DagCafé
+25
Champagne
Snoes
Rovine
Serena
Jeanette
Rush
VeryCherry
Cupcake
Caroow
Pandora
Erin
Chocolate Cookie
Suus
SleepingBeauty
Burn
Jordana
Jade
Flippin' Bitch
Bimbam
Lavendel
Lotus
May
sonly
Blair
Tania
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Oh bijna 8 uur al Ik ga gtst kijken en op de hometrainer. Misschien tot straks en ander Storm en Snoes tot morgen!
Gast- Gast
Aloh!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja, als je met mij kletst vliegt de tijd . Nou, veel plezier en ik mss tot straks, maar ik denk eerder tot morgen! Ik sms je als ik vertrek in R. en dan zijn we rond half 1 bij Storm!Theedoosje schreef:Oh bijna 8 uur al Ik ga gtst kijken en op de hometrainer. Misschien tot straks en ander Storm en Snoes tot morgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Oh en Storm echt bedankt voor het plaatje (avatar) ben er super blij mee! iedere keer als ik hem zie denk ik ja dat is hem
Gast- Gast
Ik zit ook klaar voor gtst.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Snoes schreef:Haha ja, als je met mij kletst vliegt de tijd . Nou, veel plezier en ik mss tot straks, maar ik denk eerder tot morgen! Ik sms je als ik vertrek in R. en dan zijn we rond half 1 bij Storm!Theedoosje schreef:Oh bijna 8 uur al Ik ga gtst kijken en op de hometrainer. Misschien tot straks en ander Storm en Snoes tot morgen!
haha jaaa zeg dat hahaha EN ja is prima! Leuk dat je ook komt! Bye!
Gast- Gast
ben blij dat je hem leuk vindt!Theedoosje schreef:Oh en Storm echt bedankt voor het plaatje (avatar) ben er super blij mee! iedere keer als ik hem zie denk ik ja dat is hem
Gast- Gast
Ik voor Familie
Snoes- Lady Post-a-lot
Champagne schreef:Ik zit ook klaar voor gtst.
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hoe komt het Maple?
(En wat is het hier ruuuustig!)
(En wat is het hier ruuuustig!)
Snoes- Lady Post-a-lot
Ben je nog op vakantie? Of ben je 'gewoon' thuis en heb je vakantie?
En heb je ruzie gehad met je man?
En heb je ruzie gehad met je man?
Snoes- Lady Post-a-lot
Alweer ruzie, Maple? Lekker dan! Ben jij wel hard genoeg voor jouw man? Misschien een rare vraag, maar krijg soms het idee dat je veel te lief bent voor jouw man.
Gast- Gast
Haha, kort maar krachtig
Was het een banale ruzie of heeft het je wel geraakt?
Was het een banale ruzie of heeft het je wel geraakt?
Snoes- Lady Post-a-lot
't Ging helemaal nergens over maar ik ben inmiddels wel op het punt beland dat k gewoon véél liever thuis zou zijn dan hier en dat ik het even niet meer weet.
Gast- Gast
Hello! Ik kom ook weer even wat tijd doden
Zit Holland Got Talent te kijken, en te wachten tot m'n vriend komt, maar dat zal wel pas 12 uur worden. Hij's nu nog even naar een feestje namelijk. En hij twijfelde nogal of ie wel zou komen omdat 't zo laat werd, maar toen heb ik 'm omgekocht met zelfgemaakte chocoladecroissantjes morgenochtend voor ontbijt
Maple, da's niet goed meis. Je moet wel voor jezelf opkomen hoor! Hij bepaalt niet alleen hoe het gebeurt bij jullie thuis, je hebt samen een thuis.
Zit Holland Got Talent te kijken, en te wachten tot m'n vriend komt, maar dat zal wel pas 12 uur worden. Hij's nu nog even naar een feestje namelijk. En hij twijfelde nogal of ie wel zou komen omdat 't zo laat werd, maar toen heb ik 'm omgekocht met zelfgemaakte chocoladecroissantjes morgenochtend voor ontbijt
Maple, da's niet goed meis. Je moet wel voor jezelf opkomen hoor! Hij bepaalt niet alleen hoe het gebeurt bij jullie thuis, je hebt samen een thuis.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat is geen goed teken, liever thuis zijn dan op vakantie. Vakantie moet juist leuk en gezellig zijn
Wanneer kom je weer thuis?
Wanneer kom je weer thuis?
Snoes- Lady Post-a-lot
Moehahahaha Geniaal!Joy_ schreef:maar toen heb ik 'm omgekocht met zelfgemaakte chocoladecroissantjes morgenochtend voor ontbijt
Snoes- Lady Post-a-lot
Maple schreef:'t Ging helemaal nergens over maar ik ben inmiddels wel op het punt beland dat k gewoon véél liever thuis zou zijn dan hier en dat ik het even niet meer weet.
Moet je niet eens even wat harder zijn tegen je man? Je bent ook echt veel te lief volgens mij. Geef nou gewoon eens een grote mond en zeg hoe je er echt over denkt meis!
Gast- Gast
Woensdagochtend...
En ja, ik weet dat ik meer voor mezelf op moet komen. En normaal ben ik ook echt niet op m'n mond gevallen, maar als hij dat echt wil weet hij precies hoe hij het moet spelen dat ik als bang vogeltje in een hoekje kruip.
En ja, ik weet dat ik meer voor mezelf op moet komen. En normaal ben ik ook echt niet op m'n mond gevallen, maar als hij dat echt wil weet hij precies hoe hij het moet spelen dat ik als bang vogeltje in een hoekje kruip.
Gast- Gast
+1...Tea-Leaf schreef:Daar schrik ik echt wel van. Heb je wel een evenwichtige relatie meis?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: