Wat staat er bij jou op het aanrecht?
+38
Juul
litllejoy
Arwyn
Sushi
CCC
Caresses
Inge
Lindsya
Lynn_
sanne-84
SoGood
Sorella
Flippin' Bitch
Lady4
Caramba
Toet
Silver
Caroow
Roxi3
Rovine
Dolphinne
Hoochie
Shisha
Phileine
pitbullgup
rapa nui
Sarah1985
duckie
Highway
Mida4you
Mizz_S
Marin
VeryCherry
Verona
Kamperseboekenwurm
Sneeuwvlok
Limburg85
Pien
42 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat staat er bij jou op het aanrecht?
Senseo
Dolce gusto
Cups + houder
waterkoker
afwasborstel
sponsje
afwasmiddel
handzeep
messenblok
kookboek
Dolce gusto
Cups + houder
waterkoker
afwasborstel
sponsje
afwasmiddel
handzeep
messenblok
kookboek
Gast- Gast
waterkoker, senseo, koffiezetapparaat, vaatdoekje, zeeppompje en keukenrolhouder. Ik zit er aan te denken de senseo eraf te halen, want die wordt toch maar weinig gebruikt.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
De ene helft staat altijd (gedeeltelijk) vol met afwas, ligt eraan hoe recent de afwas gedaan is (meestal doe ik het eens in de 2 dagen).
Onder de kraan staat een zeeppompje en ligt een vaatdoekje.
Op de andere helft staat nu een waterkoker omdat ik die net gebruikt heb. Als ik ga koken zet ik die bovenop de droger (heb ik wat meer ruimte). De senseo staat daar ook en pak ik alleen als ik hem nodig heb.
In het vensterbankje staan 3 beschilderde olvaritpotjes met theelichtjes erin voor buiten op tafel (als het niet zoveel regent )
Onder de kraan staat een zeeppompje en ligt een vaatdoekje.
Op de andere helft staat nu een waterkoker omdat ik die net gebruikt heb. Als ik ga koken zet ik die bovenop de droger (heb ik wat meer ruimte). De senseo staat daar ook en pak ik alleen als ik hem nodig heb.
In het vensterbankje staan 3 beschilderde olvaritpotjes met theelichtjes erin voor buiten op tafel (als het niet zoveel regent )
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Senseo, waterkoker, frituur (die we al een jaar niet meer gebruikt hebben omdat hij zo mooi schoongemaakt is ), fruitmand, peper, zout, olijfolie, zonnebloemolie, azijn.
Andere aanrecht alleen een bakje met sponsjes.
Andere aanrecht alleen een bakje met sponsjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Een senseo, afwasmiddel (naast de kraan), een pot met keukengerei, een kalender en een messenblok.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
De koffiemachine en twee blikjes met pads.
Handzeep
Kruidencaroussel
En nu staat er nog afwas, maar dat ga ik zo doen.
Handzeep
Kruidencaroussel
En nu staat er nog afwas, maar dat ga ik zo doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Koffiezetapparaat, waterkoker, fruitschaal aan de ene kant, handzeep en vaatdoekje naast de kraan, en aan de andere kant, messenblok, en snijplankjes op hun kant.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hier staat: hand-thee-vaatdoek, een bakje met een houder en een pollepel er in, keukenrol in houder, twee snoeppotten, kruidenrekje met verse kruiden, dienblad, handzeep, handcrème, waterkoker, koffiezetapparaat, koffiefilters, vliegenmepper en een bakje met daarin een plantje, wat kaarsjes etc.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Spaghettipot, waterkoker, senseo apparaat, messenblok, bakje met spatels, pannenonderzetter en een zeeppompje.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Senseo, prullenbakje, vaatdoekje, handzeep, bakje voor het vuile bestek, dienblad.
Gast- Gast
Aan de linkerkant de snijplanken, keukenrol (in een houder) en een pot met alle pollepels etc.
In het midden, niks
Bij de wasbak afwasborstel, afwasmiddel, handzeep, vaatdoek
Aan de rechterkant Senseo, Nespresso en waterkoker.
In het midden, niks
Bij de wasbak afwasborstel, afwasmiddel, handzeep, vaatdoek
Aan de rechterkant Senseo, Nespresso en waterkoker.
Gast- Gast
Aan de linkerkant staat de senseo en de waterkoker en aan de rechterkant staat een vaas met grote lepels en ander groot bestek, zeeppompje en 2 soorten afwasmiddel (mijn man heeft Dreft en ik Neutral, omdat ik niet tegen parfum kan). Oja en er ligt een klein waterpistool aan de linkerkant, dit is voor de poes bedoeld voor als ze weer aan de bank krabt.
Gast- Gast
Op het ene aanrecht: waterkoker, zeeppompje, keukenrol op houder, vaatdoekje en Senseo apparaat.
Op het andere: mandje met kruidenpotjes, roestvrijstalen pannenonderzetter.
Op het andere: mandje met kruidenpotjes, roestvrijstalen pannenonderzetter.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Een oranje-seventies Brabantia verzameling.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Een waterkoker, handzeep en een roestvrijstalen afdruiprek. Voor de rest niks, ik hou niet van spullen op het aanrecht.
Gast- Gast
Eline schreef:De titel zegt het al: wat staat er bij jou op het aanrecht? Bij mij de Senseo en een waterkoker, handzeep en er ligt een vaatdoekje.
Nou, dit! Min de handzeep, dat staat in de badkamer. Wij hebben een ieniemini keukentje en moeten ruimte besparen vandaar dat we geen zeep hebben staan in de keuken.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Een dienblad met producten die is snel nodig heb tijdens het koken, zoals olijfolie. Verder waterkoker en koffiezetapparaat. Handpompje en handcreme. Oh en keukenrol.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Waterkoker, keukenrol, Nespresso-apparaat, Nespresso-cups en een pannenrek.
Gast- Gast
Rechts (de echte keuken): handzeep, vaatdoekje, houder met verschillende snijplanken, schaal met fruit, komkommer, tomaten en een meloen.
Links (op het blad boven de wasmachine en de droger): senseo, waterkoker, kalender, mandje met wat spulletjes erin, vitamine c voor de cavia's.
Links (op het blad boven de wasmachine en de droger): senseo, waterkoker, kalender, mandje met wat spulletjes erin, vitamine c voor de cavia's.
Gast- Gast
soms rommel wat naar de schuur moet, lenzenspullen van mn vriend, fruitschaal, senseo, bus cruesli, grote peper-en-zoutstel (wat we niet gebruiken), keukenpapier, handzeep, flessenopener, vaatdoekje, blender, theepot, visvoer, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster.
ofwel een hoop.. als we dalik gaan uitbouwen en een kookeiland mag er niet zoveel opkomen van mn vriend!
ofwel een hoop.. als we dalik gaan uitbouwen en een kookeiland mag er niet zoveel opkomen van mn vriend!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Keukenrol(houder), handzeep, waterkoker, koffiezetapparaat en messenblok. Dit vind ik meer dan genoeg! Vind het altijd lekker rustig als er weinig opstaat. Ben niet van de rommeltjes.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Waterkoker, schuursponsje in een pot, handzeep en vaatdoek.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Met regelmaat 1 of 2 katten
Verder; boekensteun, keukenrolhouder (zonder keukenrol nu ), gieter, potje met basilicumplantje, suikerpotje, waterkoker, vijzel, theedoos, kookwekker, snijplankhouder, messenhouder
Verder; boekensteun, keukenrolhouder (zonder keukenrol nu ), gieter, potje met basilicumplantje, suikerpotje, waterkoker, vijzel, theedoos, kookwekker, snijplankhouder, messenhouder
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Niet zoveel bijzonders: schone afwas op het druiprek, vaatdoekje, fruit en zeep.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Teveel..
Theedozen, Blond-potten, oven en magnetron (zou zooo graag een inbouw willen!) pollepelpot van Blond, snijplank met kaasjes erop... Handzeep, dreft... En kaarsjes in de vensterbank...
Theedozen, Blond-potten, oven en magnetron (zou zooo graag een inbouw willen!) pollepelpot van Blond, snijplank met kaasjes erop... Handzeep, dreft... En kaarsjes in de vensterbank...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kun je shoarma op de aanrecht laten ontdooien
» Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc
» Yes hij staat!
» Kan/staat dit?
» Wat staat er op je vensterbank?
» Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc