Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieze gewoontes

+23
Bliss
Lovely
Toet
Joli86
Jeanette
Caramba
Error
Possom
Niekske
MissD
SoGood
Julia
Kayleigh
Susan
Flippin' Bitch
Jelin
Jerry
Jade
Sarah1985
Tania
Jilke
Sorella
Rush
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 8:46

Zijn ook mee-eters idd.. Maar die heb ik nog liever dan puisten pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Lovely vr 2 sep 2011 - 21:47

Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 22:49

Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:

Sja, elke gek zn gebrek :geek:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Bliss vr 2 sep 2011 - 23:03

Gadverdamme! Ik word echt misselijk van sommige verhalen. :shock: Die puisten-uitknijp-filmpjes hoef ik dus noooooit te zien. Ik heb zelf de laatste tijd ook weer veel puistjes gehad en die knijp ik ook uit, maar vind het voornamelijk pijnlijk! Het is wel fijn als het eruit is en er niet meer zo'n gedrocht aan mn kin hangt Wink, maar lekker is anders.
Boeren en scheten laat ik trouwens bijna nooit. Een scheet zou ik ook niet laten als er iemand anders bij is, maar alleen laat ik ze ook niet vaak.
Ik peuter wel af en toe in mn neus, want zoals gezegd, die houd ik graag schoon. Ik pulk ook aan korstjes en eerder pulkte ik mn teennagels er altijd af! Tegenwoordig gebruik ik toch maar een nagelknipper, omdat ze eerst ook veel te kort werden steeds.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Sushi ma 5 sep 2011 - 10:51

x-justme-x schreef:
Youandi schreef:Sorry, Sogood Wink

Maar voor iedereen denkt dat ik een vies meisje ben... ik was wel mijn handen voor en na het uitknijpen. En ach, zoveel rotzooi komt er nu ook weer niet uit. Hooguit een milimetertje en eens in de zoveel tijd een mooie voltreffer. Maar dat geluk heb ik niet zo vaak.

Oh en (als je nu zit te eten, moet je dit maar even niet lezen) ik heb zelf nauwelijks/nooit puistjes. Maar één keer had ik er eentje net boven mijn lip. En die deed me toch zeer! Nou, dat duurde een paar dagen en toen was het ding rijp. Dus ik knijpen in dat rotkreng.. Komt me daar toch een sliert uit! Echt, zoiets had ik nog nooit gezien! Zo lang! Ik denk in totaal wel anderhalve centimeter! Er bleef gewoon een gaatje achter! Fascinerend hoor, dat soort dingen Very Happy


Als je dit fascinerend vindt moet je eens op youtube kijken, daar staan pas ranzige puisten knijp filmpjes op... Bah bah. Mijn vriend zat die laatst te kijken, ik werdt er gewoon misselijk van..
Ik heb een keer zo'n filmpje gezien bij vrienden thuis. Gadverdamme. Ik vond dat zo ranzig, heb alleen het eerste deel gezien en ben daarna iets anders gaan doen.

Ik pulk soms in mijn neus, maar was daarna wel netjes mijn handen. Een vriend van mij eet uit zijn neus, dat vind ik echt goor.

Als ik alleen ben laat ik soms echt hele harde boeren. Soms schrik ik er zelf van en denk ik dan dat de buren het kunnen horen (onzin natuurlijk). Scheten laten doe ik ook gerust. Maar alleen als ik alleen ben of met mensen waarvan ik weet dat ze er tegen kunnen. Niet achter mijn bureau op het werk dus.

Verder ben ik wel schoon volgens mij. Ik was altijd mijn handen nadat ik naar de wc ben geweest en was dagelijks af, leg dagelijks een schoon vaatdoekje neer en ben een schoonmaakgek.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Sushi ma 5 sep 2011 - 10:53

Tea-Leaf schreef:
( Wat een ontzettend stom topic eigenlijk lol! )
Nee, het is grappig. Ik heb al een paar keer hardop moeten lachen!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 6:07

Lize schreef:
Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:

Sja, elke gek zn gebrek :geek:

Ik ben ook zo'n gek, mijn vriend vraagt wel eens of ik zijn rug even wil 'pukkelen', oftewel puistjes knijpen. Haha. Ik doe het niet met tegenzin laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 6:14

Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:
Heerlijk! Vooral als de puist 'plopt' dan voel ik me zeer voldaan daarna smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  PluDan di 6 sep 2011 - 6:15

Tea-Leaf schreef:
Lize schreef:
Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:

Sja, elke gek zn gebrek :geek:

Ik ben ook zo'n gek, mijn vriend vraagt wel eens of ik zijn rug even wil 'pukkelen', oftewel puistjes knijpen. Haha. Ik doe het niet met tegenzin laughcry

Haha, ik ook niet. Vind het zelfs wel leuk om te doen en mijn vriend vind het heerlijk als ik dat doe. Hij gaat er echt voor zitten of liggen smile .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  PluDan di 6 sep 2011 - 6:15

Storm schreef:
Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:
Heerlijk! Vooral als de puist 'plopt' dan voel ik me zeer voldaan daarna smile

Whahahahaha, ja dat is het mooiste Laughing .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Lovely do 8 sep 2011 - 6:16

Ik las in een tijdschrift dat het trouwens wel onhygienisch is om je handen niet te wassen na een toiletbezoek. Ook al zit je met je handen niet aan je ontlastig, dan nog komen er darmbacterieën door het wc-papier heen.

Dus vieze dames, toch maar aan het water en zeep smile
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Rush do 8 sep 2011 - 6:19

Dan hebben die darmbacteriën eerst al wel een hele verhuizing naar voren ondergaan, wauw.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Feyd do 8 sep 2011 - 6:38

Storm schreef:
Lovely schreef:Getverdamme. Ik snap echt niet dat je het lekker vindt om de puisten van je vriend uit te knijpen. :shock:
Heerlijk! Vooral als de puist 'plopt' dan voel ik me zeer voldaan daarna smile

Hahaha dat herken ik Laughing
Feyd
Feyd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 77
Registratiedatum : 08-09-11

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/luna/

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 5:52

Best heel smerig als ik dit zo lees, je partner ontdoen van puistjes. Maar wel mooi dat ik niet de enige ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Lovely vr 9 sep 2011 - 21:36

Rush schreef:Dan hebben die darmbacteriën eerst al wel een hele verhuizing naar voren ondergaan, wauw.

Ik snap gewoon niet zo goed wat de moeite is om na een toiletbezoek je handen te wassen. Zeker als je zegt dat je verder wel veel je handen wast.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Sushi vr 9 sep 2011 - 22:39

Lovely schreef:
Rush schreef:Dan hebben die darmbacteriën eerst al wel een hele verhuizing naar voren ondergaan, wauw.

Ik snap gewoon niet zo goed wat de moeite is om na een toiletbezoek je handen te wassen. Zeker als je zegt dat je verder wel veel je handen wast.
+1
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Shisha vr 9 sep 2011 - 22:48

Ik pulk in mijn neus wanneer niet alles eruit komt met het snuiten. Maar ik eet het niet op en ik was daarna mijn handen.
Ik laat ook wel eens boeren en scheten maar alleen wanneer er niemand bij is. En ik pulk ook aan mijn vriend. Heerlijk is dat! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze gewoontes - Pagina 5 Empty Re: Vieze gewoontes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum