Help? Bed Ikeagids blz. 182
+2
Rush
SoGood
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Help? Bed Ikeagids blz. 182
Ik wil heel graag dit bed hebben. Alleen wat heb ik dan allemaal precies nodig?
En dan nog pootjes. Maar heb ik die matrassen persé allemaal nodig? Die op het plaatjes uit de gids vind ik namelijk nogal erg hoog.. Help! Ik heb hier echt geen verstand van!
En dan nog pootjes. Maar heb ik die matrassen persé allemaal nodig? Die op het plaatjes uit de gids vind ik namelijk nogal erg hoog.. Help! Ik heb hier echt geen verstand van!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Help? Bed Ikeagids blz. 182
Die twee losse (naast elkaar) maken de boxspring, en die dikke is het matras. Die bovenste is een topper --> die is niet nodig, dat is aan jezelf of je dat wilt of niet, het maakt het een stukje harder, en hoger.
Gast- Gast
Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.
SoGood- Ratel
Een topper van €400?!?!?!?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Schrijntje, ik ben ook bij Hästens gaan kijken.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.
Haha! Eigenlijk moet je wel even proef liggen bij de IKEA, staat die daar? Want bij de boxsprings in het hotel is het wel echt nodig om die topper erop te hebben, omdat het anders niet lekker slaapt, maar normaal bij een boxspring echt niet. En trouwens, je kunt hem altijd nog halen, toch? Mocht het toch niet zo lekker liggen..
Gast- Gast
Pippa schreef:Sogood schreef:Bedankt! die bovenste hoef ik dan niet. Ik wil én mijn bed niet hoger, én niet harder slapen én niet 400 euro extra betalen.