up?
» Wat heb je nu voor make-up op?
» wat voor make up?
» Wat voor make-up gebruik jij?