DagCafé
+25
Champagne
Snoes
Rovine
Serena
Jeanette
Rush
VeryCherry
Cupcake
Caroow
Pandora
Erin
Chocolate Cookie
Suus
SleepingBeauty
Burn
Jordana
Jade
Flippin' Bitch
Bimbam
Lavendel
Lotus
May
sonly
Blair
Tania
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik heb het trouwens freakin' koud hier. Alleen geen zin om op te staan en de airco uit te zetten...
Gast- Gast
Ik ben er ook weer! M'n benen doen zo'n pijn vandaag
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat heb ik gewoon, als ik vermoeid ben enzo. Dan werkt m'n lichaam niet zo mee. Heb al even geslapen vanmiddag, maar gaat niet echt over.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja is ook vervelend, gewoon zo'n zeurderige pijn door m'n hele lichaam eigenlijk.
Moet komende week maar goed uitrusten, voor Brugge volgend weekend.
Moet komende week maar goed uitrusten, voor Brugge volgend weekend.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja weekendje weg met m'n vriend
Oh en een leuker berichtje: Vanochtend had hij PP S geschreven in de beslagen badkamerspiegel terwijl ik onder de douche stond
Maple, wat suf trouwens dat je het daar zo koud hebt. Airco in hotels kan zo koud zijn ja!
Oh en een leuker berichtje: Vanochtend had hij PP S geschreven in de beslagen badkamerspiegel terwijl ik onder de douche stond
Maple, wat suf trouwens dat je het daar zo koud hebt. Airco in hotels kan zo koud zijn ja!
Marin- Lady Post-a-lot
Kan vriendje niet je benen masseren?
Ik heb net keihard m'n hoofd gestoten toen ik een busje uit stapte. Had m'n zonnebril bovenop m'n hoofd staan en die werd even vol in m'n hoofdhuid gedrukt, auw
Ik heb net keihard m'n hoofd gestoten toen ik een busje uit stapte. Had m'n zonnebril bovenop m'n hoofd staan en die werd even vol in m'n hoofdhuid gedrukt, auw
Gast- Gast
Maple schreef:Kan vriendje niet je benen masseren?
Ik zie 'm pas dinsdag weer, op kraambezoek bij z'n zus haha
En au dat is niet leuk! Is je zonnebril nog wel heel?
Marin- Lady Post-a-lot
Zojuist voor € 400,- boodschappen gedaan bij de Makro ... mijn schoonouders hebben betaald, zijn boodschappen voor hun en voor ons boodschappen die duur zijn (luiers, wc-papier, tandpasta, vlees, schoonmaakmiddel, kattenvoer etc.). Ik voel me echt heel schuldig dat ik ze zo op kosten jaag ....
Gast- Gast
Maple schreef:Ehh... ja, bril was nog heel maar kom nu tot de conclusie dat ik 'm kwijt ben
Hahaha sukkel.
Marin- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Zojuist voor € 400,- boodschappen gedaan bij de Makro ... mijn schoonouders hebben betaald, zijn boodschappen voor hun en voor ons boodschappen die duur zijn (luiers, wc-papier, tandpasta, vlees, schoonmaakmiddel, kattenvoer etc.). Ik voel me echt heel schuldig dat ik ze zo op kosten jaag ....
Hebben ze gewoon aangeboden te betalen? Want dan zou ik 't gewoon lekker aannemen joh. Het scheelt jullie weer geld, en jullie hebben weer een voorraadje.
Marin- Lady Post-a-lot
Zo, ik ben er ook weer even Net boodschappen gedaan en nu liggen onze kittens heel schattig samen te slapen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja best wel he. En je vindt me vast een nog grotere sukkel nu ik zeg dat hij gewoon in m'n tas zatJoy_ schreef:Maple schreef:Ehh... ja, bril was nog heel maar kom nu tot de conclusie dat ik 'm kwijt ben
Hahaha sukkel.
Alex, wat lief van je schoonouders!!
Gast- Gast
Lex: Wat ontzettend lief van je schoonouders. En ik snap je schuldgevoel wel lieverd maar jullie kunnen er nu ook niks aan doen !!
Zo ik ben weer thuis en al gedouched en klaar gemaakt voor het volgende feestje
Zo ik ben weer thuis en al gedouched en klaar gemaakt voor het volgende feestje
Gast- Gast
Lief van je schoonouders, Alex
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: