Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Champagne
Snoes
Rovine
Serena
Jeanette
Rush
VeryCherry
Cupcake
Caroow
Pandora
Erin
Chocolate Cookie
Suus
SleepingBeauty
Burn
Jordana
Jade
Flippin' Bitch
Bimbam
Lavendel
Lotus
May
sonly
Blair
Tania
29 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:37

Maura schreef: cheers De helft van de dag zit erop. Nog vier uur en dan weeeeeekkkkkeeeeeennnnnndddd! cheers
Ik ook nog 4 uur werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam do 8 sep 2011 - 23:38

Storm schreef:
Bimbam schreef:

Pff, ik heb net gedoucht en wilde luchtverfrisser gebruiken als deo, lekker handig! laughcry
Lekker, ruik je naar het toilet laughcry

Whaha nee, gelukkig niet. Ik was net op tijd, stond al met dat ding in mijn handen, toen ik bedacht, hoe moet ik dit doen? (Dat ding spuit naar boven en deo naar voren, dat was mijn dilemma) Toen dacht ik, onee, shit, ik heb de verkeerde Embarassed
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:41

Daisy schreef:Tsja het voelt gewoon zo fout..
Zal het vanavond eens met W er over hebben!
Maar ik vraag me af of ik er wel recht op heb als ik zelf ontslag neem bij mijn baantje van nu, ook al weet ik dat in januari mijn contract niet verlengt word..

Als je zelf ontslag neemt, krijg je niks, volgens mij. Maar waarom wil je ontslag nemen dan? Dan heb je helemaal geen uren meer.

Heb je hiervoor meer uren gehad? Want daar hangt de hoogte van de uitkering ook van af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam do 8 sep 2011 - 23:42

Zo, ik ben aangekleed. Nog even mijn haar doen en dan maar op naar de bibliotheek en het politiebureau.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus do 8 sep 2011 - 23:44

Ik heb weer even pauze smile Nog een paar uurtjes en dan is het lekker weekend Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:47

Ik ga vanmiddag even paardrijden. Hopelijk kom ik niet weer in zo'n onvoorziene onweersbui terecht als afgelopen maandag.
Echt, ik vind onweer geweldig, maar om tijdens een plotseling opkomende knetterbui middenin het bos, met je paard te staan... Niet voor herhaling vatbaar! Ik heb meer dan een kwartier staan schuilen. De lucht was knalgeel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:50

Youandi schreef:
Als je zelf ontslag neemt, krijg je niks, volgens mij. Maar waarom wil je ontslag nemen dan? Dan heb je helemaal geen uren meer.

Heb je hiervoor meer uren gehad? Want daar hangt de hoogte van de uitkering ook van af.

Nee inderdaad als ik zelf ontslag neem dan krijg ik niks.
Ik verdien nu maar 120 euro en daar kan ik mijn eigen vaste lasten al niet eens mee betalen!
Voorheen werkte ik 20-25 uur maar iedereen moest terug op zijn contract uren en dat zijn bij mij maar 3 (was de enige mogelijk om een jaar contract te krijgen)

Ik zal volgende week eens even bij mijn leidinggevende horen, misschien kan ik mijn contract om laten zetten tot tijdelijke kracht (max 3 maanden maar wel 15 uur op papier)
En misschien kan ik hem ook wel zover krijgen dat ze mij ontslaan... want ben nu officieel zaterdagwerker en als ik op zaterdags niet meer kan dan hebben ze ook niks aan mij dus misschien dat ze me met die reden kunnen ontslaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:54

Ik hoop ook dat het droog blijft, want ik heb om 4 uur tennisles. Vanavond moet mijn vriend iets ophalen, dus ik ga met hem mee en dan eten we daar ergens een hapje. Straks nog even bij m'n moeder thee drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:21

Youandi schreef:Ik ga vanmiddag even paardrijden. Hopelijk kom ik niet weer in zo'n onvoorziene onweersbui terecht als afgelopen maandag.
Echt, ik vind onweer geweldig, maar om tijdens een plotseling opkomende knetterbui middenin het bos, met je paard te staan... Niet voor herhaling vatbaar! Ik heb meer dan een kwartier staan schuilen. De lucht was knalgeel!
Wat eng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:24

Morgen 27 graden?? Ik wilde mijn 60 denier panty aan en mijn nieuwe kniehoge laarzen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:31

Storm schreef:Morgen 27 graden?? Ik wilde mijn 60 denier panty aan en mijn nieuwe kniehoge laarzen Sad


wat???? 27 graden ? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:37

[quote="Storm"]
Youandi schreef:Ik ga vanmiddag even paardrijden. Hopelijk kom ik niet weer in zo'n onvoorziene onweersbui terecht als afgelopen maandag.
Echt, ik vind onweer geweldig, maar om tijdens een plotseling opkomende knetterbui middenin het bos, met je paard te staan... Niet voor herhaling vatbaar! Ik heb meer dan een kwartier staan schuilen. De lucht was knalgeel!
Wat eng![/quote

Zeg dat wel! Ik was blij dat mijn paard rustig bleef. Ik had die hele bui niet aan zien komen. De zon scheen, de lucht klaarde op na een regenbui en echt.. ik loop rustig het bos in en na een minuut of 10 begint het te waaien en te bliksemen! Paar flinke klappen ook! En het regende keihard! Heel plaatselijk, had ik het idee. En daar sta je dan, onder de hoge bomen. Terug kon ik ook niet, want dan moest ik over een open vlakte.. Suspect Er kwamen trouwens ook heel veel mountainbikers langs, die hadden het ook niet zien aankomen. Eentje heeft samen met me staan schuilen. Een vet gespierde vent angel Die vond het ook eng laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:38

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Morgen 27 graden?? Ik wilde mijn 60 denier panty aan en mijn nieuwe kniehoge laarzen Sad


wat???? 27 graden ? :O

Dat vind ik echt niet kunnen hoor, zo warm.

Edit: die mooie bruine laarzen die je op fb liet zien?? I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:43

Ik wil niet dat het warm wordt morgen, het is herfst, nu mag de zon wegblijven ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:44

Zo, ik zit op de bank met een glas sap (na een week heb ik daar té veel zin in) en Grenzeloos verliefd van zondag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:45

Jawel zon heerlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:46

Zon!!
Ik heb nog zooooveel zomerkleding die ik nog aldoor niet heb kunnen aandoen omdat ik dan misschien bevries angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:46

Nou er zijn wel lekkere dagen geweest Gemini Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:48

Weet jij wel hoeveel kleding ik heb Wink

Er zijn zeker redelijke dagen geweest, maar echt heel veel van meer dan 25gr en wat zon, nee....tenminste hier niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:50

Nee dat weet ik niet hoeveel jij hebt :P Heb niet heel veel van die warme dagen gehad nee, maar wel zo warm dat je echt zomerse dingen aan kon :P En ik weet niet hoe ver wij van elkaar wonen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:51

Ik doel echt op spaghetti bandjes en shortjes en teenslippers...

Ik heb mijn bikini zelfs niet een keer aangehad :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:53

Oh ja teenslippers heb ik genoeg gedragen, shortjes past bij mij niet dus nee en spagettibandjestopjes wel als ik ana het zonnen was hier...dus over algemeen toch wel hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:55

Youandi schreef:
Theedoosje schreef:
Storm schreef:Morgen 27 graden?? Ik wilde mijn 60 denier panty aan en mijn nieuwe kniehoge laarzen Sad


wat???? 27 graden ? :O

Dat vind ik echt niet kunnen hoor, zo warm.

Edit: die mooie bruine laarzen die je op fb liet zien?? I love you
Ja, die Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Serena vr 9 sep 2011 - 1:01

Pippa schreef:Ik wil niet dat het warm wordt morgen, het is herfst, nu mag de zon wegblijven ook!

Haha en iedereen maar klagen dat het zo slecht weer was/is, komt de zon eindelijk weer ga jij hem wegjagen :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:02

Serena schreef:
Pippa schreef:Ik wil niet dat het warm wordt morgen, het is herfst, nu mag de zon wegblijven ook!

Haha en iedereen maar klagen dat het zo slecht weer was/is, komt de zon eindelijk weer ga jij hem wegjagen :P

Ja, nu is het te laat! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 15 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum