vraag over post voor het buitenland frankeren
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraag over post voor het buitenland frankeren
Een vriendin van mij gaat per 1 september 2011 emigreren naar Cyprus. Nu wil ik haar graag een kaartje sturen als ze net in haar nieuwe appartement woont.
Je hebt inmiddels nieuwe postzegels, maar ik ben de komende dagen niet in de gelegenheid om naar het postkantoor te gaan.
Ik heb uitgezocht dat er 0,79 eurocent op een brief naar het buitenland moet. Kan ik dan ook de brief met oude postzegels frankeren tot 0,79 cent of zijn die zegels alleen geldig in Nederland?
Je hebt inmiddels nieuwe postzegels, maar ik ben de komende dagen niet in de gelegenheid om naar het postkantoor te gaan.
Ik heb uitgezocht dat er 0,79 eurocent op een brief naar het buitenland moet. Kan ik dan ook de brief met oude postzegels frankeren tot 0,79 cent of zijn die zegels alleen geldig in Nederland?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vraag over post voor het buitenland frankeren
Volgens mij moet je echt een Europese postzegel hebben. Heb je ook geen tijd om naar de supermarkt te gaan? Als het goed is kan je ze daar bij de sigaretten balie kopen.
Gast- Gast
Dat kan hoor! Zolang de waarde maar 79 cent is! Ik doe aan postcrossing en ik gebruik zelfs nog de GULDEN zegels Die zijn een stuk leuker dan de euro zegels, en zolang het omgerekend maar voldoet aan de waarde.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik lees het net idd. Het verschil met die andere zegels is dat er Priority opstaat, waardoor je post met voorrang de grens overgaat.
Gast- Gast
Jolee schreef:Ik lees het net idd. Het verschil met die andere zegels is dat er Priority opstaat, waardoor je post met voorrang de grens overgaat.
Ja maar volgens mij is binnen europa tegenwoordig standaard priority.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
De priority sticker kan je gewoon gratis afhalen bij postkantoor of gewoon even je brief schrijven en ter plekken laten frankeren. Dan hoef je ook geen velletje met postzegels te kopen die overschieten!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Bij ons postkantoor kun je niet ter plekke laten frankeren, moet je toch een velletje afnemen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Werd mij laatst verteld dat dit wel kon, maar dan alleen voor buitenlandse post of pakketjes.blondje1313 schreef:Bij ons postkantoor kun je niet ter plekke laten frankeren, moet je toch een velletje afnemen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Post voor onbekende mensen
» Vraag voor de fotografen
» Wat vraag jij voor je verjaardag?
» Vriend vaker naar buitenland voor werk
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
» Vraag voor de fotografen
» Wat vraag jij voor je verjaardag?
» Vriend vaker naar buitenland voor werk
» Mijn zusje gaat in buitenland studeren,wat voor leuk cadeau?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: