Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Champagne
Snoes
Rovine
Serena
Jeanette
Rush
VeryCherry
Cupcake
Caroow
Pandora
Erin
Chocolate Cookie
Suus
SleepingBeauty
Burn
Jordana
Jade
Flippin' Bitch
Bimbam
Lavendel
Lotus
May
sonly
Blair
Tania
29 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:41

Jordana schreef:DIe moeder volgende week.. 2 x 21 is ook 42.. Maar omg...
Ik snap zulke jongens niet helemaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:41

Ik moet trouwens bekennen dat mijn ex mij ook helemaal niet zo grappig vond en mijn humor vaak niet begreep, dus dat ik ook wel ooit van mijn principes afstap. Maar goed: hij is ook niet voor niets mijn ex natuurlijk!

Maar goed: het was dus geen erg leuke grap. Of had je er in fitte toestand wel echt om gelachen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 10:41

Maura schreef:
Joy_ schreef:
Maura schreef:
Joy_ schreef:
Maura schreef:Jeej! Wat ben je slank, Joy. Of zeg ik nu iets verkeerd, bedenk ik me achteraf. laughcry

Tja ik heb toch echt nog steeds maat 42 raar genoeg. Maar begin wel meer taille terug te krijgen ja! Maar thanks dat doet me goed!


En Tea, don't judge a book by its cover.. Jij dacht dat ik lief was angel
Graag gedaan en ik meen het echt. Want het staat je goed! En het lijkt daadwerkelijk alsof je heel erg veel bent afgevallen. En ik weet dat je bent afgevallen. Daar niet van. Kijk, ik weet niet hoe ik juist moet reageren haha.

Ja klopt, ik ben nu 7 kilo afgevallen! Hoe gaat het met jou? Ik zie het zelf ook hoor, ik ben echt zoooo blij dat ik weer een taille heb. Maar ik ben er nog lang niet. Nu nog m'n bovenarmen, m'n kont en m'n kin.

Ik zit er echt nog niet lekker in. Ik mag allang blij zijn dat ik vier kg kwijt ben. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nog één poging mag wagen met mijn eigen dieet en dat als het niet lukt, dat ik dan maar aan de Cambridge moet. Dat laatste wil ik vermijdden, omdat ik het persoonlijk niet gezond vind, maar ja.... Als het nu niet gaat gebeuren, dan staat over een jaar mijn leven nog on hold. En dat kan echt neit.


Nee dat moet je echt niet doen hoor! Ik vind het schandalig dat mijn universiteit z'n naam verleend aan dat verrotte dieet!!
Ik doe eigenlijk nu niets en ik val toch af. Ik ben compleet gestopt met snoepen en tussendoortjes eten, maar eet soms wel 2x per dag warm.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow vr 9 sep 2011 - 10:41

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Joan schreef:Ahww, Tea! Slaap je dan wel lekker?

Juist wel, ik kies er zelf voor. Mijn vriend is aan de zuip en hij gaat dan snurken, en dan heb ik een kutnacht en ben ik morgen doodmoe haha. Ik gooi hem in de logeer :P


Oh ik slaap juist beter als m'n vriend snurkt. Ik ben raar.

Ik vind het echt heerlijk slapen als mijn vriend snurkt. Helaas gebeurd dat bijna nooit, hij knarsetand, dat is pas vervelend! Om het te stoppen stop ik dan een stukje pink in zijn mond en word ik wakker sochtends met een oma-vinger.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:41

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Joan schreef:Ahww, Tea! Slaap je dan wel lekker?

Juist wel, ik kies er zelf voor. Mijn vriend is aan de zuip en hij gaat dan snurken, en dan heb ik een kutnacht en ben ik morgen doodmoe haha. Ik gooi hem in de logeer :P


Oh ik slaap juist beter als m'n vriend snurkt. Ik ben raar.

Oh je bent er nog! Ja, zo raar ben jij XD

Ik slaap lekker als het hard regent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:41

Ik ga ontzettend een spelbreker zijn, maar ik ga 9/11 op SBS kijken. Het heeft me destijds zo aangegrepen, dat ik rond deze tijd, elk jaar opnieuw, naar elke docu moet kijken dat maar op de televisie komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:42

Caroow schreef:
Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Joan schreef:Ahww, Tea! Slaap je dan wel lekker?

Juist wel, ik kies er zelf voor. Mijn vriend is aan de zuip en hij gaat dan snurken, en dan heb ik een kutnacht en ben ik morgen doodmoe haha. Ik gooi hem in de logeer :P


Oh ik slaap juist beter als m'n vriend snurkt. Ik ben raar.

Ik vind het echt heerlijk slapen als mijn vriend snurkt. Helaas gebeurd dat bijna nooit, hij knarsetand, dat is pas vervelend! Om het te stoppen stop ik dan een stukje pink in zijn mond en word ik wakker sochtends met een oma-vinger.

Dat doet hij ook, knarsetanden. En constant draaien. En praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:42

Maura schreef:Ik ga ontzettend een spelbreker zijn, maar ik ga 9/11 op SBS kijken. Het heeft me destijds zo aangegrepen, dat ik rond deze tijd, elk jaar opnieuw, naar elke docu moet kijken dat maar op de televisie komt.

Ik kijk ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie vr 9 sep 2011 - 10:43

June schreef:Ik moet trouwens bekennen dat mijn ex mij ook helemaal niet zo grappig vond en mijn humor vaak niet begreep, dus dat ik ook wel ooit van mijn principes afstap. Maar goed: hij is ook niet voor niets mijn ex natuurlijk!

Maar goed: het was dus geen erg leuke grap. Of had je er in fitte toestand wel echt om gelachen?
In een fitte toestand had ik het denk ik wat grappiger kunnen zeggen waardoor het ook echt wel leuk kon zijn...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 10:43

Caroow schreef:

En Joy, ben je al dronken?

Nee, ik ben heel keurig precies na 2 glaasjes gestopt zodat ik net aangeschoten ben smile Bovendien is vriend nuchter omdat ie moest rijden dus dat is niet leuk..Dan word ik liever samen strontlazarus, maar dan komt er weer geen seks. Dat was zo grappig, hadden we een van onze eerste keren dat we samen sliepen..Waren we ook dronken, en wij kwamen thuis..doken het bed in, keken elkaar aan en zeiden welterusten, en draaiden ons om. Muhaha, verse liefde. Heerlijk juist, dat dat kan.

En nee, vriend's ETA is 0.00


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow vr 9 sep 2011 - 10:43

Praten doet hij niet, dat doe ik. Ik ben snachts verslaggever van mijn eigen dromen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 10:44

Tea-Leaf schreef:Dat doet hij ook, knarsetanden. En constant draaien. En praten.

Wat een energiek type. Mijn vriend is niet wakker te krijgen! Maar snurken doet ie wel. Vind ik alleen dus niet erg, fijn juist.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:44

Caroow schreef:Praten doet hij niet, dat doe ik. Ik ben snachts verslaggever van mijn eigen dromen.

Geef je ook antwoord als iemand je wat vraagt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Erin vr 9 sep 2011 - 10:44

Ik ben er weer eventjes
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:45

Ik moet écht mijn Digitenne laten maken. Ik heb al drie maanden geen tv. Maar goed, toen ik naar de KPN-winkel ging om te vragen hoe ze dat konden maken, bleek dat ze dan naar je huis komen en je kastje fixen. Toen ik vroeg of mijn tv dan ook moest werken, keek die man heel raar en zei: "Eh ja.. dat lijkt me wel handig." Dus toen heb ik eerst maar mijn tv gemaakt.

Oké, ik ga binnenkort écht KPN weer bellen pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 10:45

Ik droomde laatst trouwens dat m'n vriend en m'n zus samen bezig waren. Toen was ik zooooooo kwaad in m'n slaap op m'n zusje dat ik haar aan haar haren naar buiten sleepte en in de sneeuw (??) gooide. Maar op m'n vriend was ik niet boos.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow vr 9 sep 2011 - 10:45

Ik heb opeens honger!

Ik heb vanochtend een ontbijtje van de Mac gegeten, en om half 5 warm eten, dus best logisch. Maar ik voel me te ziek om eten te gaan pakken laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:46

Chocolate Cookie schreef:
In een fitte toestand had ik het denk ik wat grappiger kunnen zeggen waardoor het ook echt wel leuk kon zijn...

Maar je hebt dit ook al vaker gehad bij hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 10:46

June schreef:Ik moet écht mijn Digitenne laten maken. Ik heb al drie maanden geen tv. Maar goed, toen ik naar de KPN-winkel ging om te vragen hoe ze dat konden maken, bleek dat ze dan naar je huis komen en je kastje fixen. Toen ik vroeg of mijn tv dan ook moest werken, keek die man heel raar en zei: "Eh ja.. dat lijkt me wel handig." Dus toen heb ik eerst maar mijn tv gemaakt.

Oké, ik ga binnenkort écht KPN weer bellen pirat

Pff ik heb jaren zonder tv geleefd, maar nu zou ik echt niet meer zonder kunnen! Gauw laten maken joh, er is zo veel leedvermaak op tv laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Caroow vr 9 sep 2011 - 10:46

Tea-Leaf schreef:
Caroow schreef:Praten doet hij niet, dat doe ik. Ik ben snachts verslaggever van mijn eigen dromen.

Geef je ook antwoord als iemand je wat vraagt?

Ja hoor. En als mijn vriend telefoon krijgt ga ik ook meedoen in het gesprek. Ik ben heel gezellig als ik slaap.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:47

Tea-Leaf schreef:
Maura schreef:Ik ga ontzettend een spelbreker zijn, maar ik ga 9/11 op SBS kijken. Het heeft me destijds zo aangegrepen, dat ik rond deze tijd, elk jaar opnieuw, naar elke docu moet kijken dat maar op de televisie komt.

Ik kijk ook.

Ik blijf het gewoon zo erg vinden.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie vr 9 sep 2011 - 10:47

June schreef:
Chocolate Cookie schreef:
In een fitte toestand had ik het denk ik wat grappiger kunnen zeggen waardoor het ook echt wel leuk kon zijn...

Maar je hebt dit ook al vaker gehad bij hem?
Ja eerder deze week nog...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jordana vr 9 sep 2011 - 10:48

Maar ik ga jullie denk ik zo verlaten.. Hahaha ga slapen

Morgen boodschappen doen (vroeg :S) En daarna weer nieuwe werkkleding in een kledingboetiek passen.. Ooowww heerlijk casual kleding krijgen van de zaak Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:48

Joy_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Dat doet hij ook, knarsetanden. En constant draaien. En praten.

Wat een energiek type. Mijn vriend is niet wakker te krijgen! Maar snurken doet ie wel. Vind ik alleen dus niet erg, fijn juist.

Ach, ik word er soms echt niet goed van laughcry Als hij heeft gezopen en hij gaat er 's nachts uit om te plassen moet ik hem altijd volgen, anders gaat het niet goed. Hij slaapwandelt dan.

Dieptepunt: ik kom 's ochtends beneden. Licht in woonkamer aan, tv aan, licht in gang aan, licht in wc aan, licht in keuken aan.. Achterdeur open, deurtje van de oven open. Ontdooide pizza op t aanrecht. Spoor van kleren vanaf de bank tot de slaapkamerdeur, meneer in bed met 1 sok aan en verder niks.

Hij is ook wel eens 's nachts gaan douchen, en dacht dat de waskamer de wc was waar je 2 euro 50 moest betalen. Gelukkig kon ik hem wijsmaken dat het beneden ( onze wc zit daar ) gratis was en voorkomen dat hij in de wasdroger zou piesen.


Laatst aangepast door Tea-Leaf op vr 9 sep 2011 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 10:48

Jordana schreef:Maar ik ga jullie denk ik zo verlaten.. Hahaha ga slapen

Morgen boodschappen doen (vroeg :S) En daarna weer nieuwe werkkleding in een kledingboetiek passen.. Ooowww heerlijk casual kleding krijgen van de zaak Very Happy

Welterusten en veel plezier met kleding passen morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 29 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum