andere letters?
+40
rapa nui
Pien
Lejow
TukTuk
Nora
Sweety
Bimbam
Zininzon
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
Barbabella
Ooh La La!
Serena
Cato
Rush
Cupcake
Caro
Jade
Happydobby
Kiwi86
Parisienne
Roxi3
Pompoen
Lady4
Burn
Angela_1986
Janelie
Antibes
Oasis
Toet
Inge
Admin
Kaboutertje
Marin
Sugarfall
Spring
Monte
lyke
Tania
bolus26
44 plaatsers
Pagina 6 van 15
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Re: andere letters?
Thanx en weltrusten! Oh en hoi CBL .
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dit wel een mooie rustige blauw..
Ga nu slapen.. Ben benieuwd hoe het er hier morgen uitziet!
Succes met kleuren enzo zoeken
Ga nu slapen.. Ben benieuwd hoe het er hier morgen uitziet!
Succes met kleuren enzo zoeken
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Monte schreef:ja een die niet tegen veranderingen kan blijkbaar. Ik denk ook dat CBL de felle grijs/blauw ziet, die doet ook wat pijn aan mijn ogen. Maar met deze kleur(babyblauw) nu is toch niets mis? Je kunt ook zeuren ipv van meedenken inderdaadJoy_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ook de achtergrond kleur is anders, het is nu blauw wat heel irritant is. Het oude was niks mis mee en gewoon goed. Heeft iedere pijler een andere achtergrond kleur?
Het leest nu kut.
Positief meedenken mag ook!
Ah joh je ziet toch wel hoe ze het leest? Ze heeft alleen de openingspost gelezen en waarschijnlijk was haar commentaar idd op het donkerblauwe wat ook lelijk was (sorry Maura haha).
Admin- Admin
Joy_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ook de achtergrond kleur is anders, het is nu blauw wat heel irritant is. Het oude was niks mis mee en gewoon goed. Heeft iedere pijler een andere achtergrond kleur?
Het leest nu kut.
Mening geven mag ook en dit is die van mij nou eenmaal. Trieste reactie weer van Admin, burgemeesters zouden beter moeten weten en niet zo reageren!
Gast- Gast
Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
inderdaad en ik denk nog niet eens de openingspost gelezen maar alleen de titelAdmin schreef:Monte schreef:ja een die niet tegen veranderingen kan blijkbaar. Ik denk ook dat CBL de felle grijs/blauw ziet, die doet ook wat pijn aan mijn ogen. Maar met deze kleur(babyblauw) nu is toch niets mis? Je kunt ook zeuren ipv van meedenken inderdaadJoy_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ook de achtergrond kleur is anders, het is nu blauw wat heel irritant is. Het oude was niks mis mee en gewoon goed. Heeft iedere pijler een andere achtergrond kleur?
Het leest nu kut.
Ah joh je ziet toch wel hoe ze het leest? Ze heeft alleen de openingspost gelezen en waarschijnlijk was haar commentaar idd op het donkerblauwe wat ook lelijk was (sorry Maura haha).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Joy_ schreef:Caribbeanlover schreef:Ook de achtergrond kleur is anders, het is nu blauw wat heel irritant is. Het oude was niks mis mee en gewoon goed. Heeft iedere pijler een andere achtergrond kleur?
Het leest nu kut.
Mening geven mag ook en dit is die van mij nou eenmaal. Trieste reactie weer van Admin, burgemeesters zouden beter moeten weten en niet zo reageren!
Chill CBL . Ik zeg alleen maar hoi en natuurlijk mag ook jij je mening geven .
Admin- Admin
Dank u! Ik hou wel van wat chill(i) in me eten.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 28 aug 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Dat heb ik met groen . Maar rood eh sorry dat vind ik ook wel heftig .
Admin- Admin
Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Zo, in een gezellige mood vandaag? Ik haat roze. Hmm...wat DOE ik hier eigenlijk?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik vind dit ook wel mooi. Wel zoet, maar dat geeft niet. Het forum knalt af en toe al genoeg, daar hebben we geen felle kleurtjes voor nodig
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Zo, in een gezellige mood vandaag? Ik haat roze. Hmm...wat DOE ik hier eigenlijk?
Forummen?
Admin- Admin
Hahahaha ik denk dat rood niet goed is voor de sfeer op 't forum
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ik vind dit ook wel mooi. Wel zoet, maar dat geeft niet. Het forum knalt af en toe al genoeg, daar hebben we geen felle kleurtjes voor nodig
Haha, ik snap wel dat rood to much is hoor...jammer want het is zo'n fijne kleur waar ik helemaal blij van word!
Alleen...ik vind het forum zo iets heel erg babyforumachtigs hebben. Ik vind de kleuren niet lelijk, maar door de combi blauw/roze krijgt het dat gevoel en ik weet dan weer niet of het bij dat forum past. Misschien het roze vervangen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Admin schreef:Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Heb niet echt ''rode'' kleding, maar in een aantal dingen zit ini mini beetje rood zoals een van me nieuwe bikini's, want die is gewoon leuk en dat kleine btj, ach tja.
Rode auto's = zooooooooooooooo fout en leluk!
Gast- Gast
Admin schreef:тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Forummen?
Oh gut nu je het zegt! Ja dat was ik dus een beetje verleerd vandaar.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Admin schreef:Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Heb niet echt ''rode'' kleding, maar in een aantal dingen zit ini mini beetje rood zoals een van me nieuwe bikini's, want die is gewoon leuk en dat kleine btj, ach tja.
Rood is mijn lievelings!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Joy_ schreef:Ik vind dit ook wel mooi. Wel zoet, maar dat geeft niet. Het forum knalt af en toe al genoeg, daar hebben we geen felle kleurtjes voor nodig
Haha, ik snap wel dat rood to much is hoor...jammer want het is zo'n fijne kleur waar ik helemaal blij van word!
Alleen...ik vind het forum zo iets heel erg babyforumachtigs hebben. Ik vind de kleuren niet lelijk, maar door de combi blauw/roze krijgt het dat gevoel en ik weet dan weer niet of het bij dat forum past. Misschien het roze vervangen?
Dat gebeurt sowieso. Een stap tegelijk. Eerst de goede achtergrondkleur vinden, dan de banner aanpassen.
Marin- Lady Post-a-lot
Vandaag is ROOD, de kleur van het forum! Vandaag is rohoood, rohood, roohood, de kleur van ''vul zelf maar in'' (geen smerige dingen graag).
Gast- Gast
тыквашка schreef:Caribbeanlover schreef:Admin schreef:Caribbeanlover schreef:тыквашка schreef:Ik ben altijd en blijf altijd voor: ROOD! Thank you very much!
Ik HAAT rood met alles!
Rood is mijn lievelings!
Die van mij roze, want ik ben een meisje en dat hoort
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Vandaag is ROOD, de kleur van het forum! Vandaag is rohoood, rohood, roohood, de kleur van ''vul zelf maar in'' (geen smerige dingen graag).
Kijk, jij snapt 't! Mijn trouwjurk was rood, ongeveer de kleur van de letters van yes cafe nu.
Pompoen- Lady Post-a-lot
En iets van lichtpaars/lila als achtergrond en dan de letters donkderblauw zoals ze nu zijn. Ik vind dit ook weer zo blauw, van het ene uiterste naar het andere
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:En iets van lichtpaars/lila als achtergrond en dan de letters donkderblauw zoals ze nu zijn. Ik vind dit ook weer zo blauw, van het ene uiterste naar het andere
Dat is al geprobeerd! Was ook wel mooi, ik heb niet echt een voorkeur voor blauw of lavendel.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja mooi die donkerblauwe letters, maar misschien weer iets vrolijks als letters? Met meer kleur zodat het weer meisjesachtig word?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Jaaa nieuwe letters!
» gezocht: letters met touwtjes?
» Tip: Letters om kleding te bedrukken.
» Korte namen, 3 of 4 letters
» Gedecoreerde houten letters
» gezocht: letters met touwtjes?