Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Champagne
Snoes
Rovine
Serena
Jeanette
Rush
VeryCherry
Cupcake
Caroow
Pandora
Erin
Chocolate Cookie
Suus
SleepingBeauty
Burn
Jordana
Jade
Flippin' Bitch
Bimbam
Lavendel
Lotus
May
sonly
Blair
Tania
29 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:03

Welterusten Stuit! Succes met werken morgen!

Ik moet er eigenlijk ook zo liggen. Mijn wekker gaat rond 06.15u. Maar ik hoef en geen tien uur te werken, plus dat het morgen de laatste dag is voor het weekend. Dus ik mag iets later van mezelf. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:04

Oef, een beetje mosterd na de maaltijd van de jongen, May.

Maar ik snap hem wel een heel klein beetje. Ik zit in een situatie, waarbij dingen van het verleden nu pas uitkomen. En we hebben het moeilijk, haha. Het komt altijd wel weer goed. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:07

Oh ik snap ook wel dat hij nog dingen wil uitleggen hoor, en daar geef ik hem ook wel de ruimte voor. Maar ik ken mezelf ook goed dat als ik eenmaal echt afgeknapt ben op iemand dat er echt heeel veel moet gebeuren wil ik weer verliefd worden op die persoon.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:09

Dat heb ik ook. Als het eenmaal niet goed voelt voor mij, dan voelt het nooit meer geod voor mij. Helaas voor de persoon in kwestie, maar dat is gewoon zo. En jaren helen alle wonden, maar maken geen gevoelens aan die er nu eenmaal niet meer zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:11

Precies, ik ben heel vergevingsgezind en totaal niet haatdragend. Maar als gevoelens echt verdwenen zijn, dan zijn ze (soms helaas) ook echt verdwenen, en komen ze bijna nooit meer terug.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:13

Oh en ik zie nu een reclame, maar als een kerel tegen je zegt: Ik ga niet zonder hoesje, in jouw poesje. Dan is toch meteen al je zin in seks weg, of ben ik nou zo raar?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:14

Soms is dat jammer. Want dan lijkt de persoon in kwestie zo perfect, dat je jezelf (althans, dat heb ik wel eens geprobeerd) wilt dwingen om verliefd te zijn. Tot je wakker wordt en beseft dat het (helaas) toch niet zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:14

May schreef:Oh en ik zie nu een reclame, maar als een kerel tegen je zegt: Ik ga niet zonder hoesje, in jouw poesje. Dan is toch meteen al je zin in seks weg, of ben ik nou zo raar?

Laughing Nee, dan hoeft het van mij niet meer. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:15

Ja dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat werkt niet inderdaad. Net als dat ik soms echt een heel goed gevoel van een man kan krijgen, maar dat ik me echt moet afvragen of het echt komt van die man of dat het gewoon is dat ik weer eens aandacht van een man krijg wat me een goed gevoel geeft laughcry
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:18

Owja, dat ken ik dan ook weer. smile

Zo ben ik afgelopen jaar van de ene man naar de andere man gehupt. Tot ik weer tot het besef kwam dat het om de ene man gaat en zeer zeker niet om de andere. Rolling Eyes


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:21

Ja zo heb ik afgelopen juni ook echt met de gevoelens van iemand gespeeld. En dan kan ik me echt wel voor me kop slaan waarom ik dat doe. Want het gaat me gewoon om de aandacht, om even te voelen dat ik het wel waard ben en dat ik best leuk ben. Terwijl ik gewoon wist dat hij meer voor me voelde. En dat vind ik dan zooo gemeen van mezelf.

Maar is er een mogelijkheid dat er wat tussen jou en die ene kan opbloeien? Of is het eigenlijk allemaal te ingewikkeld?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:30

Het is heel erg ingewikkeld.

Het komt erop neer dat hij dacht dat ik hem alleen maar wilde voor de seks, terwijl ik echt verliefd op hem was, maar door verdriet hem dat niet kon laten blijken. Ik was een beetje gekwetst destijds door een ander en dat heeft zijn uitwerking gehad op onze relatie.

Nu, jaren later, is hij erachter dat ik inderdaad net zo verliefd was op hem als hij op mij. En hij geeft heel duidelijk aan dat hij met mij verder wil. Maar hij twijfelt ook. En daar is ook nog een vriendin.... Wink Lekker ingewikkeld dus. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:33

Je zoekt ze wel uit Wink Maar dat is inderdaad nogal ingewikkeld.
Ik denk toch dat de bal bij hem ligt, wil hij zijn huidige relatie beëindigen om te kijken wat het tussen jullie kan worden?
Ik denk dat jij alleen maar kan afwachten en hem kan laten weten wat jouw gevoelens zijn en dan kijken wat hij ermee doet.

hug voor jou, omdat dit gewoon echt geen leuke situatie is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:37

Er zijn gewoon vanaf het begin heel veel dingen verkeerd gegaan. Dat lag in mijn gedrag, mijn uitingen en het feit dat hij wel een Nederlander is, maar een andere afkomst heeft. Hij is niet in Nederland opgegroeid, laat ik het zo zeggen. Maar hij is de laatste tijd de enige geweest die er continu voor me stond. En zijn relatie beeindigen? Ik heb het hem verboden. Gaat lekker of niet? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:40

Oh je dacht het is nog niet ingewikkeld genoeg, ik maak het nog wat ingewikkelder :P

Maar eigenlijk ben je hem dus nu ook nog steeds wel aan het aantrekken en afstoten? Vind je het eng?

Ik heb dan nog nooit een relatie gehad, maar ik vind het echt doodeng terwijl ik het wel graag wil.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:46

Afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken, afstoten. En ik sta op dit moment op afstoten. Want ik wil wel graag een relatie, maar nu niet. Ik kan het nu niet.

Momenteel heb ik heel wat issues met mijn gewicht. Hij ís één van mijn beste vrienden, dus ik stuurde hem dat ik na mijn gewichtsverlies dacht te willen kiezen voor de andere man. Dit omdat ik momenteel geen relatie wil, met niemand niet, omdat ik met mijn gewicht zit. Hij weet dat. Het enige wat ik van hem kreeg was:"Definitief? Of kan dat nog veranderen? Dat je niet voor hem kiest, maar dat er bv een ander is die ook graag een relatie met je wil?" Knikkende knieen, terwijl het eigenlijk niets voorsteld. Het enige wat ik kon antwoorden was "Tijd zal het leren".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:49

Dat is wel een veelbetekenend smsje smile Als ik jou was zou ik toch wel eens goed gaan nadenken over zijn "aanbod".
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:50

Vind je dat echt veelbetekend? Ik wist niet wat ik ermee moest. Haha.

Ik wil hem gewoon weer voor mezelf. Maar goed, dat zal de tijd leren. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:52

Ja hij vraagt je eigenlijk of je niet wil nadenken om hem nog een kans te geven.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:56

Ja, en ik wil hem die kans geven. Alleen wil ik eerst met mezelf in het reine komen. En ik weet niet hoelang het duurt. En in de tijd zit hij nog vaster aan zijn vriendin. Of juist niet. Het is moeilijk en ik maak het mezelf moeilijk. Want of ik nu zo ben zoals ik nu ben of ben zoals hij mij heeft ontmoet, hij vindt het niet zo'n probleem. Hij heeft wel aangegeven dat hij mij het liefste ziet zoals vroeger, maar niet dat hij mij nu niet meer ziet staan.

Tijd zal het leren. Ik weet nu nog niet hoe de toekomst eruit zal zien. We zien het vanzelf. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 10:57

Helleuw..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:58

Ik denk dat het sowieso goed is dat je eerst je eigen issues oplost, voordat je weer een destructief gedrag vervalt als jullie wel een relatie hebben en je daarmee alles weer stuk maakt. Dus ik vind het een wijs besluit van je smile

En inderdaad alleen de tijd zal leren hoe het allemaal gaat uitpakken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 10:58

Haay Maple, voel je je al wat beter?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 11:01

Precies, May. Volgens mij snap je mij. smile

Hey Maple! How wortel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 8 sep 2011 - 11:02

Ja ik herken wel dingen van mezelf in jou smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 6 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum