DagCafé
+25
Bimbam
Lavendel
Pompoen
bolus26
Jade
Serena
VeryCherry
Qiara
Zwoesj
Champagne
Toet
Sjaantje
Merai
Chocolate Cookie
Jordana
Snoes
Caroow
ExpressoB
GreenGrass
girli
TwistedAngel
Tullow
Snack a Jack
Marin
Rush
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:Megara schreef:Theedoosje schreef:Heej Megara ja gaat wel goed en met jou?
Hier ook wel. Een dagje collegevrij, dus dat is nooit verkeerd.
Oh lekker Plannen vandaag? (was jij dat trouwens over de laptop en college laatst?)
Ik heb wel in dat topic gereageerd maar Serpentijn heeft het opgestart. Wat dan?
Qua plannen, ik ga straks even wat boeken terugbrengen naar de bibliotheek, even langs mijn vriend en straks nog een uurtje schoonmaken. Niet veel bijzonders dus. Jij?
Gast- Gast
Lily, jij hebt het dus al net zo druk als mij !
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
haha ja dat wel maar dan wel erg druk voor mij, maar is ook niet erg. Kom jij vaak in ehv stad? Ik kom niet op de naam van een winkel
edit, heb het eindelijk gevonden. Via een virtuele rondleiding haha
edit, heb het eindelijk gevonden. Via een virtuele rondleiding haha
Gast- Gast
Megara schreef:Theedoosje schreef:Megara schreef:Theedoosje schreef:Heej Megara ja gaat wel goed en met jou?
Hier ook wel. Een dagje collegevrij, dus dat is nooit verkeerd.
Oh lekker Plannen vandaag? (was jij dat trouwens over de laptop en college laatst?)
Ik heb wel in dat topic gereageerd maar Serpentijn heeft het opgestart. Wat dan?
Qua plannen, ik ga straks even wat boeken terugbrengen naar de bibliotheek, even langs mijn vriend en straks nog een uurtje schoonmaken. Niet veel bijzonders dus. Jij?
oow ja idd dat was Serpentijn haha nee laat maar. Was benieuwd hoe het gegaan was
Lily> welke winkel?
Gast- Gast
Haha oké. Serpentijn is net een nieuwe studie gestart en ik hang er al iets langer rond.
Hele nuttige bezigheid toch, om de was te doen. Ik vind het altijd wel een fijn gevoel als alles weer aan kant is.
Hele nuttige bezigheid toch, om de was te doen. Ik vind het altijd wel een fijn gevoel als alles weer aan kant is.
Gast- Gast
Ze had toch de vraag over de stroom voor laptop tijden college?
En ja heerlijk als het weer schoon is.
En ja heerlijk als het weer schoon is.
Gast- Gast
ik denk dat ik het weekend ook bij ons in huis aan de gang ga, er is al weken niet fatsoenlijk gepoetst e.d.
Gast- Gast
Dat is al dagen zo Lily, volgens mij gaat er wat fout op de website, want soms kan je er zo op en soms krijg je die melding.
Laatst aangepast door Rush op di 30 aug 2011 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
50% korting op alle sale artikelen dus de server zal de drukte niet aan kunnen denk ik?
Gast- Gast
ben er nu net in kijken of ze wat leuks hebben. In de winkel is het denk ik geen uitverkoop meer he?
Gast- Gast
Ik kan er gewoon in.
Even wat maillots bestellen.
Even wat maillots bestellen.
Rush- Lady Post-a-lot
Vallen die maillots groot of klein?
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn kachel is kapot
De reparateur komt zometeen..
verder is mijn huis een bende, mijn waschaos gigantisch.. en moet ik enorm veel leren..
Leuk! zo'n vrije dag.
De reparateur komt zometeen..
verder is mijn huis een bende, mijn waschaos gigantisch.. en moet ik enorm veel leren..
Leuk! zo'n vrije dag.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Theedoosje schreef:Succes Serpentijn
Hoe was het gegaan met de stroom bij college?
dankje!
Euhmm het eerste college daar lagen stekkerdozen op de grond.. dus heb ik gelukkig de hele tijd stroom gehad. Het 2de college was na 2 uur afgelopen, dat kon mijn laptop nog aan.
Het is dus goed gegaan!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: