Wat staat er bij jou op het aanrecht?
+38
Juul
litllejoy
Arwyn
Sushi
CCC
Caresses
Inge
Lindsya
Lynn_
sanne-84
SoGood
Sorella
Flippin' Bitch
Lady4
Caramba
Toet
Silver
Caroow
Roxi3
Rovine
Dolphinne
Hoochie
Shisha
Phileine
pitbullgup
rapa nui
Sarah1985
duckie
Highway
Mida4you
Mizz_S
Marin
VeryCherry
Verona
Kamperseboekenwurm
Sneeuwvlok
Limburg85
Pien
42 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat staat er bij jou op het aanrecht?
Wat hebben sommige mensen het vol staan zeg!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Wat hebben sommige mensen het vol staan zeg!! Tsja, als je een klein aanrecht hebt, raakt het al sneller vol. Ook ons aanrecht staat behoorlijk vol, maar we gebruiken dan ook wekelijks alle dingen.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:Wat hebben sommige mensen het vol staan zeg!!
Ik weet niet of je mij bedoeld aangezien ik best veel spullen genoemd heb?
Wij hebben gewoon een groot aanrecht dus veel plaats :-)
Gast- Gast
Ik doelde niet op een specifiek persoon, het viel me meer in het algemeen op!
@kamperseboekenwurm, ik snap dat als je aanrecht klein is hij sneller vol staat, in ons vorige huis hadden we ook een heel klein aanrecht en dus stond er ook gewoon heel weinig. Want ik vind persoonlijk dat hoe kleiner hij is en hoe voller hij staat, hij nog kleiner lijkt! als ik dingen wekelijks zou gebruiken, zou ik het gewoon in een kastje zetten en het er dan uitpakken als ik het nodig heb. maar goed, ieder zo zijn ding. het is ook prima als mensen hun aanrecht tjokvol proppen, het was gewoon een constatering!
@kamperseboekenwurm, ik snap dat als je aanrecht klein is hij sneller vol staat, in ons vorige huis hadden we ook een heel klein aanrecht en dus stond er ook gewoon heel weinig. Want ik vind persoonlijk dat hoe kleiner hij is en hoe voller hij staat, hij nog kleiner lijkt! als ik dingen wekelijks zou gebruiken, zou ik het gewoon in een kastje zetten en het er dan uitpakken als ik het nodig heb. maar goed, ieder zo zijn ding. het is ook prima als mensen hun aanrecht tjokvol proppen, het was gewoon een constatering!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Wat hebben sommige mensen het vol staan zeg!!
Ja dat vind ik gezellig. Allemaal culinaire souvenirs van m'n reizen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ook een vrij vol aanrecht, maar dat komt voor een deel ook omdat ik gewoon niet ontzettend veel bergruimte heb in mijn keuken. En daarbij vind ik het eigenlijk ook wel erg gezellig staan.
Ik zal zo even een foto maken. Foto's kijken is toch veel leuker dan het lezen van een lijstje? Ik wil me een voorstelling kunnen maken, dus meiden: foto's!
Ik ga wel eerst even afwassen want nu is het helemaal geen gezicht
Ik zal zo even een foto maken. Foto's kijken is toch veel leuker dan het lezen van een lijstje? Ik wil me een voorstelling kunnen maken, dus meiden: foto's!
Ik ga wel eerst even afwassen want nu is het helemaal geen gezicht
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Links van de gootsteen
Rechts van de gootsteen
Sushi- Kletskop
Ik vind dat helemaal niet zo veel
Marin- Lady Post-a-lot
Haha echt? Ik vind het zelfs soms wel veel, maar ik vind het gewoon erg gezellig. Sommige mensen vinden het denk ik onzin om snijplanken en olijfolie e.d. op het aanrecht te zetten, maar ik vind 't leuk. Jouw aanrecht is ook gezellig!Joy_ schreef:Ik vind dat helemaal niet zo veel
Sushi- Kletskop
Momenteel de afwas, haha.
Als ik dat net gedaan heb, alleen een vaatdoekje, een afwasborstel en handzeep. En als ik thee heb gezet een schoteltje waar het theezakje op ligt.
Als ik dat net gedaan heb, alleen een vaatdoekje, een afwasborstel en handzeep. En als ik thee heb gezet een schoteltje waar het theezakje op ligt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Suuske schreef:Haha echt? Ik vind het zelfs soms wel veel, maar ik vind het gewoon erg gezellig. Sommige mensen vinden het denk ik onzin om snijplanken en olijfolie e.d. op het aanrecht te zetten, maar ik vind 't leuk. Jouw aanrecht is ook gezellig!Joy_ schreef:Ik vind dat helemaal niet zo veel
Zolang ik genoeg werkruimte heb, vind ik 't niet te veel Ik hou erg van koken dus soms heb ik wel wat meer ruimte nodig (ik zou 't liefst veel meer ruimte hebben natuurlijk), maar ik kan nog makkelijk alles doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het soms heel irritant dat ik maar een gootsteen heb. Mijn ouders hebben er twee en dat is veel handiger. Als ik nu pasta moet afgieten in het vergiet, moet ik eerst alle afwas uit de gootsteen halen. Het is nét iets aan de kleine kant, maar over het algemeen gaat het primaJoy_ schreef:Suuske schreef:Haha echt? Ik vind het zelfs soms wel veel, maar ik vind het gewoon erg gezellig. Sommige mensen vinden het denk ik onzin om snijplanken en olijfolie e.d. op het aanrecht te zetten, maar ik vind 't leuk. Jouw aanrecht is ook gezellig!Joy_ schreef:Ik vind dat helemaal niet zo veel
Zolang ik genoeg werkruimte heb, vind ik 't niet te veel Ik hou erg van koken dus soms heb ik wel wat meer ruimte nodig (ik zou 't liefst veel meer ruimte hebben natuurlijk), maar ik kan nog makkelijk alles doen.
Sushi- Kletskop
Senseo, waterkoker, broodtrommel. Afwasspulletjes (borstel, vaatdoekje). Snoeppot en fruitschaal.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Snijplanken set, olie en azijn setje, handzeep, afwasmiddel en pollepel pot en een lepelhouder (zo'n ding zodat je gebruikte bestek tijdens het koken niet op het aanrecht ligt, geen idee hoe het heet )
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Vooral afwas. Daarnaast waterkoker, melkopschuimer, thee, perculator, pot met bestek en een snijplank.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Een oventje met daarbovenop een waterkoker en senseo, een blond botervloot, en naast het fornuis een rekje met kruiden en olie. Boven het aanrecht hangt een soort pannenrekje, hieraan hangt kookgerei, en daarbovenop staan 3 wekpotten (kattenbrok, muesli, rijst), een mandje met kleine dingetjes zoals kattensnoep, zakje lijnzaad etc, en keukenrol. Het aanrecht is redelijk klein, maar ik wil er ook niet teveel troep hebben staan, dat word zo vies.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Senseo, waterkoker, olijfolie, kookboek, cocktailboekje, zeeppompje en 2 plantjes.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Koffiezetapparaat, waterkoker, zeeppompje, vaatdoekje, kookwekker, fruitschaal. Momenteel staat er ook een fles Roosvicee en op het gasfornuis staat een keteltje.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kun je shoarma op de aanrecht laten ontdooien
» Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc
» Yes hij staat!
» Kan/staat dit?
» Wat staat er op je vensterbank?
» Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc