Nav: eerste BH?
+23
Mizz_S
Raindrop
Jade
Le Chat Noir
Zininzon
Jerry
nina
Beachgirl
SuperGrover
SoGood
Phileine
Sorella
Caresses
Niekske
Ugly Betty
patjuhhh
Mamsie
Dennenappel
Roxi3
blondje1313
Caramba
Silver
Rush
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav: eerste BH?
Jaartje of 13. Mijn moeder en oma vonden dat het tijd werd. Mijn eerste bh'tje heb ik nog steeds.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Geen idee. Jaar of 11/12? Mijn eerste bh'tje was iig een AAA en gekregen van mijn vader.
Gast- Gast
12 denk ik. Met een roze kat erop, en zelfs met beugels. Ik schaamde me ook best wel, ik vond het maar niks dat ik zo jong al borsten kreeg. Toen wist ik nog niet dat het nauwelijks zou gaan groeien
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Toen ik 13 was en voor het eerst ongesteld werd kreeg ik van mijn moeder mijn eerste bh. Oh wat was ik trots!!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Grappig dat de reacties zo verschillend zijn.
De één vond het super, de ander verschrikkelijk.
De één vond het super, de ander verschrikkelijk.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
ik heb eerst heel lang van die topjes gedragen, gewoon een kort hemd zegmaar... Toen kreeg ik een soort van topjes waar een beetje een bh-vorm inzat (de afdankertjes van m'n zus...) en m'n eerste bh's gekocht met m'n moeder. Twee van de H&M en eentje van de V&D, ik weet 't nog precies
Vond 't verschrikkelijk toen ik die dingen voor 't eerst droeg. Alsof ik ineens megatieten had (75A, dus 't viel mee, maar voor 't gevoel ) en dat iedereen kon zien dat ik 'n bh droeg...
Vond 't verschrikkelijk toen ik die dingen voor 't eerst droeg. Alsof ik ineens megatieten had (75A, dus 't viel mee, maar voor 't gevoel ) en dat iedereen kon zien dat ik 'n bh droeg...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik was denk ik 13 of 14. Meteen al 75B.
Daarvoor droeg ik topjes, maar over BH's begon mijn moeder nooit (terwijl het eigenlijk wel nodig was). Heb mijn 1e BH 'stiekem' gekocht met vriendinnen
Daarvoor droeg ik topjes, maar over BH's begon mijn moeder nooit (terwijl het eigenlijk wel nodig was). Heb mijn 1e BH 'stiekem' gekocht met vriendinnen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik was een jaar of 12..zo'n witte zonder beugels, erg lelijk. Ik vond het aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant schaamde ik me bij gym. Bij ons had toen niemand nog een bh aan. Ik deed toen vaak nog een topje aan speciaal voor gym...wou blijkbaar niet opvallen. Toen meer er mee begonnen droeg ik ook mijn bh. Vreemd genoeg kan ik me daarna niet meer herinneren wanneer er meer bij kwamen en wanneer. Ik begon trouwens met 75A tje.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
12, toen ik naar de middelbare school ging. De tweeling groeide ook behoorlijk hard toen.
Gast- Gast
Ik was een jaar of 12, het was een rode zonder beugel met bijpassende rode onderbroeken
Gast- Gast
Ik was 11 of 12..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik weet niet meer precies wanneer ik mijn eerste BH ben gaan dragen. Ik denk op mijn twaalfde. Mijn maat weet ik niet meer maar het waren echt kinderachtige BH's haha.
En ik vond het in het begin helemaal niet leuk om BH's te dragen.
En ik vond het in het begin helemaal niet leuk om BH's te dragen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pff ik denk 12 ofzo. Maar ik kan het me niet echt herinneren wanneer het was. Wel weet ik nog dat het een witte was, een hele saaie haha.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik denk een jaar of 13. Ik was met mijn moeder bij een lingeriezaak en stond in het pashokje. Trekt die mevrouw van die winkel het gordijn opzij, staat ze met mijn moeder te kijken "Aaaaaaaah wat schattig, ja hij past precies. Ooooooh ja echt leuk" Ik schaamde me kapot hahaha.
Gast- Gast
Ik kreeg de 1ste toen ik 12 was, maar vond ze absoluut niet lekker zitten en droeg liever strakke topjes. Pas vanaf mijn 14e ging ik ze echt dragen, maar toen konden de topjes ook gewoon niet meer met de grote van mijn borsten.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik wilde het echt niet. Had mijn eerste bh in de brugklas, 75B.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik was 12, maar had toen al vrij grote borsten voor die leeftijd. Ik maakte toen een flinke groeispurt haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
In groep 8 kreeg ik mijn eerste bh en ik weet nog dat mijn vriendinnen dat enorm grappig vonden dat ik al een bh aan moest/deed. En ik vond het eigenlijk wel cool en vond dat ze gewoon jaloers waren haha!
Gast- Gast
Ik was 13 geloof ik. Toen had ik 70A. Daarvoor droeg ik wel al een tijdje topjes. Ik vond het wel leuk om een bh te gaan dragen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Eerste woordje, en hoe oud?
» ... Het eerste wat in je opkomt?
» Eerste boterham
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Eerste woordje, en hoe oud?
» ... Het eerste wat in je opkomt?
» Eerste boterham
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: