Loft style
+6
RioolSpook
Zora
Paper Crown
Coco
Lavendel
Marin
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Loft style
Punk'd will love me for this topic
Net als zij, ben ik gek op de loft style, een soort moderne, industriele stijl in een appartement (vaak op de bovenste verdieping, of bijvoorbeeld in een gerenoveerd pakhuis).
Ik zou het echt te gek vinden om in zo'n loft te wonen, echt in zo'n gerenoveerd pakhuis, maar die zijn vast erg duur en niet zo heel veel in Nederland te vinden. Maar neemt niet weg dat je de stijl zo'n beetje over kan nemen.
Het is mijn droom om een soort bakstenen muur in de keuken te hebben, dat lijkt me echt geweldig.
Plaats hier dus je plaatjes van mooie loft interieurs (en eventueel exterieurs) en vertel er bij wat je er gaaf aan vindt. Wie weet doen we nog creatieve ideeen op!
Van die houten pilaren in 't midden van de kamer:
Geweldige exterieurs, oude pakhuizen enzo:
Bakstenen muren, vooral in de keuken. Oh zucht wat mooi.
Nog wat gave New York City Lofts:
Euh en trouwens, is zo'n soort uberhaupt in Nederland te vinden? Want dan wil ik het!
Net als zij, ben ik gek op de loft style, een soort moderne, industriele stijl in een appartement (vaak op de bovenste verdieping, of bijvoorbeeld in een gerenoveerd pakhuis).
Ik zou het echt te gek vinden om in zo'n loft te wonen, echt in zo'n gerenoveerd pakhuis, maar die zijn vast erg duur en niet zo heel veel in Nederland te vinden. Maar neemt niet weg dat je de stijl zo'n beetje over kan nemen.
Het is mijn droom om een soort bakstenen muur in de keuken te hebben, dat lijkt me echt geweldig.
Plaats hier dus je plaatjes van mooie loft interieurs (en eventueel exterieurs) en vertel er bij wat je er gaaf aan vindt. Wie weet doen we nog creatieve ideeen op!
Van die houten pilaren in 't midden van de kamer:
Geweldige exterieurs, oude pakhuizen enzo:
Bakstenen muren, vooral in de keuken. Oh zucht wat mooi.
Nog wat gave New York City Lofts:
Euh en trouwens, is zo'n soort uberhaupt in Nederland te vinden? Want dan wil ik het!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Loft style
Oeh mooi, vooral die bakstenen muren!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Whaaa jaa ik wil!!!!!
Check www.boei.nl daar staan alle speciale panden in Nederland. (van fabriek tot molens) die verbouwt worden tot woningen. Echt zo ontzettend gaaf. (Vooral die in Ulft, gelderland, vind ik heel erg gaaf!!)
Ik ga even plaatjes speuren.
Check www.boei.nl daar staan alle speciale panden in Nederland. (van fabriek tot molens) die verbouwt worden tot woningen. Echt zo ontzettend gaaf. (Vooral die in Ulft, gelderland, vind ik heel erg gaaf!!)
Ik ga even plaatjes speuren.
Gast- Gast
Love it
Helaas niet veel geschikte panden in Nederland. Hier in de buurt is wel een project waar we voor hebben gekeken, maar helaas te klein voor een gezin.
Wij hebben erover zitten te denken om het in Marokko toe te passen. In het voorjaar gaan we kijken of dat te realiseren is.
Een kennis van ons heeft het trouwens wel toegepast in een boerderij en dat is erg mooi geworden. Maar nu wil ik zelf absoluut niet buitenaf wonen.
Helaas niet veel geschikte panden in Nederland. Hier in de buurt is wel een project waar we voor hebben gekeken, maar helaas te klein voor een gezin.
Wij hebben erover zitten te denken om het in Marokko toe te passen. In het voorjaar gaan we kijken of dat te realiseren is.
Een kennis van ons heeft het trouwens wel toegepast in een boerderij en dat is erg mooi geworden. Maar nu wil ik zelf absoluut niet buitenaf wonen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Aah, Punk'd te cool. Dat witte, lichte vind ik ook heel mooi! Maar veel te snel vies waarschijnlijk. Waar is jouw uberinspiratieplaatje? Die mis ik nog.
Nois, ja jammer dat er niet veel panden in Nederland zijn waar dit mogelijk is. Ik zou zoiets echt geweldig vinden! De stijl kan je sowieso wel een beetje imiteren, maar echt dat ruime en open gevoel mis je dan al wel gauw. Nederlandse huizen zijn over 't algemeen toch vrij smal. Leuk dat jullie zoiets in Marokko zouden kunnen doen misschien!
Nois, ja jammer dat er niet veel panden in Nederland zijn waar dit mogelijk is. Ik zou zoiets echt geweldig vinden! De stijl kan je sowieso wel een beetje imiteren, maar echt dat ruime en open gevoel mis je dan al wel gauw. Nederlandse huizen zijn over 't algemeen toch vrij smal. Leuk dat jullie zoiets in Marokko zouden kunnen doen misschien!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, mooi he! Maar ben het wel eens, zulke ruimtes zijn juist mooi en komen tot hun recht in grote panden met hele hoge plafond etc. Mijn nicht woont in NY in een loft.. mooi man!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gast- Gast
Heerlijk plaatje, Punk'd! En je bakstenen muurtje is zo grappig
Ik heb een aantal jaar geleden in Londen deze muur gezien in een restaurant, en dat was de inspiratie voor mijn droomkeuken. Zo'n muur wil ik! (ik was er laatst weer dus foto gemaakt)
En dan zo'n soort keuken inrichting met deze kleuren (inspiratie uit hotel):
Ik heb een aantal jaar geleden in Londen deze muur gezien in een restaurant, en dat was de inspiratie voor mijn droomkeuken. Zo'n muur wil ik! (ik was er laatst weer dus foto gemaakt)
En dan zo'n soort keuken inrichting met deze kleuren (inspiratie uit hotel):
Marin- Lady Post-a-lot
Echt heel erg leuk! Zelf zou ik alleen gek worden van al het stof wat daar tussen gaat
Dit is meer mijn stijl keuken: (greeploos/glans of juist zo'n used metaallook.. makkelijk schoon te maken hahaha)
Bij deze vind ik het hout van de kasten minder, maar dat eiland met die grote afzuigkap/buizen vind ik echt heel gaaf.
Dit is meer mijn stijl keuken: (greeploos/glans of juist zo'n used metaallook.. makkelijk schoon te maken hahaha)
Bij deze vind ik het hout van de kasten minder, maar dat eiland met die grote afzuigkap/buizen vind ik echt heel gaaf.
Gast- Gast
Oh ja dat vind ik ook heel erg mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
Oh zucht, dat vind ik ook zoooo mooi! Al ben ik dan iets meer landelijk denk ik. Mijn vriend en ik zijn tijdens onze huizenzoektocht eens bij een oud scheikundig laboratorium hier om de hoek geweest. Prachtig! Allerlei appartementen in gerealiseerd, maar veel te duur, voor zoiets onhandigs. Het had meerdere verdiepingen maar die waren allemaal open. Heel mooi natuurlijk, maar niet erg praktisch...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Oh zucht, dat vind ik ook zoooo mooi! Al ben ik dan iets meer landelijk denk ik. Mijn vriend en ik zijn tijdens onze huizenzoektocht eens bij een oud scheikundig laboratorium hier om de hoek geweest. Prachtig! Allerlei appartementen in gerealiseerd, maar veel te duur, voor zoiets onhandigs. Het had meerdere verdiepingen maar die waren allemaal open. Heel mooi natuurlijk, maar niet erg praktisch...
haha tja.. dat is iets wat mij echt niet uitmaakt. Net als prijs per oppervlakte. De moeder van mijn vriend zei dat ook laatst bij een huis wat wij mooi vinden wat erg open was.. Ja je stookt je wel helemaal rot in de winter.. Dat is dan maar zo
Gast- Gast
Ah, inderdaad erg mooi! Ik heb onderlaatst laminaat gelegd in een oud graanpakhuis van meer dan 500 jaar oud. Ik vond de huurprijs echt nog wel mee vallen, maar 1100 per maand. Maar het was zo mooi! Zag me zelf er al helemaal in wonen. Alleen jammer dat het inderdaad behoorlijk onpraktisch is. Alles liep schots en scheef.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Oohja daar hou ik ook wel van!
Ben pasgeleden hier in de buurt ook geweest op een open dag. Gaan ze woon-werk lofts maken, in een oude fabriek, echt geweldig!
Ben pasgeleden hier in de buurt ook geweest op een open dag. Gaan ze woon-werk lofts maken, in een oude fabriek, echt geweldig!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
GEWELDIG!
Helemaal mijn smaak!
Helemaal mijn smaak!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Is jouw huis ook in deze stijl dan Sogood? Zo ja, foto's?!
Marin- Lady Post-a-lot
Geweldig!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Joy_ schreef:Is jouw huis ook in deze stijl dan Sogood? Zo ja, foto's?!
Nee, in ons huidige huis voel ik me wel erg thuis maar echt verliefd ben ik er niet op. Mijn vriend en ik zijn wel verliefd op dit huis:
(niet quoten hoor, dan weet iedereen waar ik vandaan kom ) Helaas heeft het te weinig ruimte (en maar 1 slaapkamer) dus we gaan het niet kopen maar als ik iets in deze stijl kan vinden, dan zou dat SUPER zijn!
Laatst aangepast door Sogood op wo 24 aug 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
Oh wow, Sogood! Ik wil!
Ik ga later zodra we genoeg geld hebben echt zoeken naar zoiets
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Oh wow, Sogood! Ik wil!
Mooi he!
Punk'd nog bedankt voor je linkje, erg cool!
SoGood- Ratel
Mooie stijl! Normaal gesproken vind ik stenen muren in huis echt heeeel lelijk, maar hier is het wel mooi gedaan!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Film Loft
» Film loft 2010 in de videotheek?
» Babyliss Brush and Style
» Wat is jouw kleding style?
» Hoe style jij je (lange) haar?
» Film loft 2010 in de videotheek?
» Babyliss Brush and Style