Hoe strik jij je schoenen
+5
Paper Crown
TukTuk
Tiana
Rush
GreenGrass
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe strik jij je schoenen
Ik kwam een filmpje tegen op internet en het blijkt dat het merendeel van de mensen hun schoenen verkeerd strikt, dit betekent dat je (ronde) veter snel weer los raakt.
Ik doe het dus altijd fout, ik ga straks de "goede" manier proberen en zien of mijn veter dan ook werkelijk minder snel los gaat!
Ik doe het dus altijd fout, ik ga straks de "goede" manier proberen en zien of mijn veter dan ook werkelijk minder snel los gaat!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Hoe strik jij je schoenen
Lifesaver dit....
Gelukkig draag ik crocs, ik zou maar net mn veters verkeerd hebben gedaan zeg...
Gast- Gast
uit verveling heb ik het filmpje gekeken en ook ik doe het verkeerd. Heb de juiste manier geprobeert maar moet zeggen dat ik dat niet fijn strikken vind.
En dan zouden ze op de kleuterklas dit zo aan moeten leren bij hun strikdiploma`s of gewoon een dubbele knoop leggen
En dan zouden ze op de kleuterklas dit zo aan moeten leren bij hun strikdiploma`s of gewoon een dubbele knoop leggen
Gast- Gast
Ik heb nooit losse veters, dus het zal wel goed zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1Rush schreef:Ik heb nooit losse veters, dus het zal wel goed zijn.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe altijd de rechter veter eerst in een lus, en volgens mij strik is ze wel goed dan Ze blijven iig recht zitten
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Volgens dit filmpje strik ik mijn veters verkeerd. Jugh.. veterdiploma is ook niets meer waard dus. Ik ga de basisschool aanklagen voor geld!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb geen schoenen met veters ... Alleen m'n sportschoenen, maar daar doe ik altijd een dubbele knoop en die is ook nog nooit losgegaan.
Gast- Gast
Whaha ik heb het ook uit verveling gekeken, én geprobeerd, en serieus, dit is een mooiere strik!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Whaha ik heb het ook uit verveling gekeken, én geprobeerd, en serieus, dit is een mooiere strik!
Dan moet je je wel goed verveeld hebben
Gast- Gast
Alex schreef:Zora schreef:Whaha ik heb het ook uit verveling gekeken, én geprobeerd, en serieus, dit is een mooiere strik!
Dan moet je je wel goed verveeld hebben
Haha ja. Dat krijg je met eens in de zoveel tijd een dag vrij. Weet van gekkigheid niet wat ik moet doen
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ohh nee ik doe het ook al jaren verkeerd!!!!!!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik mag het dan jaren verkeerd doen, maar mijn veters raken nooit los.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik strik hem automatisch zoals de 'goede' manier van het filmpje. Als ik hem anders moet strikken (op de manier waarop hij gaat draaien) vind ik het heel onhandig strikken
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: