Help? Bed Ikeagids blz. 182
+2
Rush
SoGood
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Help? Bed Ikeagids blz. 182
Haha ik zei ook niet dat je gek was hoor CKC, maar Hastens hoeft niet zo ontzettend duur te zijn...
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Pippa schreef:2CKC2 schreef:Pippa schreef:2CKC2 schreef:Leuk bed!!
Wij hebben nu ook een ikea bed, en alhoewel ik niets te klagen heb komt er in het nieuwe huis een tempur of auping en misschien een swiss sense. Hastens is van echt paardenhaar en de topping moet je om de 10 jaar vervangen. Moet je dus rijk voor zijn want dat is niet goedkoop.
Maar de kwaliteit is wel enorm goed van een Hastens, het is het geld wel waard!
Vertel mij wat, de vader van mijn man heeft zo'n bed... maar je bent zo €10.000 kwijt in aanschaf volgens mij. Dat is veel geld.
Nee joh! Mijn ouders hebben hem, en die waren voor 4000/5000 helemaal klaar, met topper, etc!
Oh echt?! Nou. Dan valt het allemaal nog wel mee..
Wij hebben al weer een paar jaar een Tempur, ik wil nooit meer wat anders (wel balen met zo'n goed bed thuis, slaap je ergens anders echt verschrikkelijk ) Onze Tempur was ongeveer 8000euro.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
oeps! Niet goed gekeken, jullie hebben gelijk.
Wij hebben een bed van 180 en daarbij werden ons 2 matrassen aangeraden.
Dit omdat 1 matras van 180 echt ontzettend zwaar is.
Maar bij dit matras is dus inderdaad geen topper nodig
Wij hebben een bed van 180 en daarbij werden ons 2 matrassen aangeraden.
Dit omdat 1 matras van 180 echt ontzettend zwaar is.
Maar bij dit matras is dus inderdaad geen topper nodig
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Da's echt supergoedkoop! Het is wel belangrijk om echt in een goede topper te investeren, anders kun je hem na twee jaar weggooien en dat is ook zonde van het geld. Wij zijn ook voor goedkoop gegaan, nu toch een beetje spijt van.
Gast- Gast
Ik zal jullie updaten over 2 jaar, haha.Twellie schreef:Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Da's echt supergoedkoop! Het is wel belangrijk om echt in een goede topper te investeren, anders kun je hem na twee jaar weggooien en dat is ook zonde van het geld. Wij zijn ook voor goedkoop gegaan, nu toch een beetje spijt van.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb vandaag is op die uit de openingspost gelegen en het lag zeker niet verkeerd.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik zal jullie updaten over 2 jaar, haha.Twellie schreef:Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Is goed, denk je ook nog aan je update over 10 jaar ?
Gast- Gast
Ik geloof niet dat we dit bed gekregen hebben voor zo`n lange periode hihi, maar wie weet!Twellie schreef:Rush schreef:Ik zal jullie updaten over 2 jaar, haha.Twellie schreef:Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Is goed, denk je ook nog aan je update over 10 jaar ?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: