Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Primark, wat een gave winkel!

+7
Dennenappel
love
Rush
Like
Kaboutertje
Marin
Mida4you
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 4:49

Ze gaan ook een webshop openen volgend jaar. Het is alleen nog niet duidelijk of ze ook naar Nederland gaan verzenden.

Wel is nog niet bekend of ze ook naar Nederland en/of naar België gaan verzenden.

Primark to launch transactional website next year

primark to launch ecommerce website Primark to launch transactional website next yearWay back the mists of time, also known as 2007, The Fashion Police launched a list of five UK-based fashion retailers we’d like to see selling their wares online.

Slowly, but surely, they all succumbed: first came George, then New Look. Last year H&M and Zara followed suit, and then their was only one store standing, the sole survivor of the online revolution. That store was Primark, and we’re happy to announce that soon Primark, too, will fall to the lure of ecommerce: they brand has just started requesting tenders for an agency to create an ecommerce website, which will apparently launch in 2012.

No details yet about how this will work, where it will ship to, or how much of the range will be available. We’re actually a little surprised that Primark are doing this: they’re famous for fast-fashion and super-low prices, so it always seemed unlikely to us that there would be much of a profit margin in online shopping for them, but we guess it’s good news for those of us who either don’t live near a store, or just can’t face the crowds and jumble-sale atmosphere that so often seems to prevail inside.

Does this signal the end of the era in which it was possible to find “must have” Primark dresses selling on eBay at greatly inflated prices? Well, not if Zara’s anything to go by, but we guess we’ll soon find out!

Bron: http://www.thefashionpolice.net/2011...next-year.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 22:02

Ik vind de primark erg leuk! Ben er nu 2x geweest en best wel veel gekocht. Moest wel goed zoeken. Ik vind vooral de accesoires erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Mida4you wo 24 aug 2011 - 22:26

Ja ik vond de accessoires ook erg leuk. Heb dan ook een paar oorbellen gekocht, tas, schoenen Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 22:31

Ik hoop dat ze ook voor NL in de toekomst een webshop beginnen. Dat is toch iets prettiger dan zo'n overvolle winkel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Verona do 25 aug 2011 - 0:52

Echt lekker dat hier ook een Primark komt! Lekker af en toe even binnen lopen. Las dat hij echt tegenover het station komt, dus ideaal voor mensen die met het OV komen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Kaboutertje do 25 aug 2011 - 0:59

Lily schreef:er kwam er geloof ik toch ook 1 in tilburg ....

I hope so!! :P Dat is vrij dichtbij voor mij, of nouja, dichterbij dan de andere Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Atelier Madame za 27 aug 2011 - 4:36

vandaag weer is geweest, het blijft zo leuk he Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  JoyceVL za 27 aug 2011 - 4:57

Atelier Madame schreef:vandaag weer is geweest, het blijft zo leuk he Very Happy
Bij welke ben je geweest? Ik wil binnenkort ook weer een keer gaan. Is de wintercollectie er al? Wil graag een leuke winterjas kopen!
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Kiwi86 za 27 aug 2011 - 5:36

JoyceVL schreef:
Atelier Madame schreef:vandaag weer is geweest, het blijft zo leuk he Very Happy
Bij welke ben je geweest? Ik wil binnenkort ook weer een keer gaan. Is de wintercollectie er al? Wil graag een leuke winterjas kopen!

Er zijn al verschillende winterjassen. Heb al een leuke gekocht voor maar 29 euro.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Atelier Madame zo 28 aug 2011 - 0:06

jazeker de wintercollectie hangt alweer in de winkel! Ik ben bij die in alexander geweest!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Primark, wat een gave winkel! - Pagina 2 Empty Re: Primark, wat een gave winkel!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum