Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen

4 plaatsers

Ga naar beneden

perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen  Empty perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen

Bericht  Minx wo 24 aug 2011 - 7:51

Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Wie heeft ervaring met 1 van deze twee of een andere. Ik moet dit bestellen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij helpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen  Empty Re: perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen

Bericht  May wo 24 aug 2011 - 7:52

Ik zweer bij perskindol, ik vind het echt heel fijn spul.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen  Empty Re: perskindol/midalgan en andere warmtemiddelen

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 7:53

Waar heb je precies last van? Misschien dat ik je kan helpen

Ik moet volgende week examen doen en dat heb ik o.a ook gehad in m'n studie smile

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 24 aug 2011 - 8:02

Ik heb nergens last van haha. Als mijn spieren vast zitten masseer ik (als ik er zelf bij kan) of een van vriendinnen het gewoon even los. Ik geloof namelijk niet echt in het spul. Het is vooral het wrijven wat het doet. Ik moet het voor mijn sportclub bestellen.

En als iemand toevallig de ingredientenlijst van perskindol zou ik ook blij zijn. Maar wat zou jij aanraden razz??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May wo 24 aug 2011 - 8:08

Ik zal de ingrediënten even voor je overtypen, momentje.

Edit:
Aqua, Caprylic/Capric, Trygliceride, Isopropyl Alcohol, Menthol, Pinus, Carbomer, Citrus Dulcis, Gaultheria, Procumbens, Ammonium Hydroxide, Citrus Bergamia, Citrus Limonum, Ethyl Acetate, Terpineol, Terpinyl Acetate, Benzyl Benzoate, Methylparaben, Rosmarinus Officinalis, Propylbaraben, Lavendula Angustifolia, Geraniol, Cintronnellon, Limonene, Citral, Linalool.

Laatst aangepast door May op wo 24 aug 2011 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx wo 24 aug 2011 - 8:10

super Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:19

Als ik het zo lees heb je denk ik niks aan die warmtegels maar meer aan een fysio. Want je hebt geen spierpijn of gewone pijn aan bepaalde lichaamsdelen. Maar als je toch echt iets zoekt wat warm wordt zou ik ook gaan voor de Perskindol. Maar bijv. eigen merk warmte creme van bijvoorbeeld de Kruidvat is ook goed. Want als het voor je sportclub is dan heb je straks toch te maken met verschillende "pijntjes"

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 24 aug 2011 - 8:32

haha de fysio is aanwezig hoor (nou ja bijna fysio dan). Er zijn mensen die als ze een spier vast hebben zitten zweren bij een warmtespulletje. Dus dan is het eerst even los maken en bij sommigen dan even wat er op. Kan soms wonderbaarlijk goed werken zijn ze ineens van de pijn af. Maar dan bestel ik gewoon perskindol.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:13

M'n moeder heeft Midalgan gebruikt, maar wat een vies rotspul is dat! Het stinkt verschrikkelijk, de huid wordt heel warm en rood, maar het doet niks voor je spieren. Volgens haar fysio en arts is het beter om de spieren los te masseren.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 24 aug 2011 - 9:27

Dijn82 schreef:M'n moeder heeft Midalgan gebruikt, maar wat een vies rotspul is dat! Het stinkt verschrikkelijk, de huid wordt heel warm en rood, maar het doet niks voor je spieren. Volgens haar fysio en arts is het beter om de spieren los te masseren.

klopt ben ik het volledig met je eens. Midalgan e.d. komt niet door je huid heen op de plek waar het moet komen, de spieren. Dat is ook de reden dat ik het zelf niet gebruik. Alleen is het zo dat sommige mensen het echt geweldig spul vinden en de pijn min of meer vergeten waardoor het sporten makkelijker gaat. Je krijgt het er dan ook echt niet in dat je er ook gewoon vaseline op kan smeren. En als ik nou de enige verzorger was die er daar is dan zou ik het niet bestellen, maar er zijn er nog 2
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco wo 24 aug 2011 - 18:16

Tijger balsam werkt ook altijd wel goed.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 18:28

Prosecco schreef:Tijger balsam werkt ook altijd wel goed.
Nadeel daarvan is dat het altijd van die vieze vlekken geeft.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Prosecco wo 24 aug 2011 - 18:33

AngelNyn schreef:
Prosecco schreef:Tijger balsam werkt ook altijd wel goed.
Nadeel daarvan is dat het altijd van die vieze vlekken geeft.

Ik dacht dat je ook witte had?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: