Help? Bed Ikeagids blz. 182
+2
Rush
SoGood
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Help? Bed Ikeagids blz. 182
Ik wil heel graag dit bed hebben. Alleen wat heb ik dan allemaal precies nodig?
En dan nog pootjes. Maar heb ik die matrassen persé allemaal nodig? Die op het plaatjes uit de gids vind ik namelijk nogal erg hoog.. Help! Ik heb hier echt geen verstand van!
En dan nog pootjes. Maar heb ik die matrassen persé allemaal nodig? Die op het plaatjes uit de gids vind ik namelijk nogal erg hoog.. Help! Ik heb hier echt geen verstand van!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Help? Bed Ikeagids blz. 182
Die twee losse (naast elkaar) maken de boxspring, en die dikke is het matras. Die bovenste is een topper --> die is niet nodig, dat is aan jezelf of je dat wilt of niet, het maakt het een stukje harder, en hoger.
Gast- Gast
Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.
SoGood- Ratel
Een topper van €400?!?!?!?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.
Haha! Eigenlijk moet je wel even proef liggen bij de IKEA, staat die daar? Want bij de boxsprings in het hotel is het wel echt nodig om die topper erop te hebben, omdat het anders niet lekker slaapt, maar normaal bij een boxspring echt niet. En trouwens, je kunt hem altijd nog halen, toch? Mocht het toch niet zo lekker liggen..
Gast- Gast
Pippa schreef:Sogood schreef:Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.
Haha! Eigenlijk moet je wel even proef liggen bij de IKEA, staat die daar? Want bij de boxsprings in het hotel is het wel echt nodig om die topper erop te hebben, omdat het anders niet lekker slaapt, maar normaal bij een boxspring echt niet. En trouwens, je kunt hem altijd nog halen, toch? Mocht het toch niet zo lekker liggen..
Ja, precies. Alleen heb ik een soort van 'bedbank'. Dat is een grote tafel over mijn bed. Dat vind ik zo handig en zo gezellig.. Die wil ik eigenlijk niet kwijt maar dat bed zo hoog is past het nooit. Betwijfel eigenlijk of het sowieso al past zonder de topper. Oja, ik ga natuurlijk ook nog wel even proef liggen. Als na aankoop blijk dat het matras niet bij je past dan mag je trouwens sowieso een andere kiezen.
SoGood- Ratel
Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Rush- Lady Post-a-lot
Het klinkt gezellig, heb je er een foto van?
Ik ben benieuwd hoe die ligt, vind hem erg mooi, wil hem ook wel eigenlijk
Ik ben benieuwd hoe die ligt, vind hem erg mooi, wil hem ook wel eigenlijk
Gast- Gast
Wij hebben wel een topper, vooral omdat je anders een naad tussen de 2 matrassen hebt.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zal eens een foto zoeken en meteen Googlen naar jouw bed, Rush.
SoGood- Ratel
wendygirl schreef:Wij hebben wel een topper, vooral omdat je anders een naad tussen de 2 matrassen hebt.
Als je kijkt naar de plaatjes zie je dat dat bij dit bed helemaal niet het geval is, want het matras is al 2 persoons, alleen de boxspring 2 losse.
Gast- Gast
Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Is deze wel goed dan? Want Jysk is meestal qua dat soort spullen enorm prut, maar ze hebben wel mooie bedden
Gast- Gast
Leuk bed!!
Wij hebben nu ook een ikea bed, en alhoewel ik niets te klagen heb komt er in het nieuwe huis een tempur of auping en misschien een swiss sense. Hastens is van echt paardenhaar en de topping moet je om de 10 jaar vervangen. Moet je dus rijk voor zijn want dat is niet goedkoop.
Wij hebben nu ook een ikea bed, en alhoewel ik niets te klagen heb komt er in het nieuwe huis een tempur of auping en misschien een swiss sense. Hastens is van echt paardenhaar en de topping moet je om de 10 jaar vervangen. Moet je dus rijk voor zijn want dat is niet goedkoop.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
wendygirl schreef:Wij hebben wel een topper, vooral omdat je anders een naad tussen de 2 matrassen hebt.
Nee, dat heb je nu toch niet?
SoGood- Ratel
2CKC2 schreef:Leuk bed!!
Maar de kwaliteit is wel enorm goed van een Hastens, het is het geld wel waard!
Gast- Gast
Je hebt ook ronde Hästens-bedden, cool he.
Yisk gaat het niet worden ben ik bang..
Yisk gaat het niet worden ben ik bang..
SoGood- Ratel
Ja super. We hadden hiervoor Auping matrassen, maar die vind ik nou niet echt beter ofzo. Een boxspring schijnt sowieso heel anders te liggen en dat hebben we de eerste dagen tot een week wel gemerkt, maar nu slaap ik er echt heerlijk op. Vrienden van ons hebben precies dezelfde van Jysk, maar dan een andere kleur. Het is idd een erg mooi bed. :-)Pippa schreef:Rush schreef:Sjezus. Nou wij zijn bij Jysk geweest. Complete boxspring voor €600.Sogood schreef:Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
Is deze wel goed dan? Want Jysk is meestal qua dat soort spullen enorm prut, maar ze hebben wel mooie bedden
Rush- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:2CKC2 schreef:Leuk bed!!
Vertel mij wat, de vader van mijn man heeft zo'n bed... maar je bent zo €10.000 kwijt in aanschaf volgens mij. Dat is veel geld.
Ja maar goed, dan heb je ook wat! Je gebruikt ze (bijna) dagelijks en brengt er heel wat uren op door. En ze gaan lang mee, dus een Hästens is eigenlijk zo gek nog niet.
In deze matrassen van Ikea wordt ook paardenhaar gebruikt zie ik.
In deze matrassen van Ikea wordt ook paardenhaar gebruikt zie ik.
SoGood- Ratel
2CKC2 schreef:Pippa schreef:2CKC2 schreef:Leuk bed!!
Vertel mij wat, de vader van mijn man heeft zo'n bed... maar je bent zo €10.000 kwijt in aanschaf volgens mij. Dat is veel geld.
Nee joh! Mijn ouders hebben hem, en die waren voor 4000/5000 helemaal klaar, met topper, etc!
Gast- Gast
Sogood schreef:Ja maar goed, dan heb je ook wat! Je gebruikt ze (bijna) dagelijks en brengt er heel wat uren op door. En ze gaan lang mee, dus een Hästens is eigenlijk zo gek nog niet.
Nu een ikea, straks een auping en daarna een hastens. Als ik 40 ben
Waarom ben jij bij Hastens gaan kijken om vervolgens een ikea bed aan te schaffen?
Pippa schreef:2CKC2 schreef:Pippa schreef:2CKC2 schreef:Leuk bed!!
Nee joh! Mijn ouders hebben hem, en die waren voor 4000/5000 helemaal klaar, met topper, etc!
Oh echt?! Nou. Dan valt het allemaal nog wel mee..
Je hebt ook dure Hästens, m`n schoonouders hebben een Hästens waar je bijna wel een nieuwe auto van kan bestellen.
Een kleintje dan. Van €13.000 ong.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Je hebt ook dure Hästens, m`n schoonouders hebben een Hästens waar je bijna wel een nieuwe auto van kan bestellen.
Ja nou zie je! Ik ben dus niet gek...
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: