Vakantieveilingen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantieveilingen
Ik ben aan het kijken voor een weekendje bungalow, maar het zijn vaak 4 of 6 persoonsbungalows, en wij zijn met z'n 3en.
Nu word er aangegeven dat je bijv. per lakenpakket of heffingen een x bedrag per persoon betaald... betaal je dan voor de personen met wie je gaat? Of voor het aantal mensen wat in het huisje kan/mag?
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk geformuleerd is
Nu word er aangegeven dat je bijv. per lakenpakket of heffingen een x bedrag per persoon betaald... betaal je dan voor de personen met wie je gaat? Of voor het aantal mensen wat in het huisje kan/mag?
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk geformuleerd is
Gast- Gast
Re: Vakantieveilingen
Voor het aantal personen met wie je bent toch?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Voor het aantal personen met wie je bent toch?
Ja, zeker weten.
Gast- Gast
Nee voor het aantal mensen dat er in het huisje kan.. Was laatst ook een topic over, die persoon moest ook voor 6 personen betalen terwijl ze met 2 of 3 waren..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou wel erg krom zijn.AngelNyn schreef:Nee voor het aantal mensen dat er in het huisje kan.. Was laatst ook een topic over, die persoon moest ook voor 6 personen betalen terwijl ze met 2 of 3 waren..
Voor zover ik weet is het ook gewoon met het aantal personen dat je komt hoor, dat was bij ons toch (ook al is dat inmiddels alweer 5 jaar geleden haha)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Dat zou wel erg krom zijn.AngelNyn schreef:Nee voor het aantal mensen dat er in het huisje kan.. Was laatst ook een topic over, die persoon moest ook voor 6 personen betalen terwijl ze met 2 of 3 waren..
Voor zover ik weet is het ook gewoon met het aantal personen dat je komt hoor, dat was bij ons toch (ook al is dat inmiddels alweer 5 jaar geleden haha)
Dit ging specifiek over vakantieveilingen.nl he..
TukTuk- Ratel
Ah oké, dat van mij niet haha .AngelNyn schreef:
Maar dan nog.. Ook al heb je dat 'gewonnen' op vakantieveilingen, dan moet je toch nog een datum boeken bij het desbetreffende bungalowpark? Dus dan moet je toch nog doorgeven met hoeveel personen je komt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ah oké, dat van mij niet haha .AngelNyn schreef:
Maar dan nog.. Ook al heb je dat 'gewonnen' op vakantieveilingen, dan moet je toch nog een datum boeken bij het desbetreffende bungalowpark? Dus dan moet je toch nog doorgeven met hoeveel personen je komt?
Ik kan dat topic niet meer vinden, maar daar ging het dus ook over vakantieveilingen en die persoon moest dus ook de volle mep betalen geloof ik..
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Nee voor het aantal mensen dat er in het huisje kan.. Was laatst ook een topic over, die persoon moest ook voor 6 personen betalen terwijl ze met 2 of 3 waren..
Dat is echt niet zo. Je krijgt beddengoed voor het aantal personen dat er is. Stel je hebt een bungalow voor 6 personen, maar komt met 4 mensen. Dan betaal je wel de prijs voor een bungalow met 6 personen, dat is gewoon de huurprijs. Maar die pakketten gaan per persoon. Dus met 4 mensen in een bungalow voor 6, betaal je voor 4 pakketten.
Maar ik weet, nu ik er zo over nadenk, ook niet zeker of vakantieveilingen een addertje onder het gras heeft in deze.
Gast- Gast
Ik weet het verder niet hoor, maar ik zou het wel belachelijk vinden als het wel zo is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Gevonden:
https://yescafe.actieforum.com/t10265p15-vakantieveilingen
Halverwege de eerste pagina, maar lees nu pas het andere berichtje dat VV het uiteindelijk wel heeft aangepast, sorry die post heb ik toen niet meer gezien. weet dus niet wat VV standaard aanhouden?
https://yescafe.actieforum.com/t10265p15-vakantieveilingen
Halverwege de eerste pagina, maar lees nu pas het andere berichtje dat VV het uiteindelijk wel heeft aangepast, sorry die post heb ik toen niet meer gezien. weet dus niet wat VV standaard aanhouden?
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: