Staat deze rok?
+14
loura
Pussycat
marjoleinnn
Miss_Jessii
Error
Lady4
Marin
Caroow
Penélope
janeL
Melis_je
Lenthe
Ilargi
Rush
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Staat deze rok?
Ik vind die tweede rok je ook goed staan!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind die kokerrok juist leuker, je hebt mooie heupen! Maar het andere rokje is ook erg leuk.
Gast- Gast
Ik vind ze alletwee leuk! Ik heb net zo'n figuur als jij, maar ik vind van mezelf dat ik zo'n kokerrok best kan hebben. Je ziet er prachtig uit.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik vind die kokerrok juist leuker, je hebt mooie heupen! Maar het andere rokje is ook erg leuk.
Jou neem ik niet serieus met je 'grapje poppetje' eronder
Maar misschien lijken mn heupen ook wel wat minder breed op de foto.
Gast- Gast
Oh wauw, prachtig zelfs... Maar jij bent wel slanker toch?Storm schreef:Ik vind ze alletwee leuk! Ik heb net zo'n figuur als jij, maar ik vind van mezelf dat ik zo'n kokerrok best kan hebben. Je ziet er prachtig uit.
Gast- Gast
Ik vind ze ook beiden wel leuk, het is ook maar net hoe je het combineert. Vind wel dat je de bovenste rok kunt hebben hoor!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik vind dat je hem je erg goed staan. Er hangt nu ook veel koraalroze in de winkels, volgens mij zou dat je ook goed staan. Bij de H&M hebben ze op de nette afdeling een beetje oranjeroze nette shirts van best mooie kwaliteit. Je ziet er inderdaad een beetje onzeker uit in de strakke rok, helemaal niet nodig. Je hebt helemaal geen grote maat en je hebt mooie vormen. Maar je moet je er wel comfortabel in voelen.
Ik heb de blauwgestreepte gepast. Ik vond het model heel mooi (en comfortabele stof), maar de strepen sloten achter niet aan dus ik heb hem teruggehangen. Als ik er ergens één tegenkom met rechte strepen, dan neem ik hem mee.
Ik heb de blauwgestreepte gepast. Ik vond het model heel mooi (en comfortabele stof), maar de strepen sloten achter niet aan dus ik heb hem teruggehangen. Als ik er ergens één tegenkom met rechte strepen, dan neem ik hem mee.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Die zwarte staat goed, die andere niet, lijk je net zo'n boeren trien in
Gast- Gast
Ik kan ze niet allebei houden
Roze vind ik mooi ja! Oranje staat me volgens mij minder goed. Helaas kan ik de komende maanden niet meer shoppen. Ik ga vanavond aan mn vriend vragen welke hij het mooist vindt. Die bruine breng ik eigenlijk sowieso wel terug..
Jammer dat jouw rok niet mooi was!
Yasmin, ojee sinds ik 8 jaar geleden op mezelf ben gaan wonen en weg ben gegaan uit het dorp, wil ik niet meer als boerentrien gezien worden
Roze vind ik mooi ja! Oranje staat me volgens mij minder goed. Helaas kan ik de komende maanden niet meer shoppen. Ik ga vanavond aan mn vriend vragen welke hij het mooist vindt. Die bruine breng ik eigenlijk sowieso wel terug..
Jammer dat jouw rok niet mooi was!
Yasmin, ojee sinds ik 8 jaar geleden op mezelf ben gaan wonen en weg ben gegaan uit het dorp, wil ik niet meer als boerentrien gezien worden
Gast- Gast
Elodie schreef:Tea-Leaf schreef:Ik vind die kokerrok juist leuker, je hebt mooie heupen! Maar het andere rokje is ook erg leuk.
Jou neem ik niet serieus met je 'grapje poppetje' eronder
Maar misschien lijken mn heupen ook wel wat minder breed op de foto.
Doe maar wel, want ik meende het echt!
Gast- Gast
Je kunt de rokken beide echt heel goed hebben vind ik. Je hebt echt een prachtig figuur hoor!
Je lijkt alleen wat voller en korter op de tweede foto maar dat vind ik logisch. Een koker trekt natuurlijk je hele lichaamsvorm na en die tweede rok valt gewoon heel anders.
Maar echt leuk beide!
Je lijkt alleen wat voller en korter op de tweede foto maar dat vind ik logisch. Een koker trekt natuurlijk je hele lichaamsvorm na en die tweede rok valt gewoon heel anders.
Maar echt leuk beide!
Gast- Gast
Nee hoor, ik heb ongeveer hetzelfde figuur (met cellulitus ) ik heb van broeken maat 38/40 ongeveer.Elodie schreef:Oh wauw, prachtig zelfs... Maar jij bent wel slanker toch?Storm schreef:Ik vind ze alletwee leuk! Ik heb net zo'n figuur als jij, maar ik vind van mezelf dat ik zo'n kokerrok best kan hebben. Je ziet er prachtig uit.
Gast- Gast
Ohh die zwarte rok is heel mooi, hij staat jou ook echt super
Die bruine vind ik eerlijk gezegt helemaal niks, ik weet niet maar ik heb altijd het gevoel als iemand of ikzelf zo'n lossere taillerok aan heeft er ineens een stuk dikker uit ziet
Die bruine vind ik eerlijk gezegt helemaal niks, ik weet niet maar ik heb altijd het gevoel als iemand of ikzelf zo'n lossere taillerok aan heeft er ineens een stuk dikker uit ziet
Miss_Jessii- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 150
Registratiedatum : 18-06-11
In eerste instantie vond ik de bruine rok echt niet leuk, maar nu ik hem voor een tweede keer zie vind ik hem toch opzich wel leuk bij je staan. Kokerrokken vind ik niet zo geweldig, ik vind dan ook wel dat je juist je heupen (waar je zelf niet zo blij mee was??) erg goed ziet in die rok.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Op die eerste foto vind ik je een sexy en zekerder uitstraling hebben.
En die 2e foto... ja niet mijn smaak zeg maar.
En die 2e foto... ja niet mijn smaak zeg maar.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind die bruine rok leuker staan. Wat aparter dan die zwarte.. Ik vind die zwarte een beetje te netjes, wel mooi voor een feestje of zo hoor!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de tweede echt niet mooi. Zeker niet voor netjes. Die eerste staat je heel mooi!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga voor de eerste, die kun je heel goed hebben! De tweede vind ik niks doen voor je lichaam.
Gast- Gast
Absoluut de eerste, staat je geweldig!
En je bent een vrouw met mooie heupen, dus gewoon laten zien!
En je bent een vrouw met mooie heupen, dus gewoon laten zien!
Gast- Gast
Ik vind ze allebei leuk staan, maar de eerste vind ik leuker. De tweede neigt een beetje naar suffig, maar ik weet niet precies hoe dat komt. Misschien doordat hij zo wijd is of door de lengte ofzo.. Ik zou voor de eerste gaan!
Gast- Gast
Wauw, die zwarte rok staat je prachtig!
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind die zwarte ook erg mooi staan!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754