Vieze gewoontes
+23
Bliss
Lovely
Toet
Joli86
Jeanette
Caramba
Error
Possom
Niekske
MissD
SoGood
Julia
Kayleigh
Susan
Flippin' Bitch
Jelin
Jerry
Jade
Sarah1985
Tania
Jilke
Sorella
Rush
27 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vieze gewoontes
Rush schreef:Ik vind het altijd heel vies als er bij mensen een gekke geur hangt. Bij de meeste mensen hangt in huis gewoon een huis geur, geen geur of gewoon fris/normaal.
Bij een vriendin van mij thuis stinkt het altijd. Heel gek, het ruikt alsof het naar hond en eten ruikt, maar toen ze nog geen hond hadden rook het ook altijd al zo. En als er net gekookt is dan is het helemaal TE ranzig.
hahaha bah! Hoe kan dat?
Gast- Gast
Wij roken ook binnen, maar bij ons ruik je niets.
En dat is echt waar, want m`n moeder ruikt zoiets meteen, maar pas toen ze asbakken zag staan kreeg ze door dat wij binnen rookten.
En dat is echt waar, want m`n moeder ruikt zoiets meteen, maar pas toen ze asbakken zag staan kreeg ze door dat wij binnen rookten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ViezerikTea-Leaf schreef:Misschien stinkt het bij mij ook wel? We hebben 2 poezen en mijn vriend rookt binnen. Bah eigenlijk. Echt vies.
Nee als je regelmatig lucht en de kattenbak op tijd verschoont, en eventueel van die geurvretende korrels hebt, dan zal het vast meevallen.
Gast- Gast
Ik vind het bij opa's en oma's vaak stinken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik weet het niet, maar geur-internet zou op dit moment heel handig zijn, want ik zou het jullie graag laten ruiken. Gewoon muf, niet fris. Een mengeling van vieze geuren. Niet als de geur van een vieze wc ofzo, maar gewoon goor haha.Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Ik vind het altijd heel vies als er bij mensen een gekke geur hangt. Bij de meeste mensen hangt in huis gewoon een huis geur, geen geur of gewoon fris/normaal.
Bij een vriendin van mij thuis stinkt het altijd. Heel gek, het ruikt alsof het naar hond en eten ruikt, maar toen ze nog geen hond hadden rook het ook altijd al zo. En als er net gekookt is dan is het helemaal TE ranzig.
hahaha bah! Hoe kan dat?
Rush- Lady Post-a-lot
Serpentijn schreef:Ik vind het bij opa's en oma's vaak stinken.
Hahahaha!! Zo'n oude muffe lucht!Iik heb trouwens geen idee, heb geen opa's en oma's en kom nooit bij oude mensen thuis!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Storm schreef:ViezerikTea-Leaf schreef:Misschien stinkt het bij mij ook wel? We hebben 2 poezen en mijn vriend rookt binnen. Bah eigenlijk. Echt vies.
Nee als je regelmatig lucht en de kattenbak op tijd verschoont, en eventueel van die geurvretende korrels hebt, dan zal het vast meevallen.
Ik heb geen geurkorrels, maar ik schep de bakken elke dag even en ik maak ze om de 2/3 dagen helemaal schoon, en dweil dan ook waar de bakken staan. Maar toch ben ik bang dat als er iemand langs komt ze het ruiken, en zal maar net een poes gescheten hebben.
Serpentijn: bij oudere mensen dus? Wat bedoel je dan precies, een muffe lucht? Dat herken ik wel. Of een urine lucht
Gast- Gast
Dan zeg je toch gewoon; sorry, de kat heeft net zitten schijten?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb in het bejaardentehuis schoongemaakt en moest toen ook de bakken verschonen waar de stoma's in werden gegooid.
Gast- Gast
[quote="Tea-LeafSerpentijn: bij oudere mensen dus? Wat bedoel je dan precies, een muffe lucht? Dat herken ik wel. Of een urine lucht [/quote]
Bah, mijn ijsje smaakt inene niet zo lekker meer..
Bah, mijn ijsje smaakt inene niet zo lekker meer..
Sorella- Kletskop
Rush schreef:Dan zeg je toch gewoon; sorry, de kat heeft net zitten schijten?
Haha ja, bij sommige mensen kan je dat wel zeggen
Ik zeg trouwens ook altijd tegen mijn vriend: ik moet even poepen hoor. Is dat ook een vieze gewoonte? Ik lees en hoor namelijk vaak dat meiden dat voor zichzelf houden.
We scheten en boeren ook in elkaars gezelschap.
Gast- Gast
Mijn vriend zegt dat wel gerust, maar ik echt nooit. Ik word ook altijd boos als hij scheten laat of zegt dat hij moet poepen ik wil dat soort dingen gewoon NIET horen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb in het bejaardentehuis schoongemaakt en moest toen ook de bakken verschonen waar de stoma's in werden gegooid.
OMG dat lijkt me echt héél vies.
Gast- Gast
No way, ik ga gewoon naar de wc haha. Boeren en scheten laten ook absoluut niet. Het ontkomt je wel eens natuurlijk en dan kunnen we er ook wel om lachen, maar ik vind dat echt heel goor.
Rush- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Mijn vriend zegt dat wel gerust, maar ik echt nooit. Ik word ook altijd boos als hij scheten laat of zegt dat hij moet poepen ik wil dat soort dingen gewoon NIET horen.
Hihi, arme vriend! Mijn stiefvader zegt altijd: alles wat leeft moet lucht hebben.
Bij ons thuis lieten we gewoon een scheet gaan en werd er hard gelachen. Als de wc stonk, was het: "wie heeft er zitten poepen?" En dan lachte iedereen.
Best plat.
Gast- Gast
Volgens mijn moeder zei mijn opa altijd dat goede poep stinkt!!
Sorella- Kletskop
Rush schreef:No way, ik ga gewoon naar de wc haha. Boeren en scheten laten ook absoluut niet. Het ontkomt je wel eens natuurlijk en dan kunnen we er ook wel om lachen, maar ik vind dat echt heel goor.
Dan vinden we elkaar goor Jij wast je handen niet, ik scheet en boer in bijzijn van vriend.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Rush schreef:No way, ik ga gewoon naar de wc haha. Boeren en scheten laten ook absoluut niet. Het ontkomt je wel eens natuurlijk en dan kunnen we er ook wel om lachen, maar ik vind dat echt heel goor.
Dan vinden we elkaar goor Jij wast je handen niet, ik scheet en boer in bijzijn van vriend.
Dan vinden Rush en ik elkaar ook goor
Gast- Gast
Ik boer sowieso nooit, dus dat scheelt al, haha . Die soort lucht heb ik niet, denk ik.Tea-Leaf schreef:Rush schreef:No way, ik ga gewoon naar de wc haha. Boeren en scheten laten ook absoluut niet. Het ontkomt je wel eens natuurlijk en dan kunnen we er ook wel om lachen, maar ik vind dat echt heel goor.
Rush- Lady Post-a-lot
Dames, ik zit te eten hoor
Ik ben best heel schoon. Zit alleen vaak te kruimelen op de bank en ik peuter wel eens in m'n neus
Ik ben best heel schoon. Zit alleen vaak te kruimelen op de bank en ik peuter wel eens in m'n neus
Gast- Gast
Rush schreef:Ik boer sowieso nooit, dus dat scheelt al, haha . Die soort lucht heb ik niet, denk ik.Tea-Leaf schreef:Rush schreef:No way, ik ga gewoon naar de wc haha. Boeren en scheten laten ook absoluut niet. Het ontkomt je wel eens natuurlijk en dan kunnen we er ook wel om lachen, maar ik vind dat echt heel goor.
Ik boer ook zelden, alleen bij veel frisdrank of een incidenteel biertje ( ben meer van de wijn ). Maar als ik moet boeren laat ik het gewoon gaan.
( Wat een ontzettend stom topic eigenlijk )
Gast- Gast
Hahaha. Ja, soms met cola ofzo, maar ook sporadisch. Dan nog heb ik geen harde boeren ofzo en ik kan het ook niet op commando gelukkig.
Ik ben best wel een beetje netjes wat dat betreft. Ik was m`n handen wel voor en tijdens het koken hoor, haha.
Ik ben best wel een beetje netjes wat dat betreft. Ik was m`n handen wel voor en tijdens het koken hoor, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Dames, ik zit te eten hoor
Waarom open je dan een VIES topic?
Gast- Gast
En de wc is ook heel schoon hoor (ik vind wc schoonmaken leuk) en ik heb ook vochtig wc papier, dus dan 'was' ik m`n handen al bijna in 1, hahaha.Tea-Leaf schreef:Dan durf ik wel bij jou te eten Rush
Ik ben trouwens ook verslaafd aan hygienische doekjes. Even over de tafel, keukenkastjes etc. Zo handig.
*huisvrouwen post*
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij vreemde gewoontes?
» Rare gewoontes?
» Slechte gewoontes
» Vreemde eigenschappen/gewoontes
» Rare gewoontes