Verf van de Action
+6
CCC
Sarah1985
VanillaRose
MissD
Evan
Rush
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verf van de Action
Ik heb de tafel weer volledig in de Actionverf gezet. En ik hoop dat hij hem nu goed pakt. Op het tafelblad zelf zitten nu drie lagen. Zo niet meer. Ik hoop dat echt wit nu ook echt wit blijft.
Niet quoten s.v.p.
Niet quoten s.v.p.
Gast- Gast
Hmmm... apart zeg!
Hoop dat het nu wel mooi wit blijft! Tafel ziet er trouwens supermooi en strak uit! Mooi gedaan! Ik ben schilderen al heel snel zat, vooral met dat soort verf... Op de een of andere manier zit ik altijd onder... Ik heb trouwens de trap met grondverf van de action gedaan en dat ging wel lekker, ben nu bezig met lakken van de trap... Wat echt een rotklus is zeg! :S
Hoop dat het nu wel mooi wit blijft! Tafel ziet er trouwens supermooi en strak uit! Mooi gedaan! Ik ben schilderen al heel snel zat, vooral met dat soort verf... Op de een of andere manier zit ik altijd onder... Ik heb trouwens de trap met grondverf van de action gedaan en dat ging wel lekker, ben nu bezig met lakken van de trap... Wat echt een rotklus is zeg! :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Verven is gewoon niet leuk. Ik zou deze vakantie besteden aan het verven van het huis, maar aangezien vaders mijn lampen ook niet heeft opgehangen, was ik liever lui dan moe.
Gast- Gast
Ben ik ook, vooral als het gaat om verven... Ik heb dit als mijn ziekteverlofprojectje gezien, maar ben er al weken mee bezig... De laatste loodjes zijn dan ook het zwaarst! Pfff... Even doorzetten want wil het echt voor mijn vakantie gedaan hebben!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ziet er mooi uit Maura! Lijkt de mijne wel Dus je bent toch niet voor die van L.eenbakker gegaan?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ziet er mooi uit Maura! Lijkt de mijne wel Dus je bent toch niet voor die van L.eenbakker gegaan?
Dat is nog steeds wel de bedoeling, maar het zit me financieel even niet mee. Dus dit is de tussenoplossing.
Gast- Gast
Ziet er goed uit op de foto! Ik heb een voetenbankje dat nog opgeknapt moet worden en dat wou ik ook met Action verf doen. Lees een hoop positieve reacties, dus waag het er ook maar op.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Volgens mij kun je dit prima tot eindoplossing omdopen hoor, vind het echt mooi geworden.Maura schreef:Lady4 schreef:Ziet er mooi uit Maura! Lijkt de mijne wel Dus je bent toch niet voor die van L.eenbakker gegaan?
Dat is nog steeds wel de bedoeling, maar het zit me financieel even niet mee. Dus dit is de tussenoplossing.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik heb het ook al 3 jaar op een aantal dingen en nog steeds mooi wit. Ik kan echt niet tegen verkleuring. Dus denk echt dat er iets mis is gegaan?
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Alles wat ik met de witte verf van de action heb geverft is geel en lelijk geworden. Je ziet duidelijk verschil met wat ik met Praxis en Histor heb geverft. Gelukkig moeten de deuren nog een keer, kan ik dat met andere verf doen. De planken in de keuken ga ik toch ook met andere verf witten.
Ik ben nu iets aan het verven met een spuitbus van de action, maar ook dat wordt niets.
Ik ben nu iets aan het verven met een spuitbus van de action, maar ook dat wordt niets.
Gast- Gast
Mijn tafel is ook alweer verkleurd, helaas. Maar ik heb nog anderhalve blik verf van de Action staan. Dus ik zal het nog wel op moeten maken.
Gast- Gast
Zonde. Ik zou echt gaan voor betere verf. Histor is wat duurder, maar ik ben zo tevreden. het blauwe kastje heeft in één keer gedekt, heel egaal en de verf is echt sterk, geen krassen enz. Ik betaal vanaf nu liever iets meer, dan dat ik zes lagen goedkope verf van de action gebruik die snel beschadigt en geel wordt.Maura schreef:Mijn tafel is ook alweer verkleurd, helaas. Maar ik heb nog anderhalve blik verf van de Action staan. Dus ik zal het nog wel op moeten maken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zonde. Ik zou echt gaan voor betere verf. Histor is wat duurder, maar ik ben zo tevreden. het blauwe kastje heeft in één keer gedekt, heel egaal en de verf is echt sterk, geen krassen enz. Ik betaal vanaf nu liever iets meer, dan dat ik zes lagen goedkope verf van de action gebruik die snel beschadigt en geel wordt.Maura schreef:Mijn tafel is ook alweer verkleurd, helaas. Maar ik heb nog anderhalve blik verf van de Action staan. Dus ik zal het nog wel op moeten maken.
Daar heb je ook absoluut gelijk in. Ik denk dat ik de volle blik richting mijn vader breng. Die is altijd bezig met opknappen van dingen voor zijn tuin en wellicht dat hij er wel iets mee kan? Ik ga denk ik gewoon even een blik Histor ophalen bij de Gamma. Want verven is al niet mijn hobby, maar zes keer oververven is helemaal niets voor mij. En als het daarna ook nog verkleurd, dan heb ik helemaal alles voor niets gedaan en dat is helemaal bagger.
Gast- Gast
maura, hier is je vrijwilliger voor het verven
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:maura, hier is je vrijwilliger voor het verven
Eindelijk!
Gast- Gast
Ik heb gister een koffertje wit gespoten met een action spuitbus. Het is echt heel erg lelijk geworden en op sommige plekken zelfs oranje uitgeslagen. Ik ga hem morgen opschuren en dan met nette, witte verf overdoen.
De verf is ook zo dun.
De verf is ook zo dun.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang kun je verf bewaren?
» Welke verf?
» Restjes verf
» Hoelang is verf houdbaar?
» Welke verf glasvezelbehang?
» Welke verf?
» Restjes verf