DagCafé
+25
Bimbam
Lavendel
Pompoen
bolus26
Jade
Serena
VeryCherry
Qiara
Zwoesj
Champagne
Toet
Sjaantje
Merai
Chocolate Cookie
Jordana
Snoes
Caroow
ExpressoB
GreenGrass
girli
TwistedAngel
Tullow
Snack a Jack
Marin
Rush
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Moet zelf wel weer effe wennen hoor
Pippa: Bedoel je dan echt mijn eigen haar kleur?
Td: Maakt niet uit. Ieder zijn eigen haar toch
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is wel zo maar vind altijd rot om te zeggen als iemand het zelf juist wel leuk vind.Jordana schreef:Moet zelf wel weer effe wennen hoor
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja dat is wel zo maar vind altijd rot om te zeggen als iemand het zelf juist wel leuk vind.Jordana schreef:Moet zelf wel weer effe wennen hoor
Meid, Echt dat maakt me niet uit.. Want ik ken van mijzelf dat ik over 6 weken weer wat anders heb
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Ja dat is wel zo maar vind altijd rot om te zeggen als iemand het zelf juist wel leuk vind.Jordana schreef:Moet zelf wel weer effe wennen hoor
Meid, Echt dat maakt me niet uit.. Want ik ken van mijzelf dat ik over 6 weken weer wat anders heb
haha nou oke dan
Gast- Gast
Volgens mij begint hart in aktie en hoe heet dat ook weer ehm dat stellen klussen in die appartementen?
edit: het blok
edit: het blok
Gast- Gast
Dat vind ik beiden niets zoveel aan.
En mijn vader heeft andere programma's over financiële problemen voor mij verknalt. Ik vond dat leuk om te kijken. Maar hij zei, zij zorgen ervoor om in de problemen te komen, worden eruit gehaald door een programma, krijgen tevens nog even een nieuwe inrichting en daar leren ze dan van? Terwijl wij ons best doen om uit de problemen te blijven en wij krijgen ook nooit wat. Sja, daar zat een kern van waarheid aan. Dus nu is het ergenis als ik naar dergelijke programma's kijk.
En mijn vader heeft andere programma's over financiële problemen voor mij verknalt. Ik vond dat leuk om te kijken. Maar hij zei, zij zorgen ervoor om in de problemen te komen, worden eruit gehaald door een programma, krijgen tevens nog even een nieuwe inrichting en daar leren ze dan van? Terwijl wij ons best doen om uit de problemen te blijven en wij krijgen ook nooit wat. Sja, daar zat een kern van waarheid aan. Dus nu is het ergenis als ik naar dergelijke programma's kijk.
Gast- Gast
Ja! Ik heb ook zo'n zin in de winter. Lekker donker om 16.30u. Kaarsjes aan. Hopelijk een beter figuur. Vriendje op de bank, wie weet komt dat nog in 2011. Lekker GTST aan. Kopje koffie! Ow, zo'n zin in.
Gast- Gast
Jordana: Nou heb ik je foto gemist omdat ik moest eten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hebben jullie ook avonden dat er niks is dan??Maura schreef:Komt er vanavond nog iets op de televisie?
Welke tv provider heb je? Ik heb digitenne van KPN en er is gewoon altijd beeld en geluid...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hebben jullie ook avonden dat er niks is dan??Maura schreef:Komt er vanavond nog iets op de televisie?
Welke tv provider heb je? Ik heb digitenne van KPN en er is gewoon altijd beeld en geluid...
Heel flauw.
Beeld en geluid is er altijd, maar nu nog iets dat interessant is om naar te kijken.
Gast- Gast
Maura schreef:ProudMama schreef:Hebben jullie ook avonden dat er niks is dan??Maura schreef:Komt er vanavond nog iets op de televisie?
Heel flauw.
Beeld en geluid is er altijd, maar nu nog iets dat interessant is om naar te kijken.
Gast- Gast
HahahaProudMama schreef:Jordana: Nou heb ik je foto gemist omdat S & J moesten eten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Liep net naar beneden om iets uit de diepvries te pakken. Hoor ik iemand anders ook in de box rommelen. Net op het moment dat ik de deur afsluit, sluit degene de deur ook af. En net als ik denk dat ik degene kan ontkomen, door snel weg te vluchten, want ze mogen niet weten dat mijn diepvries in de box staat, hoor ik:"Hallo, wie is daar?" (En de dikste lol dat de beste man had.)
Gast- Gast
Maura schreef:Ja! Ik heb ook zo'n zin in de winter. Lekker donker om 16.30u. Kaarsjes aan. Hopelijk een beter figuur. Vriendje op de bank, wie weet komt dat nog in 2011. Lekker GTST aan. Kopje koffie! Ow, zo'n zin in.
Heerlijke gedachte! EN vriendje ja als je actie onderneemt hahah
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maura schreef:ProudMama schreef:Hebben jullie ook avonden dat er niks is dan??Maura schreef:Komt er vanavond nog iets op de televisie?
Heel flauw.
Pm heeft de lolbroek aan vandaag
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: