Staat deze rok?
+14
loura
Pussycat
marjoleinnn
Miss_Jessii
Error
Lady4
Marin
Caroow
Penélope
janeL
Melis_je
Lenthe
Ilargi
Rush
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Staat deze rok?
De zwarte staat je echt sexy, de bruine rok staat je wel maar naar mijn idee doet het niet zoveel voor je mooie figuurtje.
Gast- Gast
Arden schreef:Nou heb ik ze gemist!
+1. En ik vind het eigenlijk niet kunnen dat mijn nieuwsgierigheid zo wordt gewekt. Dus kan het nog even een keer geplaatst worden?
Gast- Gast
speciaal voor de nieuwsgierigen meisjes:
*helaas pindakaas.. (zou mijn zoon zeggen;))
*helaas pindakaas.. (zou mijn zoon zeggen;))
Laatst aangepast door Elodie op ma 5 sep 2011 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Toch vind ik die bruine ook iets hebben hoor, een beetje vintage achtig, daar hou ik wel van.
Gast- Gast
Je bent zo'n geweldig mooie meid, dan moet je niet in zo'n zak van een rok (als foto 2) rond willen lopen!
Jaloers op je figuur!!
Jaloers op je figuur!!
Gast- Gast
dat vind ik ook. Maar het is iets te veel 'zak' voor mijn figuur denk ik.Storm schreef:Toch vind ik die bruine ook iets hebben hoor, een beetje vintage achtig, daar hou ik wel van.
Gast- Gast
Ik vind de bovenste echt heel mooi staan! De onderste totaal niks.. doet niks voor je figuur, vind hem erg lomp..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat vind ik dus uiteindelijk ook. Ik ga dus gewoon het lef (dat is het voormijn gevoel nu) hebben om die strakke aan te doen.Lize schreef:Je bent zo'n geweldig mooie meid, dan moet je niet in zo'n zak van een rok (als foto 2) rond willen lopen!
Jaloers op je figuur!!
En je hoeft echt niet jaloers te zijn op mijn figuur hoor. Haha echt niet! Je zou me eens naakt moeten zien
Gast- Gast
Er moet een melding komen als er topics zijn waar foto's in worden geplaatst welke je niet wilt missen. Want wederom gemist haha.
Gast- Gast
+1 Ze moeten gemarkeerd en gehighlight naar mijn inbox worden gestuurd!Maura schreef:Er moet een melding komen als er topics zijn waar foto's in worden geplaatst welke je niet wilt missen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha, Melis_je je onderschrift!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3