Wat is de leukste/mooiste dierentuin voor kinderen?
+20
Droopy28
Rush
zwaai zwaai
May
Sjaantje
Caroow
Coco
M@niek
Spring
Lovely
Raindrop
Lady Starstruck
Roodkapje
Lejow
blondje1313
Happydobby
Jezzie
Marin
Schaapke
Mamsie
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is de leukste/mooiste dierentuin voor kinderen?
Caroow schreef:M@niek schreef:Schaapke schreef:Ik zou zeggen: Burgers Zoo in Arnhem. Zowel met mooi weer, als met slecht weer heb je daar een hoop te doen. Buiten alle dieren bekijken, binnen de bush, woestijn en waterwereld. Ook hebben ze heel veel verblijven van dieren die je binnen kan bekijken.
+1
Ik heb even geen idee hou oud jouw kinderen zijn, maar Burgers Zoo is met een buggy volgens mij niet zo handig. Een vriendin van mij vertelde dat, maar die heeft dan ook een tweelingbuggy.
Hoezo niet dan?
Of ja, een tweelingbuggy binnen in in de Bush is idd niet te doen, door de smalle paden, maar volgens mij valt het met een normale buggy overal wel mee. En persoonlijk ga ik dat benauwde hok niet met kleine kinderen binnen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Het ging meer over de paden buiten, die zo ongelijk zijn, heuveltje op, heuveltje af. Maar opeens begin ik te twijfelen of ze er niet was toen het glad was buiten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Qua rolstoelen weet ik dat Burgers inderdaad niet handig is. Zowel niet voor mijzelf als voor degene die de sjaak is om mij te duwen. Maar goed, ik ben in mijn rolstoel natuurlijk wel wat zwaarder (ong. 70kg bij elkaar) dan een buggy. Maar het is inderdaad erg heuvelachtig daar!Caroow schreef:Het ging meer over de paden buiten, die zo ongelijk zijn, heuveltje op, heuveltje af. Maar opeens begin ik te twijfelen of ze er niet was toen het glad was buiten.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Biancy schreef:Ik zou zelf kiezen voor Emmen, met yucatan. Een supergaaf indoor speelterrein.
+1
Gast- Gast
Birgit schreef:Biancy schreef:Ik zou zelf kiezen voor Emmen, met yucatan. Een supergaaf indoor speelterrein.
+1
Absoluut, ik was er laatst en vond het jammer dat de yucatan er nog niet was toen ik klein was :-)
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
@May,
mijn vriend en ik zijn vorig jaar gewoon ff het speelterrein op gegaan haha. Prachtig!
mijn vriend en ik zijn vorig jaar gewoon ff het speelterrein op gegaan haha. Prachtig!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ja het is echt heel mooi gedaan allemaal! Vind het alleen jammer dat er in dat deel van de dierentuin erg weinig dieren nog zijn.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Happydobby schreef:Ouwehands dierenpark. De speeltuin die ze daar hebben is echt geweldig!
Ik vind Ouwehands zelf niet zo leuk meer. Ik ben er te vaak geweest. Ik woon er dichtbij vandaar. Maar de Ravotaapia is voor kinderen heel erg leuk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wij zijn vandaag naar Ouwehands dierenpark geweest, dat is echt een aanrader, erg leuk en hele gave speeltuinen vooral ravotaapia is super!! Dus met 3 jongens is dat zeker leuk.
Gast- Gast
Ik vind dierenpark Amersfoort een super mooi park voor kinderen. Er zijn veel kleine speeltuintjes tussendoor en ook routes die kinderen zelf kunnen lopen (dus ergens een paadje in en dan een meter of 10 verder weer 'tevoorschijn komen' . Ook zijn er soms shows en rijd er een kindertreintje in het park.
Bij de dieren zijn er ook veel extra opstapjes zodat kleine kinderen het ook goed kunnen zien. Het is misschien niet het aller mooiste park, maar wel erg goed ingericht voor kinderen.
Bij de dieren zijn er ook veel extra opstapjes zodat kleine kinderen het ook goed kunnen zien. Het is misschien niet het aller mooiste park, maar wel erg goed ingericht voor kinderen.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zag een Marktplaatsaanbieding voor Dierenrijk een park vlakbij Eindhoven. Nu voor de helft van de prijs.. 7,50 pp. Ziet er ook uit als een leuk dierenpark.
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Door de goede verhalen ben ik vorig jaar naar Blijdorp geweest en ik vond het ENORM tegenvallen!
Ik vond het allemaal oud, smerig en onhandig opgezet.
Ik vind Burgers Zoo en Ouwehands dierenpark erg leuk! Ook Emmen vind ik een mooi park.
Ik vind Burgers Zoo en Ouwehands dierenpark erg leuk! Ook Emmen vind ik een mooi park.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben vorig jaar voor het eerst in jaren weer een keertje naar Blijdorp geweest, maar ik vond het ook erg tegenvallen. Nu was het ook belachelijk druk die dag, dus misschien tekent dat mijn mening wel erg. Wat mij als volwassene tegenviel was het gebrek aan een route, we hebben daardoor niet alles gezien (want op een gegeven moment ben ik ook wel klaar met telkens op een plattegrond kijken).
Met kinderen lijken mij Burgers zoo en Ouwehand leuker. En gezien het Hollandse weer is dan misschien Ouwehand het leukste omdat de speeltuin daar binnen is.
Met kinderen lijken mij Burgers zoo en Ouwehand leuker. En gezien het Hollandse weer is dan misschien Ouwehand het leukste omdat de speeltuin daar binnen is.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Serpentijn schreef:Door de goede verhalen ben ik vorig jaar naar Blijdorp geweest en ik vond het ENORM tegenvallen!
Oud??? Ze zijn alles onwijs aan het vernieuwen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind Emmen heel erg leuk. Vooral het nieuwe gedeelte, met de pinguins (Daar kwam ik erachter dat mijn man bang is voor pinguins )
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Lejow schreef:Serpentijn schreef:Door de goede verhalen ben ik vorig jaar naar Blijdorp geweest en ik vond het ENORM tegenvallen!
Oud??? Ze zijn alles onwijs aan het vernieuwen!
Dus of het was oud, of een bouwput.
Het enige wat ik er netjes uit vond zien was het giraffen verblijf.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Burgers Zoo vind ik zelf het leukste park. Leuk als het slecht weer is in de overdekte Bush en Dessert. Maar inderdaad met een buggy wellicht niet de meest comfortabele? Ik heb er nooit echt op gelet maar hebben ze daar geen rolstoelvriendelijke route?
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Dat park is net een kinderboerderij. Ik vond het echt helemaal niet leuk.Marina27 schreef:Ik zag een Marktplaatsaanbieding voor Dierenrijk een park vlakbij Eindhoven. Nu voor de helft van de prijs.. 7,50 pp. Ziet er ook uit als een leuk dierenpark.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mooiste dierentuin?
» Leukste dierentuin?
» Wat is de leukste dierentuin van nederland?
» nav wat is het mooiste/leukste...
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Leukste dierentuin?
» Wat is de leukste dierentuin van nederland?
» nav wat is het mooiste/leukste...
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: