Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

+15
Lovely
Starla
Blair
Arwyn
M@niek
Moonlight
Jeanette
Jade
Rush
luenca
Kaboutertje
yellow
ijsjemeisje
Linnie1985
Zwerver
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Moonlight wo 7 sep 2011 - 22:00

Ach, alles is toch al nep aan barbie, dus wat maken een paar siliconen borsten nou uit laughcry

Ieder zn eigen ding, kan er iig niet wakker van liggen. Mensen die het voor de "sier" doen en het dus als hype zien zijn gewoon dom bezig smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Zwerver do 8 sep 2011 - 1:27

Ik had 75AA, plat dus. Ik heb nu een mooie D cup al lijkt het meer een B/C cup. Ik heb geen vergroting gedaan om dikke tieten te krijgen. Maar ik had een vergroting gedaan om ook een paar borsten te hebben. Ik voelde mij ontzettend onzeker en droeg alleen maar dubbele push up bh's. Die maximizer van de hunkemuller en Primark. Tijdens seks hield ik altijd bh en hemdje aan.

Ik heb ze nu 10 a 11 weken en ik ben dol gelukkig. Op vakantie had ik ook eindelijk een gevulde bikini!



Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Rush do 8 sep 2011 - 1:29

Ik stem voor boob foto`s wc-eend!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  M@niek do 8 sep 2011 - 2:49

ijsjemeisje schreef:Ik wenste dat ik het durfde.
Ik heb het geld ervoor en wil het al 8 jaar maar ik durf niet Embarassed

waarom durf je het niet? Die meiden mogen wel een beetje van mij hebben haha ik zou graag een borstverkleining willen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Arwyn do 8 sep 2011 - 2:52

Rush schreef:Ik stem voor boob foto`s wc-eend!

Me too!

Ik wist dat trouwens helemaal niet wc-eend, dat je dat had laten doen!
Als je het maar voor jezelf doet en er volledig achterstaat moet iedereen dat lekker zelf weten toch smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Blair do 8 sep 2011 - 3:03

Ik wilde het ook, ben van een c naar een b gegaan na de zwangerschap. Maar omdat ik nu nog jong ben zal ik er echt niet tot me 40e profijt van hebben, omdat je het na een aantal jaar weer opnieuw moet doen? (werd bij verteld althans). En het risico wat er aan hangt, hoe klein ie ook is, vind ik toch wel eng.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Zwerver do 8 sep 2011 - 4:02

*weg*


Misschien beetje grote foto maar goed. Mijn tieten kunnen levenslang mee, betekend niet dat het ook al die jaren mooi blijft.. en heb ook levenslang garantie, mocht het gaan vervormen of scheuren krijg ik nieuwe protheses. Ik heb ook cohesieve protheses ofzoiets. Dit houdt in dat het een Gel is wat altijd op zijn plaats terug komt en niet kan gaan lekken oid. De operatie zelf is zo gepiept. Het is een half uurtje. Herstel is lang en zwaar! Er zitten weinig consequenties aan de operatie maar goed het is wel een operatie dus je blijft het ALTIJD houden! En tja, je laat wel in een gezond lichaam snijden. Ik heb het dan wel laten doen, maar ik sta er zeker wel bij stil.


Laatst aangepast door wc-eend op do 8 sep 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 4:11

Van mij mogen ze, ik lig er niet wakker van.

Wc-eend, mooie boobs hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Zwerver do 8 sep 2011 - 4:14

Niet te overdreven toch? smile
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Arwyn do 8 sep 2011 - 4:16

Nice boobies wc-eend!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 4:18

wc-eend schreef:Niet te overdreven toch? smile

Helemaal niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Starla do 8 sep 2011 - 4:21

Mooi hoor, ziet er helmaal niet neppig uit smile Heb je nou ook grote littekens er van? En voelt het anders?
Ik zou het zelf eng vinden om iets plastics in mijn lichaam te laten stoppen (lekkage, misvorming, je weet niet wat het over 10tal jaren doet, etc), en zou me ook niet laten opereren als het niet nodig is. Ik ben gelukkig niet onzeker/ontevreden over mijn lichaam, ook nooit geweest.
Maar wat anderen doen moeten ze zelf weten, zoals Heidi Montag vind ik erg zonde van haar uiterlijk, en bij wc eend vind ik er supermooi uitzien.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  ijsjemeisje do 8 sep 2011 - 4:59

wc-eend schreef:
ijsjemeisje schreef:Ik wenste dat ik het durfde.
Ik heb het geld ervoor en wil het al 8 jaar maar ik durf niet Embarassed
Waarom durf je niet? het is niet niks hoor en herstel is best even pittig maar jeetje, bij mij is het nu 10 week geleden en herstel duurt 6 weken, dus niet heel lang geleden maar ik wou dat ik dit eerder had gedaan!! Al ben ik nu nog wel erg jong, maar ik denk er al over na vanaf mijn 15e...en dan hopen dat ze gaan groeien...niet dus.

Het heeft mij zo'n ander mens gemaakt!! Ik voel mij eindelijk vrouw.

O ik ben zo jarloers!!
Ik heb jou foto ook gezien.
Ik heb ook 75a en het is herkenbaar die push up + extra vullingen.
STOER HOOR VAN JE!!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 5:19

Ik vind het je mooi staan, Wc-eend, en ik begrijp je ook wel.

Al vind ik siliconen een raar idee en ben ik van mening dat je in een gezond lichaam niet moet snijden. Net als wanneer je een beugel hebt gehad; je zult je er wat zekerder door voelen, maar jijzelf zult er nooit door veranderen. Helemaal wanneer er eigenlijk weinig aan de hand is (Barbie, Elise..)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Lovely do 8 sep 2011 - 6:20

Dat moet iedereen lekker zelf weten! Als je de keuze zelf maakt, dan lijkt het me geen probleem.

En WC-eend, mooi hoor smile
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Inge do 8 sep 2011 - 6:24

Tea-Leaf schreef:

Wc-eend, mooie boobs hoor!

+1
Absoluut niet overdreven WC eend. Ze passen mooi bij je figuur.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Rush do 8 sep 2011 - 6:25

Ohh, dat ziet er mooi uit WC-eens, ik wist het niet eens!

Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Linnie1985 do 8 sep 2011 - 8:09

wc-eend schreef:*weg*


Misschien beetje grote foto maar goed. Mijn tieten kunnen levenslang mee, betekend niet dat het ook al die jaren mooi blijft.. en heb ook levenslang garantie, mocht het gaan vervormen of scheuren krijg ik nieuwe protheses. Ik heb ook cohesieve protheses ofzoiets. Dit houdt in dat het een Gel is wat altijd op zijn plaats terug komt en niet kan gaan lekken oid. De operatie zelf is zo gepiept. Het is een half uurtje. Herstel is lang en zwaar! Er zitten weinig consequenties aan de operatie maar goed het is wel een operatie dus je blijft het ALTIJD houden! En tja, je laat wel in een gezond lichaam snijden. Ik heb het dan wel laten doen, maar ik sta er zeker wel bij stil.

Ik heb dezelfde protheses als jou! Ik wilde het liefste die idd ivm die gel. Ik heb het vorig jaar januari laten doen. Toen het verband eraf ging, heb ik wel even gehuild zo blij was ik dat ik EINDELIJK borsten heb. Had jij dat ook zo erg? En de eerste week had ik ontiegelijke spierpijn, toen was ik blij dat ik thuis woonde en mijn moeder er altijd was, anders kon ikzelf mijn bed niet uitkomen haha. Ik heb er alleen nog last van als mijn vriend iets te hardhandig in mijn borsten knijpt Embarassed, maar verder heb ik echt nergens last van. Ben er super blij mee, zelfs nu nog als ik onder de douche sta dan kijk ik er steeds weer naar haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 9:39

Serpentijn schreef:Ik wil ook grotere borsten!

Ik ben best wel stevig en heb in verhouding een kleine cup.
Ooit, als ik genoeg geld heb..

Ik ben ook stevig met weinig tiet, dan verwacht je juist meer zou je denken.

WC eend ik heb je foto niet gezien en het is mijn topic Wink .
Iedereen moet het zelf weten, maar het is zo zo zonde joh om in een gezond lijf te snijden als het eigenlijk niet nodig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Zwerver do 8 sep 2011 - 11:41

Weet je, het ook zonde om te leven in een lichaam waar je absoluut niet gelukkig mee bent en er niet mee kan omgaan.

Ik ga nu lekker slapen, wilde alleen dat nog even kwijt haha ga er later nog wel even op in!

Trusten dames!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Lejow do 8 sep 2011 - 20:24

Caribbeanlover schreef:
Serpentijn schreef:Ik wil ook grotere borsten!

Ik ben best wel stevig en heb in verhouding een kleine cup.
Ooit, als ik genoeg geld heb..

Ik ben ook stevig met weinig tiet, dan verwacht je juist meer zou je denken.

WC eend ik heb je foto niet gezien en het is mijn topic Wink .
Iedereen moet het zelf weten, maar het is zo zo zonde joh om in een gezond lijf te snijden als het eigenlijk niet nodig is.

Wat wil je hier mee zeggen????
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 21:49

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Serpentijn schreef:Ik wil ook grotere borsten!

Ik ben best wel stevig en heb in verhouding een kleine cup.
Ooit, als ik genoeg geld heb..

Ik ben ook stevig met weinig tiet, dan verwacht je juist meer zou je denken.

WC eend ik heb je foto niet gezien en het is mijn topic Wink .
Iedereen moet het zelf weten, maar het is zo zo zonde joh om in een gezond lijf te snijden als het eigenlijk niet nodig is.

Wat wil je hier mee zeggen????

Dat ze em wil zien natuurlijk!
Zou ik ook willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 21:58

wc-eend schreef:Weet je, het ook zonde om te leven in een lichaam waar je absoluut niet gelukkig mee bent en er niet mee kan omgaan.

Ik ga nu lekker slapen, wilde alleen dat nog even kwijt haha ga er later nog wel even op in!

Trusten dames!

Daar heb jij hartstikke gelijk in.

Ik weet niet of je met deze opmerking op mij doelt, maar ik heb het wat verkeerd neergezet. Ik heb het wat te zwart-wit neergezet.

Ter verduidelijking:
Ik ben vóór wanneer iemand zich ongelukkig voelt en dus ook daadwerkelijk datgene mist wat zij graag zou willen hebben.
Ik ben tegen wanneer iemand een heel normaal uiterlijk heeft, met alle vrouwelijke kenmerken en wanneer iemand als beweegreden vooral het krijgen van mannelijke aandacht heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  TukTuk do 8 sep 2011 - 22:33

Ergens zou ik het ook wel graag willen, maar ben zo bang voor de eventuele negatieve gevolgen.. Lekken oid, verzakkingen na een jaar of 15.. En dat het gevoel in de tepels verdwijnt, dan heb je eindelijk grote borsten, voel je er niks meer aan :P
Plus dat ik het geld ook niet heb en ook niet weet of ik het er wel voor over heb.. Ik zou er niet voor kunnen sparen zeg maar, dan zou ik het echt zonde vinden en liever iets anders met het geld doen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Zwerver vr 9 sep 2011 - 6:37

CBL, voor jou zometeen een PM-tje dan ;-)

En Youandi, nee ik had het gewoon in het algemeen !!

Ik ben het er ook zeer mee eens hoor wat je zegt. Ik vind ook voor je zoiets doet, er wel even een tijd moet over nadenken. Ik wil dit al vanaf mijn 15e, maar je hoopt steeds dat ze gaan groeien...maar helaas bij mij natuurlijk niet. Het heeft voor mij echt een invloed gehad. Zoals ik al eerder had geplaatst, over relaties. De onzekerheid, je niet willen uitkleden in het bijzijn van je vriend, niet in bikini willen en noem maar op. Ik heb zo vaak jankend voor de spiegel gestaan en me zo NIET vrouw gevoeld.

Als ik nu naar mijn lichaam kijk ben ik er zo onwijs blij mee. Ik zou het zo weer opnieuw doen ! Ik zou het ook echt iedereen aanraden hoor om te doen. Tenzij je al enorme boobs hebt. Ik vind ook dat je het wel "natuurlijk"moet houden. Ik zou nooit en dan ook nooit een borstvergroting doen om enorme tieten te krijgen!

Het is een hoop geld, wat je allemaal zelf moet betalen, het herstel is ook erg zwaar...vooral de eerste week! Kon niet eens zelf naar de wc lol! en niet zelf opstaan vanuit de bank en vanuit bed haha. Ik had die week ook echt zoiets van ik wil ze niet meer. Het is even bikkelen maar je hebt er voor jezelf veel profijt van!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh oh cherso meiden allemaal siliconen. - Pagina 2 Empty Re: Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum