Vakantieveilingen
+6
Jeanette
Gioia
Middleme
Lejow
Ella
Magenta
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantieveilingen
Ik ben een beetje aan het rondneuzen en het valt me op dat mensen vaak heel hoog inzetten of verhogen.
Hebben jullie weleens geboden?
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Re: Vakantieveilingen
Ik heb regelmatig wat geboden en uiteindelijk 'gewonnen'.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer wat gewonnen, maar dat was niet iets heel bijzonders. Op vakanties e.d. zal ik niet snel bieden. Vind de voorwaarden daarvoor soms iets te vaag.
Gast- Gast
Er zitten her en der ook mods tussen die de prijs opdrijven.
Wij bieden zo nu en dan wel eens op hotelovernachtingen.
Wij bieden zo nu en dan wel eens op hotelovernachtingen.
Gast- Gast
Ja op zoveel.
Fotoshoot, musicals, dierentuin kaartjes, en ook een vakantie naar Italie.
Prima geregeld allemaal en aaalltijd uitzoeken wat de normale prijs is.
Fotoshoot, musicals, dierentuin kaartjes, en ook een vakantie naar Italie.
Prima geregeld allemaal en aaalltijd uitzoeken wat de normale prijs is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja geregeld, maar ik bekijk van te voren wel goed de voorwaarden en de "originele" prijs.
Gast- Gast
Ik ga volgende week voor het eerst naar iets van wat ik met vakantieveilingen heb "gewonnen". Een hele dag sauna, allerlei soorten baden e.d+een massage van een halfuur voor 2 personen voor 30 euro.
Gast- Gast
Magenta schreef:Ik ben een beetje aan het rondneuzen en het valt me op dat mensen vaak heel hoog inzetten of verhogen.
Wat jij opnoemt zie ik ook vaak gebeuren. Afijn, gewoon gaan tot wat je max in je hoofd hebt en daarbij inderdaad van tevoren uitzoeken hoeveel het max. kost!
Via VV heb ik oa. dagjes naar S.nowworld, Z.waluwhoeve, vakantie en voor mn vriend een dag op een racecircuit gewonnen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb een bepaald budget in mijn hoofd en daar ga ik sowieso niet overheen. Ik ben op zoek naar een weekendje weg.Middleme schreef:Magenta schreef:Ik ben een beetje aan het rondneuzen en het valt me op dat mensen vaak heel hoog inzetten of verhogen.
Wat jij opnoemt zie ik ook vaak gebeuren. Afijn, gewoon gaan tot wat je max in je hoofd hebt en daarbij inderdaad van tevoren uitzoeken hoeveel het max. kost!
Via VV heb ik oa. dagjes naar S.nowworld, Z.waluwhoeve, vakantie en voor mn vriend een dag op een racecircuit gewonnen.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ik heb ook wel eens geboden. En dan denk je dat je de hoogste bieder bent en dan net 5 seconden voor afloop is net iemand anders iets hoger . Maar ik heb laatst een Dr. Fish arrangement gewonnen, ben benieuwd!
Ik kijk inderdaad ook altijd wel van te voren wat je precies krijgt als je biedt en bied ook nooit hoger dan de prijs die ik er maximaal voor over heb.
Ik kijk inderdaad ook altijd wel van te voren wat je precies krijgt als je biedt en bied ook nooit hoger dan de prijs die ik er maximaal voor over heb.
Gioia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 20
Registratiedatum : 24-09-12
Ik heb er gisteren nog een paar daagjes Parijs gescoord!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Gioia schreef:Ik heb ook wel eens geboden. En dan denk je dat je de hoogste bieder bent en dan net 5 seconden voor afloop is net iemand anders iets hoger . Maar ik heb laatst een Dr. Fish arrangement gewonnen, ben benieuwd!
Daarom bied ik sowieso pas in de laatste seconde.
Eerder heeft geen zin.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kijk er ook regelmatig en bied ook op dingen waar ik graag naar toe wil/wil doen.Ook vaak genoeg "gewonnen", erg leuk om op goedkope manier wat dingen te ondernemen. Vaak kijk ik zelf eerst even wat iets normaal kost en dan ga ik niet hoger dan een bepaald bedrag. Vind mensen die uit het niets heel hoog bieden een beetje irritant altijd! meestal hebben ze zichzelf ermee want had iets veel goedkoper weg gekund.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Ik bied ook wel eens, meestal voor de Zwaluwhoeve of uiteten hier in de omgeving. Wou ook kaartjes voor de Apenheul bestellen maar mensen bieden zo belachelijk veel dat het bijna niets meer scheelt qua korting.
Gewoon even wat veilingen in de gaten houden en dan weet je wat men ervoor betaald, en altijd goed kijken wat het normaal kost. Sommige mensen betalen meer als dat het normaal kost
Gewoon even wat veilingen in de gaten houden en dan weet je wat men ervoor betaald, en altijd goed kijken wat het normaal kost. Sommige mensen betalen meer als dat het normaal kost
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Je hebt ook nog een andere veilingsite, Ticketveiling.nl Daar staan soms ook nog wel leuke dingen tussen
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Ja, ik heb er ook al wel eens geboden en gewonnen. Maar ik kijk ook altijd eerst wat de originele prijs is en wat de deal precies inhoudt. Ik heb ook al vaak gemerkt dat sommige mensen echt hoog bieden soms, maar ik gok dan maar dat dat mods zijn ofzo haha. Soms staat het op 20 euro en gaat ineens iemand 40 euro bieden ofzo. Ik bied sowieso altijd pas in de laatste seconden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: