Ik heb Bungel
+55
Alex
Penny Blossom
Sylvana
FireButterfly
pinkflower
Pompoen
Caro
Qiara
TwistedAngel
Sjaantje
Printje
Lady Starstruck
Makamba
silly-one
Zininzon
Luthien
Tania
Lady4
sonly
Serena
Paper Crown
Fayebella
mzcharlotte
Blair
Jezzie
Sushi
Roza
Gizmo
Parisienne
ekiaam87
Monte
Jordana
Snoes
Lavendel
Burn
Jeanette
Ella
Lejow
Tullow
Jade
Sorella
bolus26
May
Rovine
Sweety
Rush
Bubbelicious
Oasis
Minx
Inge
Lotus
Sarah1985
Toet
Marin
Ontvoerder
59 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Ik heb Bungel
Hmm, dan moeten we verder zoeken vrees ik.
Ben benieuwd wanneer Ontvoeder weer eens wat van zich laat horen.... En ondertussen zit die arme Bungel maar vast...
Ben benieuwd wanneer Ontvoeder weer eens wat van zich laat horen.... En ondertussen zit die arme Bungel maar vast...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Maar het is wel onze Bungel, ik heb even foto's terug gezocht en het printje op de oren is precies hetzelfde.
Gast- Gast
Oh yeah als Babydoll het niet is wordt het nog echt spannend!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Jij houdt ons gewoon voor de gekWeetjewel schreef:Maar het is wel onze Bungel, ik heb even foto's terug gezocht en het printje op de oren is precies hetzelfde.
Gast- Gast
Maple wilde toch een spiegelreflex van Canon? En ze heeft toegang tot kinderstoeltjes? ...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, dat heeft ze!mzcharlotte schreef:Maple wilde toch een spiegelreflex van Canon? En ze heeft toegang tot kinderstoeltjes? ...
Gast- Gast
Volgens mij is maple op vakantie..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Bungel staat op water en brood. Ze werd toch al te dik.
Ik laat Bungel vrij als ik de leukste "Bevrijd bungel actie" heb gezien. Dus doe jullie best, dan overkomt haar weinig.
Geen politie, anders is de volgende foto van Bungel heel wat gruwelijker...
Ik laat Bungel vrij als ik de leukste "Bevrijd bungel actie" heb gezien. Dus doe jullie best, dan overkomt haar weinig.
Geen politie, anders is de volgende foto van Bungel heel wat gruwelijker...
Ontvoerder- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 07-09-11
Kunnen we eerst een bewijs krijgen dat Bungel op dit moment nog in leven is en het goed maakt?
Gast- Gast
Twellie schreef:Kunnen we eerst een bewijs krijgen dat Bungel op dit moment nog in leven is en het goed maakt?
Gast- Gast
Maple zit op Malta nu ja.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Twellie schreef:Kunnen we eerst een bewijs krijgen dat Bungel op dit moment nog in leven is en het goed maakt?
+ 1 en water en brood is echt te zielig, geef haar op z'n minst een borrel om de pijn te verzachten.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Fayebella schreef:Twellie schreef:Kunnen we eerst een bewijs krijgen dat Bungel op dit moment nog in leven is en het goed maakt?
+ 1 en water en brood is echt te zielig, geef haar op z'n minst een borrel om de pijn te verzachten.
Gast- Gast
Hahaha een borrel ook. Ik was helemaal vergeten dat Bungel eerder zo'n alcoholverslaafde was.
Gast- Gast
Kom op mensen, als het zo doorgaat is Bungel over een week opgegeten door de muizen.. Of verkracht, mishandeld, misbruikt, vermoord? We moeten haar REDDEN!!!!!!! Wat zijn wij nou voor slappelingen, tactieken moeten we bedenken, om Bungel zo snel mogenlijk vrij te krijgen en aan een alcoholinfuus te leggen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Megara schreef:Hahaha een borrel ook. Ik was helemaal vergeten dat Bungel eerder zo'n alcoholverslaafde was.
En hasj had gerookt bij Prinses Leia.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Maar een reddingsactie bedenken, dan moeten we wel een beetje een idee van de omgeving hebben. Of er een helicopter kan landen enzo..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ja we moeten überhaubt eerst uitzoeken waar ze is en of ze niet stiekem sm aan het hebben is en daarom vastgebonden zit...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
sonly schreef:Ja we moeten überhaubt eerst uitzoeken waar ze is en of ze niet stiekem sm aan het hebben is en daarom vastgebonden zit...
Bungel houdt wel van een ruige leefstijl weten we van haar tattoo, drugs- en drankgebruik.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ze gewoon op sex-vakantie is naar een of ander Aziatisch land ofzo!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Joy_ schreef:sonly schreef:Ja we moeten überhaubt eerst uitzoeken waar ze is en of ze niet stiekem sm aan het hebben is en daarom vastgebonden zit...
Bungel houdt wel van een ruige leefstijl weten we van haar tattoo, drugs- en drankgebruik.
Ruige Bungel
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
*slapeloze nacht gehad, echt.. Maken jullie je ook zoveel zorgen?*
Als we nou allemaal lieve en leuke foto's van Bungel plaatsen ( voor degenen die haar te logeren hebben gehad ), dan krijgt de Ontvoerder een andere kant van haar te zien! Ontvoerders zien hun slachtoffer vaak niet als gelijkwaardig en soms zelfs eerder als object dan een levend wezen met gevoelens. Daar moeten we wat aan doen!
Wie heeft er foto's van Bungel en wil ze hier plaatsen? Hopelijk komt de Ontvoerder dan tot inkeer...
Als we nou allemaal lieve en leuke foto's van Bungel plaatsen ( voor degenen die haar te logeren hebben gehad ), dan krijgt de Ontvoerder een andere kant van haar te zien! Ontvoerders zien hun slachtoffer vaak niet als gelijkwaardig en soms zelfs eerder als object dan een levend wezen met gevoelens. Daar moeten we wat aan doen!
Wie heeft er foto's van Bungel en wil ze hier plaatsen? Hopelijk komt de Ontvoerder dan tot inkeer...
Gast- Gast
Goed idee Tea!
Hier was Bungel nog in goede, onschuldige tijden.
Aan het lesgeven aan de bruggertjes:
En de kindjes vonden haar ook zo lief, en hebben stukjes over haar geschreven.
Als de Ontvoerder een beetje een hart heeft, kan ze toch voorstellen dat ze Bungel vrij moet laten.
Hier was Bungel nog in goede, onschuldige tijden.
Aan het lesgeven aan de bruggertjes:
En de kindjes vonden haar ook zo lief, en hebben stukjes over haar geschreven.
Als de Ontvoerder een beetje een hart heeft, kan ze toch voorstellen dat ze Bungel vrij moet laten.
Marin- Lady Post-a-lot
Robijntje vraagt trouwens naar Bungel, hoe moet ik nou uitleggen dat haar vriendinnetje ontvoerd is?
Gast- Gast
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Het avontuur van Bungel
» Hallo ik ben Bungel
» LAAT BUNGEL VRIJ
» LAAT BUNGEL VRIJ
» LAAT BUNGEL VRIJ
» Hallo ik ben Bungel
» LAAT BUNGEL VRIJ
» LAAT BUNGEL VRIJ
» LAAT BUNGEL VRIJ