vakantieveilingen 'genept'
+7
Highway
Lejow
Raindrop
GeKKiE
Kabouter
Rush
blondje1313
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
vakantieveilingen 'genept'
Ik heb via vakantieveilingen twee kaartjes voor de voetbalwedstrijd van PSV van morgen gekocht.
Nu stond er bij de veiling bij dat deze 30 euro per stuk zouden zijn, en op de site van PSV is te lezen dat deze prijs alleen voor enkele vakken op de 1e ring geldt.
Nu heb ik de kaartjes binnen en zijn het kaartjes voor de 2e ring (die niet eens op de website staan bij PSV) en die normaal gesproken een stuk goedkoper zijn.
Ik voel me behoorlijk genept.
Iemand dit ook ooit meegemaakt (of misschien mensen die weten of ik hier iets aan kan doen?)
Nu stond er bij de veiling bij dat deze 30 euro per stuk zouden zijn, en op de site van PSV is te lezen dat deze prijs alleen voor enkele vakken op de 1e ring geldt.
Nu heb ik de kaartjes binnen en zijn het kaartjes voor de 2e ring (die niet eens op de website staan bij PSV) en die normaal gesproken een stuk goedkoper zijn.
Ik voel me behoorlijk genept.
Iemand dit ook ooit meegemaakt (of misschien mensen die weten of ik hier iets aan kan doen?)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Re: vakantieveilingen 'genept'
Hahaha, ik vind het wel grappig eigenlijk. Als er bij vakantieveilingen verder niet bij stond op welke rij enzo het is, ben je idd gewoon genaaid, maar dat is het spel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er stond dat de kaartjes t.w.v. 30 euro zouden zijn en dat zijn ze volgens mij niet (maar dat ligt niet aan vv, maar aan psv volgens mij....)
blondje1313- Kletskop
Ja, dat zit er ergens een fout. Als er geen kaartjes t.w.v. €30 bestaan op ring 2.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is wel balen zeg..ik heb er maar 5euro voor betaald, maar dat is omdat ik korting krijg met mijn seizoenkaart. Geen idee wat ze anders zouden kosten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat heb jij er uiteindelijk voor betaald dan?
Neem aan geen 30 euro per stuk, maar veel minder...
Want als je maar 10 euro voor 2 kaartjes hebt betaald bijvoorbeeld, is het allemaal niet zo erg toch.
Alleen vooral erg jammer dat het geen 1e ring is!
Neem aan geen 30 euro per stuk, maar veel minder...
Want als je maar 10 euro voor 2 kaartjes hebt betaald bijvoorbeeld, is het allemaal niet zo erg toch.
Alleen vooral erg jammer dat het geen 1e ring is!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik zou gewoon een mail sturen naar PSV of ze even bellen. Vragen of je met deze kaartjes toch iets kan. Proberen kan altijd
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Je zit trouwens ook niet op de tweede ring, want die gaat morgen helemaal niet open. Dat gebeurt alleen als er heeeel veel kaarten worden verkocht en dat is niet bij voorrondes voor Europa. Wat staat er precies op je kaartje? Vak ed.?
Kabouter- Kletskop
Ik zit wel op de tweede ring, zit in vak PP, en juist omdat er op de site van PSV stond dat ze die niet open deden voordat alle andere kaartjes verkocht waren ben ik er niet zo blij mee.
Ik heb ook al met PSV gebeld, maar daar beweren ze glashard dat ze geen andere kaartjes meer hebben (behalve achter de dugouts) en dat deze kaartjes even duur zijn. Ik heb alleen heel sterk het vermoeden dat ze alleen maar 2e ringskaartjes via vv hebben verkocht....
Ik heb in totaal 30 euro betaald ipv 30 euro per stuk, maar het gaat om het idee, voor 2e ringskaartjes had ik dit ook niet betaald, dan had ik zou wel kaartjes voor een ander vak gehaald.
Ik heb ook al met PSV gebeld, maar daar beweren ze glashard dat ze geen andere kaartjes meer hebben (behalve achter de dugouts) en dat deze kaartjes even duur zijn. Ik heb alleen heel sterk het vermoeden dat ze alleen maar 2e ringskaartjes via vv hebben verkocht....
Ik heb in totaal 30 euro betaald ipv 30 euro per stuk, maar het gaat om het idee, voor 2e ringskaartjes had ik dit ook niet betaald, dan had ik zou wel kaartjes voor een ander vak gehaald.
blondje1313- Kletskop
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat alles op de eerste ring al is uitverkocht eigenlijk..we zullen het morgen zien. Misschien moet je bij aankomst uiteindelijk toch gewoon op de eerste ring zitten. Hebben wij ook al een keer eerder gehad.
Wel heel stom als ze inderdaad op deze manier kaarten hebben proberen te verkopen.
Edit: Misschien moet je gewoon eens bellen naar PSV en net doen of je nog geen kaarten hebt, maar die wel wilt kopen en vragen of er nog plaatsen voor de eerste ring beschikbaar zijn.
Wel heel stom als ze inderdaad op deze manier kaarten hebben proberen te verkopen.
Edit: Misschien moet je gewoon eens bellen naar PSV en net doen of je nog geen kaarten hebt, maar die wel wilt kopen en vragen of er nog plaatsen voor de eerste ring beschikbaar zijn.
Kabouter- Kletskop
Ik had kaartjes voor Petticoat, en op mijn voucher stond eersterangs kaarten, daar aangekomen bleken we op het balkon te zitten (2e rangs). Hier was ik het niet mee eens, want ik had eersterangs kaartjes gekocht, dat stond er duidelijk bij. Want als het tweederangs kaartjes waren had ik niet eens geboden.
Volgens het Luxor moest ik contact opnemen met vakantieveilingen en volgens hen lag de fout bij Joop vd Ende. Ik heb hen een mail gestuurd en ze wilde me een programmaboek sturen van Petticoat, voor het ongemak. Deze heb ik al, dus ben er niet mee akkoord gegaan.
Toen heb ik uiteindelijk een musicalbon twv 15 euro gekregen hehe
Volgens het Luxor moest ik contact opnemen met vakantieveilingen en volgens hen lag de fout bij Joop vd Ende. Ik heb hen een mail gestuurd en ze wilde me een programmaboek sturen van Petticoat, voor het ongemak. Deze heb ik al, dus ben er niet mee akkoord gegaan.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou wel even bellen/mailen en kijken of er nog wat te regelen valt!
Laatst aangepast door Highway op wo 24 aug 2011 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, ik ben dus gestopt met vakantieveilingen... Vorige keer had ik een onbeperkt BBQ arrangement 'gewonnen' en eenmaal in het restaurant, kregen we een bordje vlees per stuk vlees 3x (in plaats van 4, we waren met 4 personen) en zoveel keuze was er ook niet qua vlees en buffet. Heb vakantieveilingen op de hoogte gesteld, maar nu reageren ze niet meer... Denk dat ze me zat zijn
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Voor de rest heb ik alleen maar zeer zeer goede ervaringen met VV, dus ik zal er zeker niet mee stoppen omdat het fout is gegaan met Petticoat.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb verder ook goede ervaringen. Het ligt ook niet aan vakantieveilingen maar aan PSV, het probleem is alleen dat het geld wel via vv geregeld is, maar we gaan morgen in het stadion wel kijken of er nog wat te regelen valt!
blondje1313- Kletskop
O oeps. Ik kan er eigenlijk ook wel mee lachen. Heb een keer een artikel gelezen (in de krant geloof ik) waarin stond dat het regelmatig gebeurt dat mensen hoger bieden dan de 'normale' prijs. Het is een veiling dus in principe is dat natuurlijk ook mogelijk... Voor jou wel vervelend natuurlijk!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lejow schreef:Ik had kaartjes voor Petticoat, en op mijn voucher stond eersterangs kaarten, daar aangekomen bleken we op het balkon te zitten (2e rangs). Hier was ik het niet mee eens, want ik had eersterangs kaartjes gekocht, dat stond er duidelijk bij. Want als het tweederangs kaartjes waren had ik niet eens geboden.
mijn zus had dit laatst, maar dan met een optreden van K3, stond ook op 1e rangs. en ze zaten achterop het balkon. er waren meer mensen die via vv hadden gekocht, dus ze gaan hier met meerdere mensen werk van maken, want dat is gewoon mislijden. voorderest zijn mijn ouders vaker weggeweest voor 10 euro en hebben het erg naar hun zin gehad, dus niet alles is smack!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Vervelend zeg!!
Merk ook steeds meer dat het niet meer zo goedkoop meer is als eerst.
Dit zal ook wel komen door meer bekendheid, maar soms heb ik ook het idee dat mensen van vv zelf de prijs hoog opkrikken.
Merk ook steeds meer dat het niet meer zo goedkoop meer is als eerst.
Dit zal ook wel komen door meer bekendheid, maar soms heb ik ook het idee dat mensen van vv zelf de prijs hoog opkrikken.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Er zijn gewoon mensen die al bieden 5 minuten voor dat de veiling afgelopen is, dat heeft gewoon geen zin.
En als je hoger biedt dan dat het waard is vind ik het helemaal stom, altijd eerst uitzoeken wat de waarde is!
Als ik de prijs te hoog vind, kap ik gewoon met bieden en ga ik een andere keer verder. Zeker met musicals, ze gaan er vaak voor 60 euro uit. Nu is dat voor twee eersterangskaartjes nog goedkoop, maar als degene die ik via VV ge'wonnen' heb, hebben me nooit meer als 45 euro gekost.
En als je hoger biedt dan dat het waard is vind ik het helemaal stom, altijd eerst uitzoeken wat de waarde is!
Als ik de prijs te hoog vind, kap ik gewoon met bieden en ga ik een andere keer verder. Zeker met musicals, ze gaan er vaak voor 60 euro uit. Nu is dat voor twee eersterangskaartjes nog goedkoop, maar als degene die ik via VV ge'wonnen' heb, hebben me nooit meer als 45 euro gekost.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: